به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۳ November 2024 24
کد خبر: ۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
تعداد نظرات: ۸ نظر

فولاد در آرزوی فینال جام حذفی

فولاد در آرزوی فینال جام حذفی

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکنون به فینال مسابقات جام حذفی فوتبال کشور نرسیده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان روز جمعه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور مقابل تیم ایثار جیرفت از تیم های حاضر در مسابقات زیرگروه لیگ دسته سه ایران قرار خواهد گرفت.

فولاد خوزستان که طی سالیان حضور در سطح اول فوتبال ایران، دو بار موفق به فتح مسابقات لیگ برتر شده، تاکنون نتوانسته است به فینال جام جذفی راه پیدا کند.

سرخ پوشان اهواز البته سه بار تا نیمه نهایی بالا آمدند ولی در این مرحله حساس برابر تیم های استقلال تهران، پرسپولیس و تراکتورسازی شکست خوردند و از رسیدن به فینال باز ماندند.

در سالی که تیم فولاد خوزستان لیگ برتر را خوب آغاز نکرده، شاید کسب موفقیت در جام حذفی بتواند رضایت هواداران این تیم را جلب کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
3
6
قطعا یکی از اهداف فولاد باید فتح جام حذفی باشه
خیلی زشته که تیمی مثل فولاد تا الان قهرمان جام حذفی نشده در حالی که فتح جام حذفی به مراتب ساده تر از لیگه
متاسفانه مدیران قبلی فولاد خیلی ساده انگارانه با جام حذفی برخورد می کردن مثل حذف شدن سال قبل مقابل پارسه
نگاه کنید سپاهان و ذوب اهن با چه سرسختی تو جام حذفی شرکت می کنن انگار این جام رو به اسمشون سند زدن البته من این دو باشگاه را به خاطر جاه طلبیشون تحسین می کنم و انتقاد من متوجه باشگاه فولاده که خیلی راحت فرصتهای موفقیت رو از دست میده فولاد الان باید حداقل ده قهرمانی در لیگ و جام حذفی داشته باشه ولی فقط دو قهرمانی لیگ داریم که خیلی کمه فولاد از نظر پتانسیل مالی و ورزشی هیچ چی کمتر از سپاهان نداره شاید در بعضی زمینه ها از سپاهان هم بهتر باشیم تنها برتری سپاهان مدیریت و نگاه جاه طلبانه ی این باشگاهه چیزی که در فولاد و مدیران این تیم کمتر دیده میشه
پاسخ ها
asd313
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
سلام. با احترام از نظر بنده سپاهان نه در این موارد بلکه بخاطر فوتبال ناپاک و حمایتهای بی دریغ و بودجه کلانی که بهش میرسه بهتر داره نتیجه میگیره. حتی تبانی و قهرمانیهای پر حرف و حدیثشم باید اضافه کنم (مثل جریان گل عجیب و غریبی که چند سال پیش جواهیر سوکای زد و باعث قهرمانی سپاهان شد و حالا موارد بسیار زیاد دیگه که فعلا بهشون اشاره نمیکنم)

بارها ثابت شده که سپاهان حتی در مدیریت هم بسیار ضعیف عمل کرده مثلا در جریان همین پریرا و پادوانی و ورزشگاه نقش جهان و خیلی جریانات دیگه که مدیران اصفهانی بخوبی از پسش بر نیومدن اما عده ای همچون عادل خان فردوسی پور دارن اینطور وانمود میکنن و به مردم دیکته میکنن که اگه سپاهان قهرمان میشه بخاطر مدیریتشه که از نظر من اینطور نیست و سپاهان فقط بخاطر بعضی از مسائل و حمایتها و زد و بندها داره قهرمان میشه

