به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

بازگشت علی شفیع زاده به اهواز

علی شفیع زاده در تدارک سفر یه ایران و حضور در اهواز است.
مالک باشگاه استقلال اهواز در تعطیلات نیم فصل لیگ دسته اول به اهواز بازمی گردد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سال 83 بود که علی شفیع زاده مالک باشگاه استقلال اهواز برای آخرین بار در دفتر این باشگاه حاضر شد و سپس با ترک ایران به امارات رفت. حالا پس از 10 سال خبر می رسد که علی شفیع زاده قصد دارد به اهواز بازگشته و با حضور در محل باشگاه استقلال اهواز به وضعیت این باشگاه و بدهی های آن رسیدگی کند.

شفیع زاده البته در نوروز 93 سفری بی سر و صدا به ایران داشت و پس از انجام برخی امور اداری به دوبی برگشت اما این بار خبر رسید که آبراموویچ سابق فوتبال ایران برای سر و سامان دادن به امور استقلال اهواز به سواحل کارون باز خواهد گشت. استقلال اهواز در صدر جدول رده بندی گروه الف لیگ یک قرار گرفته و امیدواری زیادی می رود که با رفع مشکل این تیم پرطرفدار شاهد بازگشت ان به لیگ برتر باشیم.

اگر تغییر خاصی در برنامه سفر علی شفیع زاده به ایران پیش نیاید، مالک باشگاه استقلال اهواز در نیمه دوم دی ماه با پرواز مستقیم دوبی به اهواز وارد این شهر می شود. قرار است شهرام شفیع زاده برادر و شریک علی شفیع زاده نیز به اهواز بیاید تا تدارک لازم برای تقویت استقلال اهواز انجام شود.

احتمالاً از زمان انتشار این خبر، شهرام شفیع زاده و دیگر نزدیکان علی شفیع زاده، ناچار می شوند تلفن های همراه خود را از دسترس خارج کنند! انتظار می رود برخی ها با اطلاع از خبر بازگشت آبراموویچ سابق فوتبال ایران، یادشان بیاید که چقدر دلتنگ او شده اند و برای اطلاع از زمان دقیق حضور علی شفیع زاده، با نزدیکان او تماس بگیرند و التماس دعا داشته باشند!

تصویر زیر مربوط به زمستان سال 81 شمسی است. اولین سال حضور علی شفیع زاده در استقلال اهواز و اولین سال مربی گری امیر قلعه نویی در لیگ برتر.

بازگشت علی شفیع زاده به اهواز

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مولا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
0
2
انشالله که این خبر واقعیت داشته باشه و شفیعی زاده برگرده و بدهی های استقلال و خودش رو تسویه کنه ........