به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

بختیاری‌زاده: مسئولان استان باید در کنار ما قرار بگیرند

بختیاری‌زاده: مسئولان استان باید در کنار ما قرار بگیرند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: از نظر روحی - روانی بسیار تحت فشار هستم اما با تمام وجود به دنبال این هستم تا زمان از دست داده را جبران کنم.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیاوش بختیاری‌زاده در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: روز گذشته در جام حذفی بازی را به تیم کارا شیراز که یک تیم با انگیزه بود، واگذار کردیم و این تیم مزد تلاش و زحمات خود را گرفت.

وی در پاسخ به سوال که چه اتفاقی افتاد که استقلال اهواز نتوانست پیروز از میدان خارج شود؟ افزود: ما پنج هفته در لیگ برتر بازی کردیم و بیشتر حالت بسته و دفاعی داشتیم و من در این بازی دوست داشتم، تیمم را در فاز حمله امتحان کنم و هواداران هم دوست داشتند که تیم ما را در فاز حمله ببینند و ما هم بر این اساس از ذات خودمان خارج شدیم و تقریبا یک تیم هجومی را به زمین فرستادیم و متاسفانه نشان دادیم که تیم ما در فاز هجومی هنوز کار و مشکلات بسیاری دارد. بازیکنان حرفه‌ای ما که در لیگ حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کنند در زدن ضربات پنالتی بسیار مبتدی عمل کردند و عملکرد خوبی نداشتند و یک تیم بسیار آماتور و دسته دومی بهتر از ما پنالتی زد و در نهایت هم مزد زحمات خود را گرفت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در خصوص واکنش هواداران تمیش به این نتیجه و درگیری‌ای که بین ابراهیم تهامی و یکی از تماشاگران به وجود آمد نیز تصریح ‌کرد: تهامی اسطوره فوتبال استقلال و یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال خوزستان است که حرمت گذاشتن به او واجب است و باید مورد احترام قرار بگیرد؛ حق با تمام تماشاگران است و ما فوتبال را به خاطر تماشاگران و رضایت آن بازی می‌کنیم و استقلال اهواز هم متعلق به تماشاگران است.

بختیاری زاده عنوان کرد: من از آقای منبوهی، رییس کانون هوادارن باشگاه و لیدرهای تیم که روز گذشته خیلی تلاش داشتند که آرامش را روی سکوها حفظ کنند، تشکر می‌کنم و کار درستی را انجام دادند چرا که تیم متعلق به استقلال است و باید آرامش را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: 64 تیم برای حضور در جام حذفی اعلام آمادگی کردند که در نهایت فقط یک تیم قهرمان جام حذفی می‌شود. به هر حال هدف اول و آخر ما باید لیگ برتر کشور باشد و هم ما، تماشاگران و مسوولان باید تلاش بیشتری کنیم تا استقلال اهواز در لیگ برتر به آن‌چه استحقاق آن را دارد، برسد.

بختیاری‌زاده خاطرنشان‌کرد: تماشاگر به این‌که ما از کمترین امکانات تمرینی محروم هستیم، توجهی ندارد و با وجود این‌که تمام مسوولان باشگاه در تلاش هستند که این امکانات را برای ما فراهم کنند ولی به عنوان یک تیم حرفه‌ای واقعا جای حرف بسیار و شرمندگی دارد که ما حتی از کمترین امکانات که زمین تمرینی است، محروم باشیم. تماشاگران متوجه این مسایل نیستند و حق هم دارند و فقط برد می‌خواهند و بازهم من حق را به تماشاگر می‌دهم و انشاءالله با در اختیار گرفتن زمین و امکانات خوب، قول می‌دهم که حتما بازی‌های بهتری انجام دهیم و نتایج بهتری هم کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد استقلال اهواز در حال از دست دادن زمان است و آیا این برای شما نگران‌کننده نیست؟ گفت: من بسیار ناراحت هستم و از نظر روحی - روانی بسیار تحت فشار هستم و هر کسی که قبلا من را دیده باشد، متوجه می‌شود که من سیاوش پنج هفته قبل نیستم. به هر حال بیشتر فشارها روی من است و من هم با تمام وجود به دنبال این هستم تا زمانی را که به سرعت در حال از دست دادن آن هستیم در اختیار بگیرم تا با حفظ زمان و فرصت بتوانیم نهایت استفاده را از فرصت‌ها ببریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در پایان بیان کرد: مسوولان استان هم باید در کنار ما قرار بگیرند تا استقلال به آن چه استحقاق آن را دارد، دست پیدا کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
0
5
درود بر تهامي درود بر سياوش
Blue boy
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
3
0
استقلال اهواز هم شد تیم؟؟؟ ¯\_(ツ)_/¯
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
خوزستان اسپرت لطفا پیامهایی مثل این که از طرف افراد جیره خور دلالهای تهران ارسال میشه نمایش ندید
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
0
3
تهامی اسطوره فوتبال استقلال و یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال خوزستان است که حرمت گذاشتن به او واجب است.
حق با تمام تماشاگران است.
من از آقای منبوهی، رییس کانون هوادارن باشگاه و لیدرهای تیم که روز گذشته خیلی تلاش داشتند که آرامش را روی سکوها حفظ کنند، تشکر می‌کنم.