در اینکه فولاد در خیلی زمینه ها بهتر از سپاهانه مخصوصا در زمینه پرورش بازیکن و آکادمی و استعداد و ... شکی نیست اما میبینیم که به قول آقای فرکی عده ای هستن که نمیخوان فولاد قهرمان بشن (مطابق با مصاحبه خیلی معروف حسین آقای فرکی که یادم نمیاد چه وقت بود ولی مال پارسال پریساله بلاخره ایشون تو بطن بودن و از خیلی از ماجراها خبر دارن)
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
3
4
اقای ads313
ضمن احترام باید عرض کنم با شما موافق نیستم
اگر فوتبال ایران ناپاکه این ناپاکی محدود به یکی دو تیم نیست بلکه شامل تمام خانواده فوتبال میشه ما نباید محاسن یک تیم رو با این جور مسائل نادیده بگیریم تا روی ضعفهای خودمون سرپوش بذاریم
درسته که ما خوزستانیها از نظر استعداد فوتبالی در ایران بهترین هستیم اما از نظر مدیریت و برنامه ریزی اصفهانیها خیلی از ما بهتر کار می کنن
حتی برزیل پر از استعداد هم بدون برنامه ریزی در برابر فوتبال با برنامه و منظم المان راه به جایی نبرد
شما ورزشگاه نقش جهان رو مثال زدید خدمتتون عرض کنم که ساخت این ورزشگاه بر عهده ی نهادهایی بود که اصفهانیها در اون دخل و تصرفی نداشتن اما با واگذاری این مجموعه به شهر اصفهان شک نداشته باشید که این مجموعه به زودی به بهره برداری می رسه
به نظر شما وضعیتی که امروز فولاد به اون دچار شده حاصل عملکرد اشتباه اژدری و اسکوچیچه یا اصفهانیها و عواملشون ؟
چه کسی بازیکنان محروم و مصدوم رو به فولاد اوردن اصفهانیها؟
چه کسی ستاره های نوین رو خط زد اصفهانیها ؟
نه دوست عزیز این مسائلی که شما مطرح کردید فرافکنی محسوب میشه
اینکه ما چشممون رو بر روی ضعفهای خودمون ببندیم و از روی تعصب فقط دیگران رو متهم کنیم کار درستی نیست
چشم پوشی ما بر روی حقایق هیچ خللی در پیشرفت تیمهای اصفهانی به وجود نمی یاره اما باعث میشه ما راه رو گم کنیم و از قافله ی پیش رفت عقب بمونیم
پاسخ ها
asd313
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
بازم سلام و علیکم سلام!
بنده اومدم که بند به بند به جوابیه شما پاسخ بدم شما ادعاهایی مطرح کردید و در مقام جواب و دفاع فعلا مسئولم.
ببینید شما به بنده اتهام فرافکنی زدید فعلا به این مورد ان شا الله میرسیم ولی این رو هم بگم که عرایض شما هم خالی از مغالطه نیست که ان شا الله در ادامه به شما میگم مغالطات شما کجاها بوده.
اول اینکه شما عرض کردید اگر فوتبال ایران ناپاکه(یعنی اون رو شرطی کردید از ادات شرطیه استفاده کردید) پس باید کلش ناپاک باشه این اولین مغلطه ی شماست. اسم مغلطه شما در علم منطق متاسفانه بیاد ندارم چیه اما شما جز رو میخاید به کل تعمیم بدید و کلا جز رو منکر بشید.برای شما مثال میزنم تا بدونید مَثَل حرف شما مِثل چی میمونه.مثل این میمونه که بگم در خیابان ایکس(فوتبال ایران) چندتا دزد وجود داره(مافیای فوتبال) که مال یک خانواده هستن(یک باشگاه) این حرف خیلی بدیهی هست و برای زیر سوال بردنش شما بعد برگردی بیای بگی نه اگر در خیابان ایکس(فوتبال ایران) دزدی(مافیای فوتبال) وجود داشته باشه محدود به یک خونه(یک باشگاه) نیست بلکه کل این خیابون(کل فوتبال ایران) باید توش دزد(مافیای فوتبال) باشه تا قبول کنیم اینجا دزدی(مافیای فوتبال) وجود داره.
برای ردیه، این استدلال شما به هیچ وجه قبول نیست و حداقل اگر استدلال شما رو بپذیریم، بر نتیجه گیری و صحبتهای من نه فقط خدشه ای وارد نمیشه بلکه در مقیاس بزرگتر و به صورت کلیتی پذیرفته میشه هرچند حرف شما واقعا درست نیست و با تمام احترام عرض میکنم که یک سفسطه روشن هست. حرف من اینه : در فوتبال ایران باند بازی وجود داره مافیا وجود داره مال یه شهرهای خاصی هستن که هرکسی باند و لابیش قوی تر باشه باشگاهی که در اون لونه کرده نتیجه میگیره ! و این ربطی به کلیت امر نداره امر از اونجایی مشتبه میشه که چون فعالیت اونها گسترده و در حد یک لیگ و چند لیگ یا بهتر بگم در حد کل فوتبال ایران هست شما اینطور فکر میکنید که اگر فسادی باشه باید کلی باشه در حالیکه اینها مسائل ریشه ای هستن و من در مورد ریشه ها صحبت میکنم.این از این امیدوارم متوجه شده باشید.مثل جریان یوونتوس و کارهایی که مافیای یوونتوس در سری آ کردن که این مورد جزییت امر رو ثابت میکنه مافیای یوونتوس باعث تضعیف لیگ سری آ شد و به قول معروف فوقع ما وقع یوونتوس همش قهرمان میشد و تبانی اندر تبانی....که ریشه ی اون یک یا چند جا بود..ما ریشه ی کلی نداریم! این تمام.
