به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

بختیاری‌زاده: چک بازیکنان شنبه پاس می‌شود

بختیاری‌زاده: چک بازیکنان استقلال شنبه پاس می‌شود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: با قولی که مالک باشگاه داده است چک‌هایی که در اختیار بازیکنان ما قرار گرفته تا روز شنبه پاس خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سیاوش بختیاری‌زاده در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال استقلال اهواز و گسترش فولاد تبریز گفت: با توجه به دو باخت پشت سرهمی که تیم گسترش فولاد داشته، آنها برای اینکه دچار چالش نشوند به پیروزی مقابل ما نیاز دارند، ضمن اینکه ما هم به سه امتیاز بازی نیاز مبرمی داریم. کمالوند با اینکه مربی جوانی است، اما تجربه زیادی دارد و تیمی خوبی را بسته است که همین موضوع کار ما را مقابل این تیم سخت می‌کند.

وی افزود: درست است که گسترش فولاد تیم خوب و منسجمی است، اما نقاط ضعف این تیم برای ما پنهان نمانده است و روی آن کار کرده‌ایم. در حال حاضر یکی از مشکلات ما این است که دو بازیکن اصلی خود یعنی عادل کلاه‌کج و طالب ریکانی را به دلیل محرومیت مقابل گسترش فولاد در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در خصوص مشکلات مالی بازیکنان این تیم تأکید کرد: با قولی که مالک باشگاه داده است چک‌هایی که بابت 20 درصد از قرارداد بازیکنان تیم در اختیار آنها قرار گرفته تا روز شنبه پاس خواهد شد. ضمن اینکه به دنبال این هستیم تا یک مجتمع چند واحدی را رهن و اجاره کنیم تا بازیکنان متأهل ما در یک مجتمع مستقر شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
0
1
درود بر سياوش با تعصب
علي زراسوند از ايذه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
0
0
درود بر سياوش و سهراب خان بختياري زاده