به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

پورکیانی: نتایج استقلال خوزستان جرقه نیست

پورکیانی: نتایج استقلال خوزستان جرقه نیست

خوزستان اسپورت- قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: نتایجی که در 4 هفته ابتدایی لیگ برتر کسب کردیم جرقه نبوده و حاصل تلاش تیم است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی پورکیانی در مورد وضعیت استقلال خوزستان گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. فوتبال دو روی سکه است. یک زمان روز خوب شماست و یک زمان هم روز بد. خدا را شکر تا به اینجا به واسطه برنامه‌ریزی و حمایت خوب باشگاه تلاش بازیکنان و هدایت قوی کادر فنی توانستیم نتایج مناسبی کسب کنیم.

وی در مورد اینکه خیلی‌ها می‌گویند عملکرد استقلال خوزستان جرقه است و این تیم دچار افت خواهد شد، تصریح کرد: همانطور که گفتم فوتبال دو روی سکه است ولی عملکرد ما نشان می‌دهد که نتایج تیم جرقه نبوده است. در استقلال خوزستان پتانسیل جوانی را تؤام با انگیزه فراوان و برنامه‌ریزی قوی کادر فنی داریم. ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بدنسازی مناسبی انجام دادیم همین مسئله باعث شده تا در شروع فصل از آمادگی خوبی برخوردار باشیم.

پورکیانی در ارتباط با دیدار حساس تیمش در هفته پنجم مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: تراکتورسازی تیم بزرگ و قابل احترامی است اما فراموش نکنید ما هم تیم بزرگی هستیم. امیدواریم بتوانیم در بازی آینده ضمن ارائه یک عملکرد جوانمردانه با کسب امتیازات کامل به خانه بازگردیم.

وی تصریح کرد: با احترام برای تیم بزرگ و قدرتمند تراکتورسازی ما برای کسب امتیاز به تبریز می‌رویم.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در ارتباط با اینکه آیا در تعطیلات لیگ اردویی برگزار می‌کند عنوان کرد: فعلا چیزی در این ارتباط به ما اعلام نشده و کادر فنی درخواستی نکرده است. قطعا اگر سرمربی چنین تشخیصی بدهد مدیریت باشگاه مخالفتی ندارد.

وی در پایان گفت: جا دارد از هواداران، مسئولان استانی، مدیران گروه ملی و بانک ملی و اعضای هیأت مدیره باشگاه تشکر ویژه‌ای داشته باشم که به خوبی از تیم حمایت می‌کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
0
3
بازيكنان با تعصب بازي مي كنن و ربط خاصي به عوامل ديگه نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
0
3
تراختور قرباني بعدي پديده جديد شهر اهواز اس خوزستان خواهدشد