در مورد نقش جهان که شما فرمودید دست مدیران اصفهانی نبود باید عرض کنم که درسته این پروژه زیر نظر وزارت ورزش بوده اما مدیریت اجرایی اون باز هم دست مدیران اصفهانی خود استان اصفهان و اصفهانی بودن که سال گذشته فقط و فقط این مدیریت به شرکت سپاهان منتقل شد پس ما در مورد مدیران اصفهانی صحبت میکنیم و صحبت من متوجه نه تاخیر در فرایند تکمیل ورزشگاه بود بلکه در این رابطه بود که اینا اومدن اولین جایی که از ورزشگاه رو ساختن چمنش بود !!! که از نظر اصول فنی این کار اشتباهه و همیشه چمن رو آخر کار میزارن....در مورد موارد متعدد اشتباهات مدیریتی اصفهانیها و باشگاه هاشون اونقدر مطلب هست که برای خلاصه به اونها اشاره ای نمیکنم مشت نمونه خرواره...فرض میکنیم شما این مورد رو قبول نکردید اصلا گیریم که نقش جهان مقصرش مدیران اصفهانی نبوده، در خصوص پادوانی و پریرا و خیلی موارد دیگه چه صحبتی دارید بکنید؟!
پس این یک خیال خامه فکر کنید مدیران اصفهانی در حال خلق شاهکار هستن اونها به پشتوانه لابیهای قدرتمند و بودجه های کلان و از همه مهمتر با عرض معذرت سو استفاده از منابع و زحمات دیگر استانها از جمله استان کهگویه و خوزستان دارن به اصطلاح نتیجه میگیرن...هیچوقت برای شما سوال نشده که چرا بعضی از استان های اطراف اصفهان با اون همه منابع طبیعی و انسانی توو فقر موندن؟! شما میگی بخاطر سو مدیریته بله قبول دارم ولی باید بدونید که این سو مدیریتها از مدیران اصفهانی که بر اون استانها گماشته میشن نشات میگیره و این یک واقعیته بیاید کمی صریح باشیم شما ببینید چندتا از استانداران همین استان خودمون در طول تاریخ اصفهانی بودن و چندتاشون خوزستانی؟ و حالا بماند بقیه پستها و مدیریتها و...
من کار کسی رو لوث نکردم اما میگم هرچیزی علت و معلولی داره و علل اینکه اینطور بنظر میرسه که اصفهان و مدیراش موفق هستن همین موارد هست که عرض کردم.
اما در مورد بقیه اظهاراتتون مبنی بر اینکه همه بلاهایی که سرمون اومده از کجا نشات میگیره...
بیاید و از یک بُعد دیگه به این قضایایی که شما به صورت سوالی پرسیدید بپردازیم...البته اینجا هم متاسفانه مرتکب سفسطه از نوع سوال مرکب شدید(خیلی شبیه این مغالطه هست حرفتون) اما کاری به این نداریم بیاید از یک بُعد دیگه به ماجراهایی که برای فولاد گذشت نگاه کنیم و ریشه یابی اون رو دقیق تر بررسی کنیم...
شما از عملکرد اشتباه اژدری و اسکو گفتید که شکی در اون نیست و من در مقام دفاع از اینها بر نیومدم اما در سوالتون دچار اشتباه شدید من میگم و از شما میپرسم علت برکناری شخص فهیمی چون دهکردی و حذف ایشون چی بوده؟!
اژدری زاده رو چه کسی اورد؟ آیا تصمیم گیران کلان باشگاه و شرکت فولاد مدیران خوزستانی هستن که بخوایم این نتایج و ضعف اونها رو گردن خودمون و مدیریتمون بندازیم یا اینکه قضیه چیز دیگس و اینکه افراد باسواد و واقعا مفید برای باشگاه یک مرتبه حذف شدن یک طرح و یک توطئه بوده برای یک استان و فوتبالش؟! متاسفانه یک عادت بدی که اکثر خوزستانی ها دارن اینه که چشم بسته خود زنی میکنن دقیقا مثل کاری که شما میکنید در حالیکه این اشتباهات که بنظر توطئه ای در کار باشه تقصیر یک مدیر خوزستانی به عنوان ریشه نیست ! ما اینجا جمع نشدیم که شعار بدیم و نظر بدیم اومدیم تحلیل کنیم و دنبال ایراد باشیم برای حل مشکل به صورت ریشه ای و نه به صورت مقطعی...
در مورد اینکه شما گفتید چه کسی بازیکن محروم و مصدوم اورد باشگاه بازم میگم بیاید یکجور دیگه به این موضوع نگاه کنیم حذف دهکردی بابت اون مسائل و ... بطور قطع به یقین یک حذف توطئه گرانه بوده اما اینجاست که باید به دلالی سیستماتیکی که آقای سعداوی به اون بارها پرداخته اشاره کنم...شما از جذب این افراد حرف زدید اما نگفتید که اینها از چه طریقی جذب شدن؟ از روی مدیریت و اشتباه کادر فنی جذب شدن یا با دلال بازی اطرافیان اسکوچیچ و عدم مقاومت فردی که جای دهکردی نشوندن ... ؟ اون قضیه ی گل و گلدون اوردن اون دلال معروف به باشگاه رو فراموش کردید؟ افسوس که نمیتونم اسامی این دلالها و اطرافیان اسکو رو بیارم(بخاطر اینکه فایده نداره فیلتر میشه) تا بهتر شما اونا رو بشناسید و بدونید کجایی هستن!!!!
کل دنیا میدونه که باشگاه های خوزستانی و چند استان محروم دیگه باید در چند جبهه علیه سازمان و فدراسیون فوتبال و داوریها و دلال ها و مافیاها و باندها و بودجه های کلان و حتی امثال فردوسی پور مبارزه کنن تا بتونن به صورت پاک نتیجه بگیرن آیا شما منکر این قضیه هستید؟!!!!!!!
در مورد خط زدن ستاره های نوین هم این قضیه هست و صادقه و لازم به توضیح دوباره نمیبینم...
این از این....باز هم در مورد فرافکنی بگم که در آخر مطلب بهش اشاره میکنم.

اما میپردازیم به مهمترین بخش پاسخ به نظرات شما...بنظر بنده شما دچار یک جور سو تفاهم شدید که این بیانات رو عرض کردید بنده هیچ کجای نظراتم نگفتم که ما مدینه فاضله هستیم نگفتم که بی عیب و نقصیم که همانا خداوند فقط بی عیب و نقصه و هرکی ادعا کنه علاوه بر خدا کامل دیگری وجود داره بنوعی دچار کفر شده...اما فحوای کلام من این بود که دلیل نتیجه گیری اونها نه مدیریت قوی بلکه همون دلایلی هست که بارها بهشون اشاره کردم و مثل روز برای اهالی فهمیم خوزستان روشنه ... بنده نگفتم بیاید و بیخیال ضعفهای ساختاری باشگاه هامون بشیم و فقط بچسبیم به این موضوع و زار زار گریه کنیم بلکه میگم الگوگیری غلط از یک نمونه ای که بخاطر فوتبال ناپاک و پر حرف و حدیث و خیلی موارد دیگه نتیجه میگیره برای ما خوب نیست و ما به این شکل نتیجه ای نخواهیم گرفت در واقع نباید در مصداق یابی و الگوگیری دچار اشتباه بشیم چون ما میخوایم فوتبال بازی کنیم نه اینکه. . . پس این شمایید که دارید اشتباه میکنید و چماغ این اصفهانی ها رو بر سر و بدن نحیف ما میکوبید....اگر باز هم فکر میکنید این صحبت ها از روی تعصبه که من اینجا خدارو شاهد میگیرم که بدون تعصب و طبق تحلیلها و داده هایی که در اختیار دارم، صحبت میکنم...با تعصب هیچ مشکلی حل نمیشه و هیچ تاریکی روشن نمیشه و هیچ ابهامی بر طرف نمیشه...اما گاهی باید روشنگری کرد که اگر شما اسم این روشنگری ها رو تعصب بزارید بحثش جداست...

