به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
تعداد نظرات: ۷ نظر

حسینی: بختیاری‌زاده به مصاحبه کردن علاقه دارد

حسینی: بختیاری‌زاده به مصاحبه کردن علاقه دارد

خوزستان اسپورت-  مدافع تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: فکر می‌کنم سرمربی ما خیلی به مصاحبه کردن علاقه دارد و می‌خواهد همیشه مطرح باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سید علی حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در واکنش به اظهارات سیاوش بختیاری‌زاده که گفته این بازیکن را به دلیل بی‌نظمی کنار گذاشته شده است، اظهار داشت: من نمی‌دانم ایشان چرا بدون اطلاع از این ماجرا، چنین حرف‌هایی را زده است. بختیاری‌زاده حدود 15 سال از فوتبال دور بوده و احساس می‌کنم که خیلی چیزها را نمی‌تواند رعایت کند.

وی در ادامه افزود: مربی یا بازیکن همیشه باید طبق مقررات باشگاه و براساس اطلاعات درست، در مورد چنین مسائلی حرف بزنند. در این چند سال هیچ وقت مربیانم اینچنین در موردم صحبت نکرده بودند.

مدافع تیم فوتبال استقلال اهواز تأکید کرد: ایشان گفته که من به دلیل بی‌انضباطی در کنار تیم نیستم، این در حالی است که غیبت من از روی بی‌انضباطی نیست و طبق هماهنگی با مدیرعامل باشگاه در تمرینات شرکت نمی‌کنم. من بدون مشکل خاصی در پنج بازی به میدان رفتم و در تک برد استقلال اهواز هم نقش داشتم، اما مشکل مسکن باعث شد که نتوانم در اهواز بمانم و به تهران برگشتم تا فعلاً کنار خانواده‌ام باشم.

حسینی تصریح کرد: در این مورد با مدیرعامل حرف زدم و خودسر این کار را انجام ندادم، اما بختیاری‌زاده بدون اطلاع در مورد من حرف زده و این کار تأسف‌آور است. آقای ملکی مدیرعامل باشگاه در حال برطرف کردن مشکلاتم است و اگر به اهواز برگردم قطعاً بختیاری‌زاده در مورد این حرف‌هایی که در مورد من زده است، باید پاسخگو باشد. فکر می‌کنم سرمربی ما خیلی به مصاحبه کردن علاقه دارد و می‌خواهد همیشه مطرح باشد!

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
2
6
سلام آقای حسینی بنظرت این حرف شما از نظر شنونده منطقی هست آیا شما باید با مدیر عامل هماهنگ باشی پس نقش سرمربی اینجا چی میشه تیم ما خیلی مشکل داره درست تیم ما مظلوم و محرومه درست اما اینها دلیل نمیشه به شعور هزاران هوادار این تیم توهین کنی آقای حسینی و سایر بازیکنان تیم باید بدونن که قدمت اس اهواز از خیلی از تیمهای الان لیگ بیشتره و احترام این پیراهن واجبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
6
7
برگرد اهواز تا بت بگم كى بايد پاسخگو باشه
خزايي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
0
0
هروقت ملكي سرمربي شد ميتوني ازش اجازه بگيري!!!!!!!!شما كه فوتباليستي وفوتبال را خوب ميفهمي تاحالا كجا ديدي بازيكن ازمدير اجازه بگيره ...درود به شرف بختياري زاده كه ...........مثل تورواز فوتبال انداخت بيرون.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
0
1
تا اونجا که ما اطلاع داریم بازیکن باید برا غیبتش با سرمربی هماهنگ کنه نه مدیریت امیدوارم تیم وارد حاشیه های اینچنینی نشه و مشکلات بازیکنان هم مرتفع بشه تا تیم با قدرت ادامه بده
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
0
0
دنيا بر عكس شده !!!!!! ايشون داره مربي بزرگي مثل سياوش بختياري زاده را كه از بهترين فوتباليست هاي تاريخ استان خوزسان است را تهديد مي كنه . خوب بچه توي همين مصاحبه هم ميشه فهميد كه شما بي انضباط هستي وگرنه چطور جرات مي كردي در مورد مربي تيم اينطور صحبت كني به نظر من ايشان اگه رونالدو و يا مسي هم باشه بايد از تيم اخراج بشه بدون كوچكترين تجديد نظري.
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
0
1
سلام به تماشاگران با تعصب تیم خوب و پر طرفدار استقلال اهواز بیایید تعصب را کنار بگذارید منطقی به مسائل نگاه کنید آیا وقتی تیم داشت بسته میشد سیاوش وجود داشت یا هرکسی اعم از مالک باشگاه سرپرست قدیم و جدید مدیر اجرایی باشگاه قائم مقام باشگاه هرکسی برا خودش با هر بازیکنی که دوست داشت صحبت کرد و قولهایی به بازیکنان داده شد خوب یا بد کار نداریم ولی این بازیکنان مگر نباید حق و حقوق خود را دریافت کنند میدانید که استقلال یکی از بدهکارترین تیمهای ایران است از 5و 6 سال پیش تا به الان مسئله بعدی مربی باید آنقدر اشراف رو تیم داشته باشه تا بازیکن بدون اجازه مربی آب هم نتونه بخوره البته شرایط استقلال اهواز با تمام تیمها فرق میکند همه برای ماندن همه کار انجام میدن
آبی متعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
0
0
احسنت به طاها.این منطقی ترین هوادارومتعصب ترین هواداراست.تعصب به دادبیدادورگ گردن کلفت کردن نیست.تعصب به منطقی عمل کردن است.همان چیزی که دربین مسیولین و مدیرعامل فعلی باشگاه نمیبینیم و آ« عدم منطقی فکرکردن است!