به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

تلاش استقلال برای رفع محرومیت ریکانی و کلاه‌کج

تلاش استقلال برای رفع محرومیت ریکانی و کلاه‌کج

خوزستان اسپورت- مسئولان باشگاه استقلال اهواز به دنبال رفع محرومیت دو بازیکن اصلی این تیم هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت، طالب ریکانی و عادل کلاه‌کج، دو بازیکن تیم استقلال اهواز، در جریان دیدار این تیم مقابل کارا شیراز در جام حذفی کشور با کارت قرمز داور از مسابقه اخراج شدند. با توجه به اینکه استقلال اهواز در این مسابقه شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت، طبق قوانین انضباطی فوتبال کشور، کارت های قرمز بازیکنان استقلال اهواز به سایر مسابقات جاری این تیم انتقال پیدا می‌کند و باعث محرومیت ریکانی و کلاه‌کج از دیدار با گسترش فولاد تبریز در هفته هفتم لیگ برتر می‌شود.

مسئولان استقلال اهواز در همین راستا امروز به سازمان لیگ رفتند و با مسئولان سازمان لیگ رایزنی کردند تا در صورت امکان محرومیت ریکانی و کلاه‌کج در اولین بازی جام جذفی سال آینده اعمال شود.

انجام این درخواست بسیار بعید به نظر می‌رسد، چرا که قرار است این بند از آیین نامه انضباطی در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در آبان ماه اصلاح و پس از آن اجرا شود. این در حالیست که استقلال اهواز روز سوم مهرماه به مصاف گسترش فولاد تبریز خواهد رفت و طبق قوانین فعلی قادر به استفاده از دو بازیکن مذکور نخواهد بود.

سیاوش بختیاری‌زاده در مصاحبه پخش زنده با رادیو مرکز خوزستان ضمن تأیید خبر محرومیت طالب ریکانی و عادل کلاه‌کج، از غیبت این بازیکنان مقابل گسترش فولاد تبریز ابراز ناراحتی کرد.

پیامک :5000291247