به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

پورکیانی: فعلا به کسب سهمیه فکر نمی‌کنیم

پورکیانی: فعلا به کسب سهمیه فکر نمی‌کنیم

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: برای صحبت در مورد کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خیلی زود است و فعلا به این مسئله فکر نمی‌کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی پورکیانی در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سیاه‌جامگان مشهد، گفت: بازی خوبی مقابل سیاه‌جامگان به نمایش گذاشتیم. قسمت بود در روز عید قربان تیممان در مشهد به سر ببرد و فرایض دینی را هم به جای بیاورد. خدا را شکر این سفر با پیروزی ما مقابل سیاه‌جامگان همراه شد و توانستیم به شرایط خود در جدول بهبود ببخشیم.

وی در مورد اینکه آیا تعطیلی مجدد لیگ باعث نمی‌شود این تیم دوباره دچار افت شود، خاطرنشان کرد: این تعطیلات ناخواسته است اگر بگوییم این مسئله در کارمان وقفه به وجود نمی‌آ‌ورد حرف غلطی زدیم اما توقع ما از کادر فنی این است که با درایتی که دارند، بتوانند بستری فراهم کنند تا تیم روند خوبی از خود به نمایش بگذارد و کارشان دچار اختلال نشود.

قائم‌مقام استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا تیمش توان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد، گفت: الان زود است بخواهیم در این مورد صحبت کنیم فعلاً به این مسئله فکر نمی‌کنیم. تمام تمرکز ما روی مسابقاتی است که پیش‌رو داریم و در هر بازی تلاش می‌کنیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

پورکیانی با اشاره به میزبانی خوب حریف در بازی دیروز، تصریح کرد: جا دارد از مسئولان سیاه‌جامگان مشهد تشکر کنم. آنها میزبانی خوبی داشتند. می‌دانید ما هم تیم بدون حاشیه‌ای هستیم و چه ببریم و چه ببازیم مشکلی به وجود نمی‌آید. خوشبختانه روز گذشته بازی در فضای جوانمردانه‌ای برگزار شد.

وی در مورد اینکه پنالتی ای که رضا عنایتی از دست داد به کسب 3 امتیاز این دیدار کمک کرد، خاطرنشان کرد: فوتبال همین است. در دیدار مقابل صبای قم در 30 ثانیه آخر گلی دریافت کردیم که 3 امتیاز ما به یک امتیاز کاهش پیدا کرد. فراموش نکنید عنایتی پنالتی خود را از دست نداد بلکه دروازه‌بان ما با مهارت بالایش این توپ را دریافت کرد. جا دارد یک خسته نباشید به عنایتی هم بگوییم. او جزو معدود فوتبالیست‌هایی است تا سنین بالا در اوج مانده و می‌تواند یک الگوی خوب برای فوتبال جوان باشد.

پورکیانی در پایان گفت: جا دارد از هواداران خوب خوزستانی که در مشهد حاضر شدند و تیم را تشویق کردند تشکر کنم و امیدوارم این حمایت‌ها همیشه پشت‌سر تیم ما باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
هوادارفولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
0
4
استقلال خوزستان 10 تا مهاجم داره کلی دفاع قد بلند داره همین کولیبالی 2 متر قدشه نمیدونم چرا دفاعی بازی میکنه؟
رضا
|
Netherlands
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
0
2
تاكتيك هاي مربي بايد به نتيجه ختم شه كه شده حالا چه دفاعي چه هجومي
بازي ديروز توو خونه حريف ٤ تا موقعيت عالي داشتيم كجاش دفاعي بود ؟؟

حتما فولاد خوبه !
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
0
1
فکر کنم دوستان دیگه با من موافقن که ویسی حقش بیشتر از ایناس
اول فصل گفتم همین تیم اس خوزستان رو با ویسی استقلال اهواز بخره ولی نشد
انشالله اس اهواز تو لیگ بمونه البته این حرف خنده داری هست چون خوزستان همینجوری یک سروگردن بالاتره تو فوتبال