به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۶۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

تیم ملی دانش آموزی نایب قهرمان آسیا شد

تیم ملی دانش آموزی قهرمان آسیا شد

خوزستان اسپورت- تیم ملی دانش آموزان فوتبال ایران نایب قهرمان مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش مدارس کشور، تیم‌ملی دانش‌آموزی ایران در فینال چهل و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا مقابل کره جنوبی به میدان رفت که پس از تساوی بدون گل این دو تیم، کار به ضربات پنالتی کشیده شد و تیم کره جنوبی با نتیجه 5 بر 4 در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.

بهزاد جوزق‌کار، محمدحسین چگینی، علیرضا آقابراری، مهرداد پورابوالقاسم، شاهین عباسیان، نوید حیدری، سید امیرحسین صفوی، علی طاهران، علیرضا عباسی، امیرحسین یحیی‌زاده و مجتبی نجاریان، بازیکنان اصلی تیم ملی دانش آموزی ایران را در این دیدار تشکیل می دادند.

در مراسم اختتامیه مدال بازیکنان و کادر تیم و جام نایب قهرمانی مسابقات توسط فرشید ارمیان رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشورمان اهداء شد. عنوان فنی‌ترین بازیکن به دانش‌آموزی از کره‌جنوبی رسید، آقای گل مسابقات از تایلند جایزه گرفت، عنوان تیم اخلاق به تیم چین میزبان رسید و جایزه بهترین دروازه‌بان هم به بهزاد جوزق‌کار از ایران رسید. ضمن اینکه عنوان بهترین خط دفاعی فقط با یک گل خورده به دانش آموزان ملی پوش ایران رسید.

تیم ملی دانش آموزان ایران با مربیگری موسی سواری مربی خوزستانی و حضور پنج بازیکن عضو تیم های خوزستانی از جمله مهرداد پورابوالقاسم، مجتبی نجاریان، شاهین عباسیان، بهنام بازرگان و محمدجواد کردونی، در این مسابقات حضور پیدا کرد و به عنوان نایب قهرمانی رسید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
0
3
بد شد ولی خسته نباشن در اینده جبران کنن.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
0
1
با تبریک و خسته نباشید به آقای سواری عزیز و بازیکنان خوزستانی انشالا در آینده موفقیتهای بیشتری کسب کنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها