به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

بختیاری‌زاده: با تمام قدرت در جام حذفی بازی می‌کنیم

بختیاری‌زاده: با تمام قدرت بازی می‌کنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز می‌گوید تیمش در جام حذفی زنگ تفریح نیست و تلاش می‌کند چند مرحله بالا برود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار با کارای شیراز در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: این اولین بازی ما در جام حذفی است و سال‌ها در تمام دنیا این جام به جام شگفتی‌ها معروف بوده است و تیم‌های بی‌نام و نشان و گمنام در این جام شانس عرض اندام داشته‌اند و حتی قهرمان هم شده‌اند که می‌توان به شاهین اهواز اشاره داشت.

وی بیان کرد: اما طی چند سال اخیر با توجه به اینکه جام حذفی راه کوتاهی برای رسیدن به باشگاه‌های آسیا بوده است، تیم‌های بزرگ هیچ جای شانسی برای تیم‌های گمنام باقی نگذاشته‌اند و تیم‌هایی از جمله سپاهان همیشه در جام حذفی مدعی بوده‌اند تا برای رسیدن به جام باشگاه‌های آسیا از جام حذفی استفاده کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در ادامه گفت: با توجه به اینکه تیم ما بازی‌های تدارکاتی خوبی نداشته جام حذفی را برای حضور هرچه بهترمان در لیگ برتر می‌دانیم و این جام را یک فرصت می‌دانیم تا از آن به عنوان بازی‌های آماده‌سازی استفاده کنیم. البته آن طور هم نیست که زنگ تفریح باشیم و ترفندهایی را هم در نظر گرفته‌ایم و تلاش می‌کنیم تا چند مرحله در جام حذفی حضور داشته باشیم و اگر کارمان توام با خوش‌شانسی هم باشد امیدواریم بتوانیم حضور موفقی هم داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای مسابقه‌ها از تمام بازیکنان‌تان استفاده خواهید کرد عنوان کرد: در بازی‌های اخیر جام حذفی دیدید که تیم‌های استقلال تهران، سپاهان و فولاد با تمام قدرت حاضر شدند و البته این هم کار درستی است که این تیم‌ها انجام دادند. به هرحال این تیم‌ها دست به هیچ ریسکی نزدند و مطمئن باشید ما هم با تمام احترامی که برای کارای شیراز قائل هستیم با تمام قدرت در این مسابقه حضور پیدا می‌کنیم و ان‌شاءالله بازیکنان‌مان هم کمک می‌کنند تا از این مرحله به سلامت عبور کنیم. برای دیدار فردا خوشبختانه مصدوم و محروم نداریم.

بختیاری زاده خاطرنشان کرد: کارای شیراز یک تیم گمنام است و می‌دانم این تیم با چه انگیزه‌ای خریداری شده و در لیگ دو کار می‌کند. ما آنالیزهای خوبی از این تیم داشته‌ایم. من در 5 بازی اخیرمان در لیگ برتر از آنالیزهای خوب آقای خوش ذات مربی تیم‌مان بهره بردم و او بسیار به من کمک کرده است.

سرمربی تیم استقلال اهواز عنوان کرد: تیم‌های گمنام با این علاقه در جام حذفی شرکت می‌کنند که بتوانند این مسابقه‌ها را در شهر خودشان میزبانی کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
0
1
اس اس شهر اهواز