به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

ملکی: مشکل مالی در چند روز آینده حل می‌شود

ملکی: مشکل مالی در چند روز آینده حل می‌شود

خوزستان اسپورت- مالک باشگاه استقلال اهواز گفت: مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز را بعد از دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز انتخاب می‌کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد ملکی در گفت‌وگو با فارس، در مورد استعفای محمد ارشدی از مدیریت باشگاه استقلال اهواز، گفت: ظاهراً ارشدی درگیر مسائل انتخابات مجلس است و به همین خاطر از سمت خود استعفا کرد. ما هم با استعفای او موافقت کردیم.

وی در مورد اینکه اعضای هیأت مدیره و مدیران باشگاه یکی یکی استعفا می‌دهند، خاطرنشان کرد: با علی طرفی مشکلاتی داشتیم و عبدالرحیم ناطقی هم اقداماتی کرده بود که نشد با یکدیگر همکاری کنیم به همین خاطر خودم به آنها گفتم استعفا دهد و از سمت خود کناره‌گیری کند. اکنون کاظمی‌نژاد که در استانداری حضور دارد به عنوان عضو هیأت مدیره و سخنگوی هیأت مدیره فعالیت می‌کنند.

مالک باشگاه استقلال اهواز در مورد اینکه چه زمانی مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره انتخاب می‌شود عنوان کرد: این کار را پس از دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز انجام می‌دهیم و مدیرعامل را انتخاب خواهیم کرد.

وی در مورد مشکلات مالی استقلال اهواز و اینکه برخی بازیکنان به دلیل مشکلات مالی به تمرینات نمی‌آیند خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله این مسئله در چند روز آینده حل می‌شود و مشکل خاصی وجود ندارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
0
1
حتما باید از مسئولین ارشد استان استفاده بشه آقای ملکی اینو خوب گوش کن وگرنه استقلال اهواز از لحاظ وزن بیرون زمین به تیمهایی نظیر تراکتور سپاهان و ملوان خواهد باخت اینها لازمه بزرگی
هوشنگ و شهرامو بهرام فایده نداره
به امید قهرمانی غول آبی فوتبال خوزستان