به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

بختیاری‌زاده: تیم من هیچ ضعفی ندارد

بختیاری‌زاده: تیم من هیچ ضعفی ندارد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز می‌گوید تیمش به یکی از بهترین تیم‌های ایران تبدیل خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیاوش بختیاری‌زاده اظهارکرد: در بازی آینده‌مان با گسترش فولاد، عادل کلاه‌کج و طالب ریکانی را به دلیل اخراج در بازی با کارا شیراز در جام حذفی در اختیار نداریم، ضمن این که فرزاد آشوبی هم به دلیل مشکل خانوادگی، در حال حاضر نمی‌تواند در تمرینات ما شرکت کند.

وی افزود: علی حسینی را هم خودم به دلیل این که در تمرینات بی‌نظم بود به باشگاه معرفی کردم و دیگر به او نیازی ندارم. میلاد پاک‌پرور و حمزه خضیراوی هم شدیدا مصدوم هستند و این موارد دست من را برای بازی با گسترش فولاد خالی کرده است و با این وضعیت شاهد روزگار سخت سیاوش و استقلال اهواز هستید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز بیان‌ کرد: ولی با وجود این شرایط، با اتکا بر جوانان خوبی که داریم و امید به خدا، پیش می‌رویم و تمرینات‌مان هم به صورت مرتب و با قدرت و با حمایت مالک و قائم‌مقام باشگاه و تماشاگران انجام می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد: به هر حال درست است که دستم با شرایطی که داریم برای بازی آینده بسته است ولی جوانان خوبی دارم که می‌توانم به آن‌ها متکی باشم. آن‌ها می‌توانند دست استقلال اهواز را بگیرند.

بختیاری‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا مشکل زمین تمرینی‌ حل شد؟ گفت: خوشبختانه این مشکل برطرف شده است و در حال حاضر مشکلی نداریم. با لطف مسوولان پادگان شهید سلیمی، در زمین چمن شهید سلیمی تمرین می‌کنیم.

وی درباره پرداخت مطالبات بازیکنان تیمش، عنوان کرد: آقای ملکی (مالک باشگاه) چک مربوط به 20 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان تیم را داده است و ان‌شاءالله پنج‌شنبه این هفته پول بازیکنان پرداخت می‌شود. مطمئنا وقتی بازیکنان مطالبات خود را دریافت کنند، شرایط تیم از نظر روحی – روانی خوب خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در ادامه در ارزیابی‌اش از تیم گسترش فولاد، گفت: گسترش یکی از تیم‌های خوب است و فراز کمالوند سرمربی این تیم، همیشه در انتخاب نفرات تیمش باوجود سن کمش، با تجربه نشان داده است، ضمن این که دید بسیار خوبی هم نسبت به فوتبال و لیگ برتر کشور دارد. این تیم در چند دیدار گذشته خود نیز بهترین بازی‌های لیگ ایران را انجام داده است.

وی افزود: شانسی که ما داریم این است که روز گذشته (دوشنبه) بازی این تیم برابر ذوب‌آهن در جام حذفی انجام شد و ما توانستیم این بازی را ببینیم و این می‌تواند به ما در آنالیز حریف کمک کند. تیم خوب گسترش ضعف‌هایی هم دارد که باید بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

بختیاری‌زاده با بیان این‌که خوشبختانه تیم من هیچ ضعفی ندارد و یکی از بهترین تیم‌های لیگ ایران است، خاطرنشان‌کرد: تیم من فقط از نظر مالی و روحی - روانی مشکل دارد و ان‌شاءالله با حمایت مالک و قائم‌مقام باشگاه و سرپرست تیم، این مشکلات برطرف و استقلال اهواز به یکی از بهترین تیم‌های ایران تبدیل خواهد شد.

