به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

رمضانی: هواداران رکن اصلی فوتبال هستند

رمضانی: هواداران رکن اصلی فوتبال هستند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سیاه‎جامگان گفت: هواداران رکن اصلی فوتبال هستند و امیدواریم که فردا آن‌ها را در کنار خود ببینیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سعید رمضانی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر استقلال خوزستان عنوان کرد: واقعیت امر این است که تیم جوانی داریم که روز به روز در حال تکامل و جوان شدن است و در بازی جام حذفی در برابر سایپا نیز متاسفانه تنها از این بابت ناراحت شدم که زیبا بازی کردیم ولی به نتیجه دلخواه نرسیدیم. اطمینان دارم تیمی که زیبا بازی می‌کند می‌تواند در آینده به نتیجه هم دست یابد.

وی در خصوص حضور داسیلوا در ترکیب تیم سیاه‌جامگان گفت: از کیفیت بازی داسیلوا راضی بودم ولی هنوز مشکل بدنی دارد و دقیقه 60-70 بازی بود که از من خواست که به دلیل گرفتگی عضله پایش، تعویض شود اما به مرور شرایط بدنی بهتری پیدا خواهد کرد.

رمضانی همچنین در خصوص محروم و مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت: فرزاد زامهران، سعید واسعی و همچنین  محمد ناصری را در بازی نداریم ولی خوشبختانه هیچ محرومی برای این مسابقه نداریم و سایر بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند.

سرمربی سیاه‌جامگان در پاسخ به این سوال که اگر تیمش بازی فردا را واگذار کند، آمار مشابه آمار نتایج خطیبی سرمربی سابق تیم را خواهد داشت، تصریح کرد: بحث رفتن خطیبی از سیاه‌جامگان به هیچ وجه ارتباطی به نتایج کسب شده نداشت، در خصوص خودم باید بگویم که با توجه به صحبت‌هایی که با مدیریت باشگاه داشتیم اصلا و ابدا بحثی در این خصوص نداریم و من قول می‌دهم تا زمانی که احساس کنم برای سیاه‌جامگان مثمر ثمر هستم در کنار این تیم بمانم.

وی ادامه داد: تیم‌های هستند که با اسم‌های بزرگ نتایج به مراتب ضعیف‌تری از ما گرفتند ولی چنین بحث‌هایی در آن‌ها مطرح نمی‌شود.

پیامک :5000291247