به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

ادامه غیبت مربی و دو بازیکن استقلال در تمرینات

ادامه غیبت مربی و دو بازیکن استقلال در تمرینات

خوزستان اسپورت- مربی و دو بازیکن تیم فوتبال استقلال اهواز برای سومین روز متوالی در تمرین این تیم غیبت کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تمرینات تیم فوتبال استقلال اهواز در حالی در زمین چمن شهید سلیمی دنبال شد که مارتیک خاچاطوریان مربی این تیم، همراه با فرزاد آشوبی و علی حسینی برای سومین روز متوالی در تمرینات بعد از بازی با کارا شیراز غیبت داشتند.

علی حسینی همانطور که پیشتر در خوزستان اسپورت خواندید، با نظر سرمربی تیم در اختیار باشگاه استقلال اهواز قرار گرفته است ولی به نظر می رسد که غیبت مارتیک خاچاطوریان و فرزاد آشوبی دلایل دیگری دارد.

فرزاد آشوبی بدلیل عدم دریافت قسط اول قرارداد و مارتیک خاچاطوریان بعلت پاره‌ای از مشکلات که هنوز اعلام نشده، از حضور در تمرینات استقلال اهواز خودداری کرده اند.

به نظر می رسد که استقلال اهواز پیش از رسیدن به نیمه دور رفت لیگ برتر دچار مشکلات زیادی شده است و باید فکر اساسی برای خروج این تیم از وضعیت فعلی اندیشیده شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
3
هر چي مطلب نوشتم كه اين ملكي اينكاره نيست كسي گوش نكرد،الكي تعطيلات رو كه بهترين فرصت براي تيم بود از دست داديم،چرا مسولين تيم رو از ملكي نميگيرند،چرا همه سكوت كردن،ملكي تيم رو نابود ميكنه
مهدیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
0
2
میلاد میداوودی هم از سایپا کنار رفت میتونه بهترین گزینه واسه خط حمله استقلال اهواز باشه
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
0
1
آقای جهانبازی خیر نبینی تیم ما رو بیچاره کرده و رفتی آه یه شهر نه یه استان روزی گرفتارت میکنه که این چنین نابودمون کردی تیمی که توی لیگ یک صدرنشین بود سقوطش دادی بعد از اون هم تیم رو حراج کردی!!! آقای ملکی شما این کاره نیستی برادر