به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

بختیاری‌زاده: ترک اردوی تهران شایعه بود

بختیاری‌زاده: باید جوابگوی مردم لشکرآباد باشم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با رد شایعه ترک اردوی تهران از سوی بازیکنان این تیم، گفت: با تمام نفرات در حال تمرین هستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیاوش بختیاری‌زاده  در ابتدا در خصوص شایعه‌ ترک اردوی تهران از سوی بازیکنان این تیم، اظهارکرد: این موضوع صحیح نیست و ما دو سه ساعت پیش، از تمرین برگشتیم. خوشبختانه ما با تمام نفرات، صبح و عصر تمرین می‌کنیم و اردوی ما در مکانی خوش آب و هوا و در زمین تمرینی بسیار خوبی در حال پیگیری است. تیم‌مان پنج شنبه صبح به اهواز بر می‌گردد و در اهواز هم دو جلسه تمرین خواهیم داشت تا در نهایت برای دیدار روز شنبه در جام حذفی برابر کارای شیراز آماده شویم.

وی بیان‌ کرد: سال‌ها جذابیت جام حذفی به این بود که تیم‌های گمنام و تیم‌هایی که انتظار کمتری از آن‌ها می‌رفت، قهرمان جام حذفی می‌شدند و این موضوع جام حذفی را شیرین و جذاب می‌کرد و تمام تیم‌ها نیز برای حضور در جام حذفی و قهرمانی در آن مدعی بودند ولی متاسفانه چندین سال است، بنا به دلایلی جام حذفی فقط و فقط متعلق به تیم‌های بزرگ است و تیم‌های کوچک و گمنام نمی‌توانند به این جام برسند ولی ما با توجه به جوانان بسیاری که در تیم‌مان داریم و در لیگ برتر هم کمتر می‌توان به آن‌ها فرصت بازی داد و همچنین باتوجه به این‌که تمرینات‌مان را خیلی دیر شروع کردیم و بازی‌های تدارکاتی آن‌چنانی هم نداشتیم، می‌توانیم حضور در جام حذفی را به فال نیک بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز ادامه‌ داد: در هر صورت در جام حذفی تلاش‌مان را می‌کنیم تا علاقه‌مندان خوزستان را خوشحال کنیم. حریف‌مان هم تاکنون انصراف از حضور در این دیدار را نداده و تیمی است که هزینه کرده است و امتیاز یک تیم دسته دومی را خریداری کرده است و چهار پنج بازیکن آن سابقه حضور در لیگ برتر را دارند. این تیم علاقه‌مند است که مقابل تیم‌های لیگ برتری خودی نشان دهد و شاید هم خطرناک باشد. ما با آگاهی کامل مقابل آن‌ها قرار می‌گیریم و حریف را آنالیز کرده‌ایم.

وی در ادامه در خصوص اردوی این تیم در تهران، خاطرنشان‌کرد: برای آمادگی یک تیم فوتبال، اردویی 10، 12 روزه کافی نیست و طبق آن‌چه یاد گرفته‌ایم و تجربه کرده‌ایم، می‌دانیم که یک تیم حداقل باید شش هفته اردوی آماده‌سازی داشته باشد تا بتواند خود را برای حضور در مسابقات سنگینی مانند لیگ برتر آماده کند، در حالی که پیش از آغاز لیگ، ما چنین فرصتی را نداشتیم ولی تعطیلات لیگ، لطفی الهی بود و تاکنون توانسته‌ایم نهایت استفاده را از این تعطیلات داشته باشیم و توانسته‌ایم تا حدودی خودمان را به سایر تیم‌های لیگ برتری برسانیم تا بتوانیم از نظر بدنی در حد و اندازه و قواره این تیم‌ها در زمین مسابقه با آن‌ها مقابله به مثل کنیم.

بختیاری‌زاده ادامه داد: بازیکنانم از نظر روحی – روانی بسیار عالی هستند و با دوستی و مودت فشار تمرینات را تحمل می‌کنند و با میل و رغبت در تمرینات تاکتیکی شرکت می‌کنند. خود بازیکنا‌ن‌مان هم واقف هستند که استقلال اهواز چقدر در خوزستان محبوب است و متوجه شده‌اند که بازی در لیگ برتر سخت و سنگین است و مردم چه انتظارات بالایی از آن‌ها دارند و به همین دلیل با جان و دل، خودشان را در اختیار کادرفنی قرار داده‌اند و خوشحالم که تمرینات‌مان به خوبی در حال پیش رفتن است.

وی در خصوص جذب بازیکنان خارجی، عنوان‌ کرد: یک بازیکن لهستانی – استرالیایی و یک بازیکن پرتغالی را دیده ام که خیلی هم خوب بودند. من فیلم بازی این بازیکنان را هم دیدم و از نظر فیزیک بدنی نیز چابکی را در آن‌ها مشاهده کردم ولی آن‌ها با وجود این‌که در تهران هستند، حاضر نشدند در تمرینات تیم ما شرکت کنند و من هم به خودم این اجازه را ندادم و جرات هم نکردم که ندیده، با این بازیکنان قرارداد ببندیم، چرا که من باید جوابگوی مردم لشکرآباد، شیلنگ آباد و رفیش آباد و همچنین مدیریت باشگاه و افکار عمومی باشم. این بازیکنان حتی حاضر نشدند در تمرینات ما شرکت کنند و آن‌قدر به خودشان مطمئن هستند که می‌گویند حتما باید با ما قرارداد ببندید تا در تمرینات شرکت کنیم. در هر صورت نتوانستیم آن‌ها را جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز بیان ‌کرد: قرار است امروز دو بازیکن برزیلی که هر دو مهاجم هم هستند بیایند تا من آن‌ها را ببینم و باید در تمرینات شرکت کنند و اگر می‌خواهند حضور پیدا نکنند، نیایند بهتر است. ما فقط با این شرط بازیکن خارجی را می‌پذیریم که در تمرینات ما شرکت کند.

