به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

پرسپولیس 14 سال جوان‌تر از فولاد

ترکیب پرسپولیس 14 سال جوان‌تر از فولاد

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال پرسپولیس تهران در شرایطی برابر فولاد خوزستان به پیروزی رسید که ترکیبی جوان‌تر از تیم خوزستانی را به میدان فرستاده بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد و تعویض جایگاه‌های این دوتیم در رده‌های چهاردهم و شانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، این بحث طی یکی دو روز گذشته مطرح شد که تیم فولاد خوزستان بدلیل جوانی و کم تجربگی بازیکنانش بازی مهم هفته پنجم را به پرسپولیس باخته و به رده آخر جدول رده‌بندی سقوط کرده است.

در همین راستا، بررسی شرایط سنی بازیکنان حاضر در این مسابقه نشان می‌دهد که پرسپولیس با تیمی 14 سال جوان‌تر از فولاد در اهواز به میدان رفته و صاحب سه امتیاز شده است.

فولاد خوزستان؛ 378 سال
فولاد در مقابل پرسپولیس از 14 بازیکن استفاده کرد که در مجموع 378 سال و 9 ماه و 10 روز سن داشتند. میانگین سن 14 بازیکن فولاد مقابل پرسپولیس عددی بالای 27 سال (27 سال و 20 روز) برای هر بازیکن را نشان می‌دهد.

پرسپولیس تهران؛ 364 سال
پرسپولیس اما در این بازی از 14 بازیکن استفاده کرد که در مجموع 364 سال و 22 روز سن داشتند. میانگین سن 14 بازیکن پرسپولیس مقابل فولاد عددی بالای 26 سال (26 سال و دو روز) برای هر بازیکن را نشان می‌دهد.

جوان‌ترین و مسن‌ترین بازیکنان
جوان‌ترین و مسن‌ترین بازیکنان دیدار فولاد و پرسپولیس در تیم مهمان حضور داشتند. رضا نورمحمدی با 34 سال سن، مسن‌ترین بازیکن میدان به شمار می‌رفت و علی علیپور متولد 20 آبان 74 جوان‌ترین بازیکن این دیدار حساس بود.

6 بازیکن زیر 23 سال
دیدار فولاد و پرسپولیس شاهد حضور شش بازیکن زیر 23 سال در ترکیب دو تیم بود. یوسف وکیا و هادی حبیبی نژاد در تیم فولاد و علی علیپور، فرشاد احمدزاده، میلاد کمندانی و احمد نوراللهی در تیم پرسپولیس، بازیکنانی هستند که هنوز 23 سال آن‌ها کامل نشده است.