در آخر میگم که متاسفانه شما مرتکب این مغالطات شُدید که برای خلاصه اونها رو توضیح نمیدم اما چون شما بنده رو متهم به فرافکنی کردید اون هم بدون استدلال (که این مغلطه ی شما ترکیبی از مغلطه ی مسموم کردن سرچشمه و مغلطه ی انگیزه و انگیخته هست ) مجبورم به شما هم بگم که مرتکب چه اشتباهاتی از نظر منطق و استدلال در مباحثات شدید...
شما دجار این سفسطه ها شدید:
1.مسموم کردن سرچشمه
2.انگیزه و انگیخته
3.سوال مرکب
4.مغالطه بهانه
5.رد دلیل به جای رد مدعا
6.کامل نا میسر
و خیلی موارد دیگه که برای کشیدن این اشتباهات در استدلال و نطق شما، باید چندبار متن و نوشته ی شما رو بخونم و در موردش فکر کنم که کمی پروسه زمان بر و وقت گیری هست اما اگر شما دوست داشته باشید براتون تبیین میکنم...

برای نوشتن این تحلیل خوزستان اسپورت بنده 3 ساعت و 51 دقیقه وقت گذاشتم امیدوارم که کامل چاپش کنید...

با تشکر.
مدیر پایگاه سلام
ضمن تشکر، متن شما منتشر شد.
 براساس پیامهایی که شما و دوست عزیزمان با نام کاربری «فولاد خورشید جنوب» در رابطه با موضوعات مختلف برای این سایت می فرستید، هر دو نفر از فهیم ترین هواداران فوتبال خوزستان خصوصا تیم فولاد هستید که همیشه نظرات و انتقادات و پیشنهادات مناسبی برای تیم های خوزستانی داشته اید.
تفاوت دیدگاه ها در برخی زمینه ها طبیعی است و این تفاوت دیدگاه ها نباید باعث دلخوری هیچ کدام از طرفین شود.
با تشکر از هر دو دوست عزیز  
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
4
3
مثل روز روشنه تو اصفهانی هستی اما برای رد گم کنی اسم فولادو گذاشتی
foolad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
1
0
سلام
با تشکر از سایت خوب خوزستان اسپورت
ولی فکر کنم در زمان مجید جلالی فولاد به فینال حذفی رفت که فینال در اصفهان به ذوب آهن باخت. همان سالی که در لیگ ذوب آهن 4تا زد.
مدیر پایگاه سلام
خیر در زمان مربیگری آقای جلالی، تیم فولاد در نیمه نهایی به پرسپولیس در اهواز باخت و در نهایت پرسپولیس به فینال رفت و قهرمان شد. مسابقه ای که مظفری زاده داور بودند و علی حمودی از فولاد اخراج شد.
در سال مورد اشاره شما، تیم فولاد خوزستان در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب ذوب آهن شد.

فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
2
2
اقای asd 313
با احترام باید عرض کنم بحث شما حالت جدل پیدا کرده و از هدف اصلی گفتگو دور شدید گفتار شما بسیار پراکنده و فاقد هر گونه نتیجه گیری منطقیه اما برداشت من اینه که شما موفقیتهای تیم سپاهان رو صرفا ناشی از تبانی و لابی گری و فساد می دونید اما برای این ادعاتون هیچ دلیلی ارائه نمی دید
ایا موارد مورد ادعای شما در هیچ دادگاهی به اثبات رسیده ایا شما توان اثبات یک مورد از این ادعاها رو دارید اگر چنین توانی دارید جهت تنویر افکار عمومی یک سند محکمه پسند در این سایت قرار بدید تا به پاک سازی فضای فوتبال کشور کمک کرده باشید
ایا می دونید این کار شما اسمش ایراد اتهام و هتک حیثیت افراد حقیقی و حقوقی هست و در تمام کشورهای متمدن جرم محسوب میشه و مستوجب مجازات هست؟ البته شما با خیال راحت به کارتون ادامه بدید چون در این کشور کسی به این مسائل اهمیت نمیده فقط دوست دارم به یک سوال من جواب بدید
موفقیتهای تیم سپاهان در عرصه ی بین المللی حضور چند باره در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور در فینال اسیا و راه یابی به جام باشگا ههای جهان رو چه طور ارزیابی می کنید ؟ نکنه اینا هم با لابی گری به دست اومده واقعا لابی اصفهانیها اینقدر قوی هست که اسیا رو هم بخره ؟ لطفا در این زمینه هم شفاف سازی کنید تا این لابی شوم و پلید رو به جهانیان معرفی کنیم
چه خوبه ادم در حرف و عمل کمی منطق و انصاف داشته باشه و بدونه ابروی افراد بازیچه ی تنگ نظیرها و تعصبات بی جا نیست
خوزستان اسپرت گرامی
به منظور رعایت بی طرفی پاسخ من به این اقا رو منتشر کنید با سپاس
پاسخ ها
asd313
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
علیکم سلام!(البته جواب سلام واجبه برادره من)
جناب بنظر بنده شما هم بخاطر در رفتن از واقعیت ها و پاسخ دادن به تمامی مطالبی که عرض کردم خودتونو راحت کردید و گفتید گفتارم پراکنده اس...اگر گفتار من پراکنده اس ناشی از صحبتهای شما میشه چون از اول قرار نبود متمرکز حرف بزنم وقرار بود بند بند نظر شما رو جواب بدم.بحث بنده هم جدل نیست راستش رو بخواید میخواستم به شما بفهمونم که شما اصول و چارچوب مباحثه رو بلد نیستید(افتخار میکنم که از نه سالگی وارد مباحثات مختلف شدم و رفته رفته چارچوبها رو یادگرفتم و بارها دیدم طی این سنین که متاسفانه مباحثه گران اصول و چارچوب رو به هیچ عنوان رعایت نمیکنن که این درست نیست) تا بلکه با مشخص کردن اصول و چارچوبهای مشخص شما به بحثتون ادامه بدید که اسم این جدل نیست برادر .البته که اگه شما اصول مباحثات رو رعایت نکنید قطعا از اهداف مشخص شده ی گفتگو(اهداف شما رو نمیدونم اما من برای خودم اهدافی تعیین کردم و میدونم که اینجوری دور میشیم شاید هدف شما) دور خواهیم شد بعنوان مثال یکی از چارچوبها و اصولی که باید رعایت بشه عدم تحمیل آرا بر یکدیگر باشه و با اصول منطق و استدلال در کلام آشنا باشیم و تا اونجایی که میتونیم از مغالطات دور بشیم(ناراحت نشید اما واقعیت اینه که در کلام های قبلی شما مغالطات زیاد بود و بنده به عنوان برادر دینی برخودم واجب دونستم که ایرادات شما در مباحثات رو تبیین کنم تا شما برای رفعش همت کنید و هم اینکه بحث ما بهتر نتیجه بده بقول قدیمیها دوست آن است که ایراداتم را به من بگوید و دشمن آن است که بگوید میخواستم ایرادت را بشما بگویم! این مقدمات رو عرض کردم که بدونید قصدم جدل نیست و این صحبتها در کنار بحث اصلی هست و محوریت نخواهد داشت)
درمورد مدرک واسه فوتبال دوستان تا دلتون بخوات سراغ دارم اما اینجا دادگاه و محکمه نیست که بخوام مدارک رو ارائه کنم اما فیلم واضح تبانی ها(مثل گل سوکای و جا خالی دادن چهار بازیکن + دروازه بان تیم حریف تا سوکای گل بزنه و سپاهان قهرمان بشه جالبه بدونید که تیم حریف مقابل سپاهان و گل سوکای به فولاد خودمون بود اما باشگاه مقصر نبود بازیکنای یک دلال مافیایی معروف به این بازیکنا دستور داده بود که قضیه اش مفصله و البته این جریان تا جایی پیش رفت که مجید جلالی سرمربی وقت فولاد در مصاحبه بعد بازی که یک مصاحبه جنجالی بود یک حرف تکان دهنده زد ایشون گفتن که ما بخاطر گل عمدی به سپاهان باختیم!!! اینها نمونه هستن و حافظه ما فوتبال دوستان خوزستانی هرگز ضعیف نشده و میدونیم جریانات از کجا آب میخوره که تیمی چون فولاد باید اینجوری ضربه بخوره و تیمهای دردانه نتیجه بگیرن) و خیلی موارد دیگه وجود داره و بنده همه اینها رو آرشیو کردم اما میدونید به قول یکی از دوستان ارائه این مدارک و حتی مدارک محکم تری چون صحبتهای آقای سیار بعد از اتفاقات بازی سپاهان و حذف ناگهانی ایشون از فوتبال و... رو ارائه کنید فایده ای نداره دلیلش هم آخر از همه میگم....که چرا محکمه ای کردن این جریانات فایده نداره وگرنه توی همین جریان اخیر قهرمانی سپاهان که همه میدونن شیش هفت بازی آخرشو داورا براشون در میوردن و اون ماجرای عجیب تبریز و... وگرنه تبریزی ها به حقشون میرسیدن با این همه مدرک باز هم حقشون رو خوردن و حتی کار به دادگاه نکشید فوری همه رو تبرئه کردن و تقصیرات رو انداختن گردن دو سه نفر تا جریانات اصلی رو نشن... حالا علی کل حال...
متاسفانه شما همش مدعی هستید و ادعا مطرح میکنید منم که بیام جواب بدم و بعد از شما بپرسم اول از همه خودمو به چند مورد جورواجور متهم میکنید و بعد جوابمو لوث میکنید و آخرشم هیچ جوابی به ادعاهای مطرح شده از سمت من نمیدید و اصلا زیر بار نمیرید که به تک تک مواردی که گفتم و پرسیدم حتی فکر هم کنید !!! اگر بخواید اینجوری ادامه بدید بحث بی فایده است و نه من به نتیجه ای میرسم(چون بر هرچه دارید دلالت میکنید مستدل رد میکنم و استدلال جدیدی ارائه میکنم اما شما جواب نمیدید) و نه شما به نتیجه ای میرسید(چون مرغ شما یک پا داره و هرچی میگم شما به جای جواب یک چیز جدید پیدا میکنید و البته با مغالطه سعی میکنید گوینده که من باشم رو بکوبید تا گفته های من محکوم بشه و شما هم جوابی ندید)