وی همچنین در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم، گفت: طی جلسه شب گذشته با آقای ملکی قرار شد، همین امروز به هر کدام از بازیکنان چک مربوط به 20 درصد مطالباتشان داده شود تا طی چهار پنج روز آینده چک نقد شود. تمام کمبود تیم من تزریق همین 20 درصد است و با تحقق آن، تیم من دیگر هیچ مشکلی نخواهد داشت.

بختیاری‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا تیم پس از بازی در جام حذفی مجددا به اردوی تهران برمی‌گردد؟ عنوان کرد: آقای ملکی خیلی علاقه‌مند است که ما با 14، 15 بازیکن برای دیدار جام حذفی به اهواز بیاییم و سپس مجددا به اردوی تهران برگردیم ولی با توجه به این‌که برنده این بازی ممکن است تیم ما باشد و باید 27 شهریورماه با برنده دیدار سپاهان و سفیر قزوین بازی کنیم و این احتمال هم وجود دارد که ما در این مرحله میزبان باشیم، نظر من این است که در اهواز بمانیم و در شرایط آب و هوایی این‌جا تمرین کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
1
6
اقای بختیاری کارای شیراز امتیاز نخریده پارسال با شهرداری ماهشهر لیگ سه همگروه بودند اومد ماهشهر به شهرداری باخت ولی دوتا تیم صعود کردن از گروه ب رفتن لیگ دو. بازیکن لیگ برتریم ندارن چن تا بازیکن مسن داشتن
حسن خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
0
2
بازی دور بعد ۲۷مهر فک کنم نه ۲۷شهریور
ادمین تو بگو چندمه؟
مدیر پایگاه سلام
طبق اعلام قبلی سازمان لیگ در روزهای 28 و 28 مهرماه برگزار خواهد شد ولی شاید همانطور که آقای بختیاری زاده گفته اند، برنامه تغییراتی کرده است.

احمد فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
1
0
باسلام و خسته نباشید خدمت خوزستان اسپورت
یه سوال داشتم ممنون میشم جواب بدید
بازی های تیم ملی عراق کجا داره برگزار میشه؟
مگه قرار نبود تو الغدیر باشه!
مدیر پایگاه سلام
در تهران برگزار می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
0
4
درود بر سياوش درود بر تهامي
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
1
6
با سلام امیدوارم انشالله این مشکلات مالی حل بشود واین 20 درصد پرداخت شود تا تیم به حاشیه نرود.اقای بختیاری زاده لطفا چند بازیکن برای تقویت تیم بگیرید ضمنا استقلال اهواز متعلق به کل خوزستان عزیز هست لطفا اینقدر تیم رو محدود به این دو یا سه محله اهواز نکنید و به بقیه استان هم احترام بگذاریم.گرچه دلیل زیاد اسم بردن از لشکر آباد را میدانم ولی چند مرتبه گفتید دیگه کافی.
Ashil
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
0
6
باسلام خدمت خوزستان اسپورت..لطفا یکی به آقای بختیاری زاده بگه اس اهواز متعلق به تمام اهوازه و انقد نگه لشگرآباد چون با این حرفا داره به بقیه بی توجهی میکنه
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
1
3
با خسته نباشید به اقای بختیاریزاده بازیها بعد از تعطیلات سختتر میشن جا داره مدیریت باشگاه مشکلات مالی تیمو زودتر حل بکنه تا بازیکنا با انگیزه تر بازی کنند
حا مد اس اس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
0
4
اقا سیاوش تیم کارای شیراز از فصل قبل درلیک دو بوده در مورد بازیکنان خارجی اینها حرفه ای هستن وتست نمیدهن سیاوش عزیز میدونی تیمت مسن ترین تیم لیک برتر است سیاوش جان استقلال عشق همه ی مردم خوزستان است نه فقط لشکراباد ویاشلنک اباد حامد ازحصیر اباد
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
1
3
عزیز من هرچند نباید بگم ولی آقای بختیاری زاده اینو میگه تا نزدیک ترین محله به تختی بیان تشویق تیم
ایشالله همه بریم تیم رو تشویق کنیم
انشالله قهرمانی غول آبی فوتبال خوزستان رو جشن میگیریم
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
4
رضا جان از همه اهواز و بعضا استان عزیزمون خوزستان برای تشویق می ایند.ولی دلیل نام بردن این محلات بویژه لشکر اباد اینه که اکثر لیدرها اهل این منطقه هستند. که قدرت خاصی هم دارند و سیاوش هم برای روزهای سخت ازشون نام میبره در کل نظر شخصی من این است که نباید تیمی با این قدمت را محدود به یک منطقه کرد.خوزستان اسپورت لطفا چاپ بفرمایید مردم عزیز مطلع بشوند.
محمد کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
3
طبق صحبت های آقای بختیاری زاده که فرمودند همه بازیکنان در تمرین حضور داشتند ،ولی عکس منتشر شده اثری از بازیکن سعید غزلکچی و محمد غلامی ندارد.
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
2
سياوش خان اس اس شهر اهواز مال تمام مردم خوب و خونگرم و متعصب استان زرخيز خوزستانه
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
2
بختیاری زاده یه چیزی یاد گرفته که هی میگه تو تمام مصاحبه هاش که باید پاسخگوی لشکر آباد و شلنگ آباد باشم
فک کنم دایره ذهنش از فوتبال فقط به این دو محله برمیگرده
...