جوان‌گرایی؛ مشکل تیم فولاد نیست
یکی از مواردی که پس از هر نتیجه نامناسب تیم فولاد خوزستان در فصل جاری به آن پرداخته شده، بحث جوان شدن و بی‌تجربگی بازیکنان این تیم است. آمار و ارقام اما هر بار نشان داده که ادعاهای مطرح شده در این رابطه صحت نداشته است.
در عین حال، اکثریت کارشناسان بر این عقیده هستند که مشکل تیم فولاد در لیگ پانزدهم به جوان‌گرایی و بی‌تجربگی این تیم مربوط نمی‌شود، چرا که اصولاً تیم فولاد یکی از تیم های باتجربه لیگ پانزدهم است و میانگین سنی آن در تمامی مسابقات اخیر بالای 27 سال بوده است.
تعطیلی لیگ برتر و جلساتی که قرار است طی هفته جاری در باشگاه فولاد انجام شود، می‌تواند به ریشه یابی علل فنی ناکامی این تیم کمک کند تا فولاد بتواند راه‌های خروج از بن بست فعلی را پیدا کرده و در آغاز مجدد مسابقات از هفته ششم به این وضعیت پایان بدهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
ناشناس
|
Iraq
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
11
بازیکنای بی کیفیتی اوردن توی تیم، بعد میگن تیم جوونه! تیم جوون نیست، خریداتون در حد لیگ برتر نبودند.
فولاد نباید بشه گلستان یه عده ای که به فکر منافع شخصیشون هستند، همونطوری هم که آقا نعیم گفتند، هوادارا وارثان اصلی فولادند
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
6
تغییر سیستم راه چارست ترس و دفاع بدرد نمیخوره . بازیکنای ضعیف از ترکیب برن بیرون و روی کار اسکو نظارت بیشتر بشه مخصوصا مهاجم خارجی که میخاد بیاره باید تاپ باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
5
فولاد سروره
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
3
2
ان شاءالله اگه هوادارا ومنتقدین فولاد از تیم حمایت کنن کمتر تیمو حاشیه بسازن براش تیم نتیجه میگیره تازه ما حتی مدعی سهمیه ام می تونیم باشیم شما ذخیره ها فولادو ببینید متوجه میشید ی تیم اس خوزستان فعلی رو ساختن جهانتیغ وربانی یکی بهترین مهاجما هستن که این دو بهترین های امیدن حتی بهتر از زهیوی وبیت سعید فقط باید به اینا بازی برسه ببینید پرسپولیس چقدر جوون استفاده کرد نتیجه دید اگه فولاد هم به امیداش بازی بده به صورت حداقل ی نیمه با ی ترکیبی که بیشتر باهم مچ باشن مثلا جهانتیغ با حبیبی وربانی سه تا تو بازی باشن مریدی تعویض بشه با حبیبی ولی از باتجربه هایی مثل چاگو جماعتی وشریفات ومساریچ استفاده بشه تو بخش دفاع هم به صورت ربع ساعت از مدافع های امید استفاده کنن که شاید بتونن خودشونو فیکس کنن
آفتاب سرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
3
خدا بخیر بگذرونه با این بازیکنا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
3
هر جوونی که خوب نیست. الان تو تیم اونا طارمی و نورالهی و احمد زاده جوون بودن اینا کجا حبیبی و مالکی کجا!!!
جمال
|
Germany
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
3
اقا من روز و شب دارم فکر میکنم که این اسکو چطور امثال ساسان انصاری و خالدی و سلیمی رو نگه داشت و بیت سعید و عقیل کعبی و... رو خط زد؟؟؟؟؟؟
ساسان و امید و سلیمی پسرهای خوبین ولی از نظر فوتبالی در حد لیگ 1 هستن...
ساسان 3 گام توپ حمل کنه یا میخوره زمین یا میره تو شکم حریف...
خالدی که یه سانتر یه فرار یارگیری درست و ... نمیکنه..
سلیمی هم که....
من که امسال سعی میکنم بازیهای فولاد رو نبینم و به جاش بازیای تیم ویسی رو دنبال میکنم که من رو یاد تیم استقلال اهوازی که با ناداوری نایب قهرمان شد میندازه.
اسکو تیم رو به جایی رسونده که خودشم فهمیده اخراجش دیر و زود اتفاق میفته.
بازیکنا هم جوون هستن و رهبر تو زمین نداریم و افتادن رو باخت...
شریفات بهترین بازیکن فولاده اما کاریزمای کاپیتانی رو نداره دقیقا مثل جماعتی..
باز هم میگم...حیف و صد حیف از بازیکنای فولاد نوین..
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
2
ما تو خوزستان مشکل بازیکن نداریم و جوونامون یا ذاتا فوتبالیستن یا نیستن. اگه انتخاب درست انجام بشه جوون خودشو نشون میده و ثابت میشه. مثل امثال پژمان منتظری که اومد یه فصل کامل فیکس شد. یا امثال مبعلی، بداوی، کعبی، شریفات و بقیه.
بعضیا هم هستن باید 100 تا بازی بشون بدی بازوبند کاپیتانی هم روش تا کم کم یه خودی نشون بدن مثه بختیار یا سیامک سرلک یا کاملی که بعضا بی وفایی کنن.
پس مهمترین نکته انتخاب درسته! یکی انتخاب درسته یکی ابزار ما ابزار داریم اما تصمیم گیری درست نداریم. اصفهان یا تبریز ابزار ما رو ندارن اما انتخاب و مدیریت بهتری دارن.
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
2
تاکتیکای تیم خیلی پیچیدس وبازیکنا نمی تونن اونارو راحت پیاده کنن از حرص جوش خوردنای کناری زمین اسکوچیچم میشه اینو فهمید استفاده کردن از بازیکنا در پست غیر تخصصی یکی دیگه از مشکلات تیمه بعضی از بازیکنامونم کیفیت لازم تو پست خودشون ندارن مثلا دفاعای کناریمون توی حمله خیلی بی تاثیر و اکثرا پاسای اشتباه میدن طراح حمله هم نداریم ومهاجم نوک .
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
3
اسکو تحویل بگیر بهانه بسه تیم اصلیت از همه تیمهایی که روبروی فولاد بازی کردند پیرتره جوان بودن تیم ذخیره هم که نمیتونه علت باخت باشه
پس یه بار هم شده با هواداران صادق باش
فولاد تابان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
1
ادمين جان فسخ قرارداد خانزاده صحت دارد چون اقای اژدری اين موضوع رو تکذيب کرده
مدیر پایگاه سلام
تکذیب نکردند. گفته اند فعلاً نه تایید و نه تکذیب می کنم.
طبیعی است که ابتدا باید جواب قطعی از فدراسیون فوتبال دریافت شود. در صورت بخشیده شدن در تیم می ماند.