به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

تدابیر جدید بختیار‌ی‌زاده برای بازی با ذوب آهن

تدابیر جدید بختیار‌ی‌زاده برای بازی با ذوب آهن

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز برنامه‌هایی برای مقابله با تیم قدرتمند ذوب آهن اصفهان دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیاوش بختیار‌ی‌زاده امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: «پرویز مظلومی با وجود آنالیز استقلال اهواز وقتی به مصاف تیم ما آمد متوجه تغییرات زیاد استقلال اهواز شد و با این حربه توانستیم او را مات کنیم. فردا هم این تغییرات را به وجود می‌آورم تا گل‌محمدی را مات کنم.»

یکی از تدابیر جالب بختیار‌ی‌زاده برای مقابله با استقلال تهران، برطرف کردن چند نقطه ضعف تیمش با جابجایی پست بازی برخی بازیکنان بود.

سرمربی استقلال اهواز در کنار اضافه کردن سه بازیکن جوان خوزستانی به ترکیب اصلی استقلال اهواز، پست بازی سه بازیکن دیگر را هم تغییر داد تا با تیمی دگرگون شده برابر استقلال تهران قرار بگیرد و تماشاگران خوزستانی نمایش متفاوتی نسبت به سه بازی ابتدایی فصل از تیم استقلال اهواز مشاهده کنند.

یکی از تدابیر جالب بختیار‌ی‌زاده در دیدار با استقلال تهران تغییر پست بازی طالب ریکانی بود. سرمربی استقلال اهواز که طی سه مسابقه نخست لیگ برتر ضعف تیمش در جناحین چپ و راست خط دفاعی را دیده بود، سمت چپ خط دفاع استقلال را با انتقال طالب ریکانی به این پست ترمیم کرد.

ریکانی بعنوان یک هافبک چپ پا که سرعت و قدرت حمل توپ بالایی دارد، به سمت چپ خط دفاعی استقلال اهواز رفت تا از یک سو با نفوذهای زوج خطرناک خسروحیدری-میلاد فخرالدینی مقابله کند و از سوی مقابل پس از قطع حملات حریف توسط بازیکنان استقلال اهواز، با قدرت حمل توپ و حرکات سریع از نقاط عقب زمین به بازیکنان تهاجمی تیمش اضافه شود.

گرچه طالب ریکانی به واسطه خصوصیات تهاجمی و چند سال بازی در خط میانی، هنوز در امور دفاعی ایراداتی دارد، اما تا حدود زیادی توانست ضعف استقلال اهواز در سمت چپ خط دفاعی را پوشش بدهد.

سیاوش بختیار‌ی‌زاده در مصاحبه امروز به تدابیری که برای مقابله با ذوب آهن اندیشیده، اشاره نکرده است اما به نظر می رسد که قصد دارد با اضافه کردن یک یا دو بازیکن به ترکیب استقلال اهواز و تغییر پست یک یا دو بازیکن، تیمش را با روش متفاوتی مقابل ذوب آهن به میدان بفرستد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
0
2
یه چنتا سوال ممنون میشم پاسخ بدید
1-چرا بیشتر تیما لیگ برتر هر هفته طرح و کمپانی لباسشون عوض میشه
2-چرا برا بعضی تیما اصن تماشاگر نمیاد در صورتی که تو اروپا و کلن خارج حتی برا تیم دسنه دوهم میرن تماشاگری بالاتر از چند هزار نفر؟
3- چرا کمپانی تامین کننده لباس تیم و کاور ذخیره ها و کادر فنی و دروازبان با هم تفاوت داره تو بیشتر تیمای لیگ برتر که دروازبانا با لباس خودشون میان ولی خارج همه یه چی یه کمپانیه؟
4-ممنون میشم پاسخ بدین
5-انصافا آقای نصیر زاده دیروز خوب کارشناسی داوری کرد نذاشت حقمون بخوره
مدیر پایگاه با سلام
این سئوالات باید توسط مدیران باشگاهها پاسخ داده شود.

زایری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
0
1
خدا کنه تدبیر جدیدش بازی دادن برادر کوچیکه میر دورقی نباشه بخدا دیشب برنامه 90 ابرو نذاشت واسه استقلال اهواز امروز رفتم سرکار دوستام هی متلک میزدن
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
1
0
حیف از طالب ریکانی هافبک به این نازی من حال کردم بعد بختیاری زاده باغرور از بازی افتضاح تیم جلو استقلال میگه خدا وکیلی میردورقی چند صحنه جا موند اصلا این تن رو زحمت نداد که خودشو برسونه
قاسم استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
0
2
اتفاقامیردورقی خوب بازی میکنه هرچی هست بچه خوزستانه بهترازبازیکن غیربومی که به خاطرپول سرتمرین حاضرنمیشن