یک ایراد دیگه ای که دارید اینه که به هر قضیه ای متاسفانه شما تک بُعدی نگاه میکنید شما ببینید در صحبت های خودم حداقل به چند مورد از علل موفقیتهای سپاهان اشاره کردم که یکیش تبانی بود و دیگریش هم حمایتهای بی دریغ مالی و مادی و معنوی...شما در امر آسیا فقط به صورت تک بعدی به قضیه نگاه کردید متاسفانه....اتفاقا میخواستم قبل از شما این مسئله رو مطرح کنم جالبه شما راهیابی به فینال آسیا و جام باشگاه های جهان رو نوعی موفقیت حساب میکنید که در نوع خودش میتونه باشه اما نه بعنوان موفقیت اصلی و به اصطلاح قله ای...اما من اجازه بدید به شما بگم آیا این موفقیتها فوتبالی هستن یا نه...جالبه سپاهان توی آسیا فقط توی زمین خودش نتیجه میگرفت چرا؟ عرض میکنم که چرا...ولی اینجاست که باید بگم حمایتهای مادی و معنوی بیشماری که از این باشگاه دردانه کردن باعث میشد نهایتا سپاهان به نیمه نهایی و... برسه حمایتهایی که قسم میخورم اگه از تیمی چون داماش گیلان یا هر تیم محروم دیگه ای میکردن(اسم خوزستانیها رو نمیارم که شما نگید دارم متعصبانه حرف میزنم) بدون هیچ تبانی حاضرم قسم بخورم نه فقط با اختلاف در لیگ خودمون قهرمان میشدن که حتی در آسیا بعد از گذشت 25 سال دوباره قهرمان میشد و.... اتفاقا در این رابطه هم یه صحبتهایی داشتم که در ادامه بهش اشاره میکنم که چی شد که دیگه ایران حتی در سطح آسیا هم دیگه حرفی برای گفتن نداره؟ البته اینم بگم که سپاهان بارها شده در سطح آسیا متاسفانه با تیم میهمان رفتار غیر فوتبالی داشته که جریاناتش معروفه و اگه یه جستجویی توی گوگل کنید پیدا میکنید البته مربوط به سه چهار سال اخیره و اینها میشه دلیل اصلی موفقیت سپاهان در خانه خودش(دقت کنید که این دلایلی که گفتم تنها دلایل نیستن بلکه دارم میگم دلایل اصلی) نمیدونم برای شما سوال نشده که چرا سپاهان اینقدر راحت بازیکن میگیره؟! بخاطر چیه؟! دست رو هر بازیکنی بزاره راحت میارنش سپاهان؟ حتی در زمانهای قدیم که سپاهان همش نهم دهم میشد هم همینطور بود....خب این میشه دادن امکانات مادی و معنوی فراوان به یک باشگاه خاص که شما تصور میکنید از مدیریتشه ! شما هم مثل اینکه فدراسیون رو نمیشناسید کافیه تیم مدنظرش به یه جا مثلا در آسیا برسه فورا به این بهونه هرچی در توان داره به پای اون میزارن تا بلکه قهرمان بشه اما فولاد چی؟ بعد حذفش مقابل السد بخدا قسم بعضی از فدراسیون نشینان که گفتن اسمشون درست نیست مشخص بود که از این بابت خوشحال بودن چون فولاد رو نمیخان...در این باره صحبت میکنم ان شا الله...
ضمنا گذشته از همه ی این موارد شما باز هم متاسفانه تصور کردید من دارم میگم اساس باشگاه سپاهان تبانیه درحالیکه من گفتم مافیا و بعضی از باندها در اونجا لونه کردن(یعنی میتونن جای دیگه هم برن و شاید سالها پیش سپاهان باند و مافیا نداشته ولی حالا بخاطر دلایلی که نمیشه بگم چیه اینها توی سپاهان لونه کردن) ضمن اینکه من نگفتم از روز ازل سپاهان هرچی قهرمانی داشته با مافیا بدست اورده بلکه دارم میگم حداقل در این سالهای اخیر مخصوصا سالهاییکه پشت سر هم قهرمان شدن قضایایی رخ داده و اتفاقا در این سالها سپاهان در آسیا توی گروه خودش حذف میشده !!!! این رو این دفعه شما چجوری توجیه میکنید؟! قهرمان ایران توی گروه خودش یا سوم میشده یا چهارم و حذف میشده؟! و حتی سه تا چهارتا میخورده؟! مشکل اینه که یا شتاب زده نظراتمو میخونید یا اینکه نمیدونم بلاخره دلیلی هست که شما باعث میشه از صحبتهای من سو برداشت داشته باشید و این سو تفاهمات بوجود بیاد...