وی درباره خداحافظی و جدایی مارتیک خاچاطوریان، مربی این تیم، گفت: آقای خاچاطوریان پیشنهاد خیلی خوبی از ارمنستان داشت و فقط به خاطر این پیشنهاد از تیم جدا شد، البته من در حال تلاش هستم تا از او بخواهم که در کنار تیم بماند. در حال حاضر هم آقایان خوش‌ذات و تهامی دستیاران من هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود خاچاطوریان به دلیل مشکل مالی از تیم جدا شده است؟ عنوان کرد: خیر، به این صورت نیست. خاچاطوریان نیازی به قرارداد باشگاه نداشت. او یکی از متمول‌ترین افراد ارمنستان بود.

وی در پایان با بیان این‌که روزگار تیم استقلال اهواز حتما بهتر خواهد شد، گفت: با توجه به شرایطی که داریم از مردم، استقلالی‌ها و مسوولان می‌خواهم که استقلال اهواز را تنها نگذارند. استقلال اهواز، تیم سیاوش یا آقای ملکی نیست و سرمایه استان خوزستان است و همه باید دست به دست هم دهند تا بتوانیم شرایط خوبی برای استقلال در جدول به دست آوریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
1
6
تيمت ضعيفه حرفات عين حرفاى اسكوچيچه.
تيمت نياز به تقويت داره . بازيكن خارجى بگير
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
2
5
باتوجه به همه كمبودها سياوش شديدا درتلاشه ازنظر روحي رواني تيم را درسطح بالا حفظ كنه.
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
0
5
اقاسیاوش تیمت هیچ نقط ضعفی ندارد که درجام حذفی ازیه تیم دسته سومی شکست میخوره فرزاد اشوبی بخاطر بی پولی درتیم درتمرینات حضور نداره ایشان هیچ مشکل خانوادگی نداره من یکی از دوستان اشوبی هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
0
4
این حرفها رو سیاوش زده؟؟؟؟!!!!! سرتمرین که میریم حرفای دیگه به ما میزنه جریان چیه؟؟؟؟!!!!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
1
2
خداروشکر که تیم هیچ مشکلی نداره انشا... دو سه تا بزنید به گسترش که دل هوادارا شادبشه
khz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
1
2
گسترش فولاد تیم جون سختیه .مساوی هم خوبه.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
1
2
صحبت های آقا سیاوش این امید رو زنده میکنه که این تیم میتونه بهتر و بهتر بشه
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
1
2
سیاوش ازت حمایت میکنیم چ ببازی چ ببری همه می دونیم ک تیم مشکل مالی داره فقط تویی ک خوبی اس اهواز رو میخوای قلبت واسه تیمای خوزستانی میزنه با امثال اسکوچیچ وفیروز کریمی و...فرق میکنی تو میتونی توی لیگ بمونی
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
0
2
سياوش خان از ديد ما هوادارها تيم ضعفهايي داره به وضوح هم پيدا هستن اما اميدمان به خدا و شما و جوانان تيم هست پول بازيكن خارجي رو كه نداريم اما ايكاش چند بازيكن خوب بومي از ليگ استان بتونيد پيدا كنيد كه كمك حالمون باشن
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
0
3
قطعا مشكلات تيم زياد است و اين مصاحبه بختياري زاده فقط براي اينه كه تيم بيشتر از اين به حاشيه نره ولي اگر ملكي چك بازيكنان رو پاس نكنه ديگه دليلي براي حمايت سياوش از ملكي وجود نداره و بهتره حقايق رو بگه كه هواداران دليل عدم نتيجه گيري تيم رو از چشم سياوش نبينند هر چند كه از سياوش بعيد بود أمثال مير دورقي و حسيني رو بگيره ولي تعطيلات پيش رو بهترين فرصت براي ترميم تيم است و نبايد فرصت سوزي كرد،كلا ملكي اينكاره نيست و تيم رو داره بسمت انحلال ميبره
پاسخ ها
اسكندري
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
سياوش يك تنه داره امورات تيم را برطرف ميكنه همه باهم بايدازاو وتيمض حمايت كنيم.