به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

ویسی: عیدی خوبی به هواداران دادیم

ویسی: عیدی خوبی به هواداران دادیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اینکه ما هم‌اکنون در بالای جدول قرار داریم نه ما را قانع می‌کند و نه فریبمان می‌دهد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عبدالله ویسی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال خوزستان مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: ما دو نیمه متفاوت داشتیم در نیمه اول سردرگم بودیم اما در نیمه دوم بازی کاملاً در اختیار ما بود.

وی ادامه داد: پس از اینکه دروازه‌بان ما پنالتی عنایتی را مهار کرد توانستیم به بازی برگردیم و بازی حساب شده‌ای را به نمایش گذاشتیم که در پایان توانستیم خوشبختانه سه امتیاز شیرین را در مشهد کسب کنیم و دل هواداران را خوشحال کنیم. خوشحالم که بازیکنانم نیت کردند تا به هواداران در روز عید قربان عیدی بدهند و این اتفاق هم رخ داد.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد قضاوت داور تاکید کرد: داور قضاوت خوبی داشت. او جوان و دونده بود. در همه صحنه‌ها حضور داشت و پنالتی هم که به ضرر ما گرفت خطا بود و تصمیم او درست بود.

ویسی در مورد سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: سیاه‌جامگان تیم دونده و خوبی دارد اما برخی مواقع اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهد که تیم نمی‌تواند نتیجه بگیرد. خط دفاعی ما عالی کار کرده و به حریفان موقعیت کمتری می‌دهد. سیاه‌جامگان هم نتوانست به خط دفاعی ما ضربه بزند.

وی در مورد روند رو به رشد استقلال خوزستان تاکید کرد: ما در هر بازی هدف خاص خود را داریم و طبق آن پیش می‌رویم. امیدوارم این مسئله در ادامه لیگ هم تداوم داشته باشد و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا این تیم تا پایان فصل در بالای جدول باقی خواهد ماند، گفت: این مسئله ایده‌آل ماست. سال گذشته در پایان نیم‌فصل 12 امتیاز داشتیم اما هم‌اکنون که 7 هفته گذشته 14 امتیاز کسب کرده‌ایم. تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در همین رتبه باقی بمانیم. مطمئنا این رتبه نه ما را فریب می‌دهد و نه ما را قانع می‌کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
0
5
آی دلت شاد الهی.....
sorena
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
0
2
ویسی جان کارت عالی بوده تا اینجا انشااله فقط تیمت رو جوری بهشون تلقین کنی که دارن برا قهرمانی میجنگن و بیرون از خونه هم برا برد برین-فقط تنها مشکل اینه این تیمو نباید دفاعی چید. خیلی بازیکنا قد بلندی داری ولی روی کرنر و پرتاب اوت بی برنامه بودین . سوارز هم عالی بود بزار بازی کنه. در کل تیم خودشو باور کنه سهمیه میگیره
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
0
1
اسكوچيچ نگاه كن چطور ويسى از بازيكنانى كه خط زدى انصافا رتبه بالاترى برداشته .
( جانفزا - بيت سعید )
Masoud
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
0
0
خداوند به کادر مدیریتی استقلال خوزستان خیر بده که 3 سال به عبدالله ویسی با انگیزه و بومی اعتماد کردن و پشتشو خالی نکردن تا این تیم امروز به اینجا برسه
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
0
0
ممنون ویسی عزیز . اشکالات بعد بازی با صبا برطرف شد کارت عالی بود . ایشالا درصد بازیکنان سرعتی تکنیکی مثل مومنی تو تیم بیشتر بشه که تو ضد حمله ها عقب راندن حریف کمک کنه