حالا مسائلی که قرار بود بهشون اشاره کنم و یجورایی میتونه جواب تکمیلی شما باشه و اتفاقا توی پیام قبلیم میخواستم بهش اشاره کنم اما صرف نظر کردم حالا لازم دونستم بگم
شما فکر میکنید چرا ما 20 - 25 ساله در باشگاه هامون توی آسیا قهرمان نشدیم؟ چون عده ای دارن سعی میکنن قدرت کل فوتبال در 2- 3 باشگاه سوگولی تجمیع بشه...بخاطر همین حق خوریها هست که در دنیا دیگه حرفی برای گفتن نداریم بخاطر همین مسائل غیر فوتبالی و نامردیها هست که اگه عده ای کل ایران رو هم توو یه باشگاه جمع کنن بخاطر این ظلم، به جایی نمیرسیم...سیاستشون اینه...که البته خیلی غلطه.
شما اصل بحثتون در رابطه با مدیریت بود و از مدیریت عالی باشگاه سپاهان صحبت کردید که من فقط اومدم علل رو بررسی کردم و گفتم بخاطر مدیریتشون نبوده و الانم همین رو میگم شما از شاهکارهای مدیریتی اونها گفتید حال آنکه من ثابت کردم اینها اگه مدیر بودن توی ماجرای پادوانی و پریرا گاف نمیدادن توی خیلی ماجراها که بحث طولانی میشه بخایم به همش بپردازیم از جمله به عنوان نمونه اون سالی که رحمان احمدی 3 اخطاره شد اما نه مدیریت نه سرپرستی و نه هیچ کجای این باشگاه مثلا نمونه ای که شما ازش دم میزنید متوجه نشدن و از این بازیکن کار گرفتن و باعث حذف سپاهان از آسیا شدن !!! باید بگم که فقط با حمایتهای بی دریغ و بعضی فسادها به اینجا رسیدن وگرنه واقعا حرفی برای گفتن ندارن اینها هم نمونه های مدیریتیشون بوده....
بیاد دارم بارها و بارها از زبان بن قاسم و سعداوی عزیز شنیده بودم که باشگاه فولاد برنامه چندساله ای طراحی کرده که تا سال 2017-18 قهرمان آسیا بشه و در آسیا تبدیل به قدرتمندترین باشگاه این قاره بشه...اما دیدیم که تمامی این طرحها و نقشه ها رو در یک چشم بهم زدن بعضی از بدخواهان نابود کردن...خب چی شد که این طرح ها رو نابود کردن؟ مگر حافظه شما ضعیف شده؟ یادتون رفت باشگاه ما هدف گذاری کرده بود که سه سال بعد از قهرمانی در ایران در آسیا هم قهرمان بشه و آقای دهکردی یک برنامه واقعا عالی و دقیق چیده بود؟ خب چی شد که همه اینها به باد رفت؟ واقعا فکر میکنید اتفاقی بوده یا من دارم از روی تعصب حرف میزنم!؟؟!؟!؟!!! این همه شما سوال پرسیدی و من جواب دادم شما محکومم کردید من سکوت کردم حالا بیاید و این دفعه شما جواب تمامی حرفامو بدید بشرط اینکه واقعا جواب باشه نه اینکه بیاید بگید پراکنده اس و .... به این بهانه ها معذرت میخام قسر در برید!!!!!









