به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 16
کد خبر: ۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

مانوئل: روی نیمکت بازیکنان خوبی داریم

مانوئل: روی نیمکت بازیکنان خوبی داریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ر این مدت کمتر دیدم تیمی در 6 مسابقه 42 موقعیت گل خلق کند.

به گزارش خوزستان اسپورت از باشگاه صنعت نفت آبادان، کارلوس مانوئل پس از پیروزی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: تیم حریف نمایش خوبی داشت ولی با این حال موقعیت گل چندانی روی دروازه تیم ما نداشتند. می‌توانستیم بعد از به ثمر رساندن گل اول، گل دوم را بزنیم و بازی را تمام کنیم ولی نتوانستیم آن چه را در تمرین‌ها بارها تمرین کردیم به نمایش بگذاریم. بعد از کسب 5 نتیجه تساوی متوالی کمی از لحاظ روحی تحت فشار بودیم.

وی افزود: از نتیجه به دست آمده راضی هستم ولی از شکل بازی امروزمان رضایت ندارم. به بازیکنان تیمم برای تلاش در جهت پیروزی کسب شده در بازی امروز تبریک می‌گویم. تعویض‌هایی که در طول مسابقه داشتیم تاثیری مثبتی در روند مسابقه داشت. اگر مصدومیتی برای یکی از بازیکنان ما اتفاق بیافتد مشکلی نداریم چون روی نیمکت ذخیره بازیکنان خیلی خوبی داریم.

سرمربی پرتغالی تیم صنعت نفت در پایان تصریح کرد: مسابقه قبلی ما در مقابل تیم مس در شهر رفسنجان روی یک زمین چمن مصنوعی بی‌کیفیت انجام شد و خستگی آن بازی هنوز در شاکله تیم قابل مشاهده است. تیم ما در خلق موقعیت خطرناک روی دروازه تیم‌های حریف موفق است. چندین سال است که سابقه حضور در فوتبال را دارم. در این مدت کمتر دیدم تیمی در 6 مسابقه 42 موقعیت گل خلق کند. 9 موقعیت گلی که ایجاد کردیم در فاصله بین نقطه پنالتی تا خط دروازه بوده است. همیشه از بازیکنان تیم خواسته‌ام تا به برد با یک گل راضی نشوند و تعداد گلهای زده‌ را در طول مسابقات بیافزایند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
0
0
آقای مانوئل وقتی تیمی بقول شما در شش مسابقه چهل و دو موقعیت در جلوی دروازه حریفان ایجاد می کند ولی گلی زده نمیشود هیچ ارزشی ندارد موقعیتی ارزشمنده که به گل تبدیل بشه پس با حلوا حلوا گفتن دهان کسی شیرین نمیشه . بهتره در مسابقات دو تا موقعیت بیشتر نداشته باشید ولی همان دو موقعیت گل شوند و سه امتیاز را کسب کنید .