اما اینکه گفتم چرا نمیشه با مدرک فساد فوتبالو ثابت کرد...بعنوان حرف آخرم بگم که یکی از دوستان حرف جالبی زد که من با کمی اضافات میگم:
وقتی میخوایم با مدرک فساد فوتبال رو اثبات کنیم مثل این میمونه که....(حالا بقیشو نمیگم چون هم جنبه سیاسی داره و هم اینکه من بهش معتقد نیستم اما ادامش رو میگم)
تعجبی نیست در جایی که متهمین ردیف اول فساد(فدراسیون)مسئول یافتن مدرک و رسیدگی به فساد باشه هیچ منبعی وجود نداشته نباشه! یا اگر منبعی مدرکی ارائه کنید اون رو به راحتی لوث کنن یا نابود کنن ! مثل جریان قهرمانی تبریزی ها و محسن قهرمانی که به راحتی ماست مالی شدن...
هروقت دزد دزدو گرفت فساد هم در این فوتبال به شکل محکمه ای و دادگاهی اثبات میشه...
شما منطقی و منصف باشید خداییش اگر خدایی نکرده(بخدا من باب مثال عرض میکنم) خلافی کنید و تمامی مدارک خلافتون دست خودتون باشه و بعنوان مثال محاکمتون کنن آیا حاضرید مدارک علیه خودتون رو ارائه کنید؟!(اگه ریگی توو کفشتون باشه) مسلمه بخاطر حفظ منافع شخصی خودتون این کار رو نمیکنید مگر اینکه وجدان بیدار داشته باشید که اگه وجدانی وجود داشت اصلا خلافی صورت نمیگرفت که بخات به این مراحل کشیده بشه...این مثال رو زدم تا بیشتر متوجه بشید.
این یک قانونه...قانون بی قانون ها ! حتما میدونید از منظر حداقل احتمالاتی چنین چیزهایی قابل رد نیستن...

بهرحال آقای فولاد خورشید جنوب این بحث خیلی درازه و اینجا محدودیتهای زیادی وجود داره بنظرم بهتره به صورت مستقیم با هم صحبت کنیم شما اگر آیدی اسکایپ دارید حتما همینجا بزارید تا در اسرع وقت شما رو اد کنم و اونجا به صورت رو در رو بحث کنیم(اگرم ندارید بسازید)
چون بنده نمیتونم مدام به این پست سر بزنم ببینم جوابی دادید یا نه و منتظر باشم و آخرشم....باید به نتیجه برسیم اینطور که راهو پیش گرفتید به جایی نمیرسیم...چه بسا این صحبتها باعث بشه رفقای خوبی واسه هم بشیم ....

امیدوارم نکته ای جا ننداخته باشم....

پس منتظر شمام توی اسکایپ...

با تشکر...راستی خوزستان اسپورت عزیز بعدا در مورد اظهار لطف شما و بنده نوازی که کردید صحبتایی میکنم...

باتشکر...