به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

بختیاری‌زاده: مدیر فنی یک پست بیهوده است

بختیاری‌زاده: مدیر فنی یک پست بیهوده است

خوزستان اسپورت-  سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: در دیدار فردا برابر گسترش فولاد برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنیم چرا که این 3 امتیاز می‌تواند جایگاه ما را در جدول بسیار بهتر کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد با تسلیت درگذشت هموطنان ایرانی در حادثه منا درباره دیدار تیمش برابر گسترش فولاد اظهار کرد: ما دریک اتفاق عجیب در 20 روز گذشته و 20 روز آینده یک بازی هم انجام نداده‌ایم و نمی‌دهیم که این اتفاقی نادر در دنیا است.

وی ادامه داد: بازی ما در هفته ششم برگزار نشد و پس از بازی فردا مقابل گسترش فولاد، باز هم 20 روز دیگر استراحت می‌کنیم. در کل برای بازی فردا تمرین‌های منظمی داشته‌ایم و صبح و عصر تلاش‌مان این بوده است تا تیم را از همه نظر برای حضور در لیگ آماده کنیم. شما باید توجه باشید که با توجه به حواشی که اطراف تیم ماست، کار کردن من و همکارانم سوای تمام مربیان لیگ برتری و شاید لیگ یکی باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز ادامه داد: اما من به عنوان سنگ زیرین آسیاب، تمام تلاشم را برای برقراری نظم و انضباط و همچنین آرامش در تیمم انجام داده‌ام تا ان‌شاءالله به کمک مسئولان باشگاه و هواداران تیم‌مان بتوانیم یک استقلال اهواز آبرومند در لیگ برتر داشته باشیم.

وی در ارزیابی از تیم گسترش فولاد گفت: شناخت بسیاری خوبی از گسترش فولاد داریم و تیم‌های فراز کمالوند همیشه خوب هستند و خوب هم بازی می‌کنند اما همین تیم‌های خوب ضعف‌هایی هم دارند که از دید ما پنهان نمانده‌اند و تمام تلاش‌مان این است که از همین نقاط ضعف ضربه کاری‌مان را به حریف‌ بزنیم. ما برای سه امتیاز تلاش می‌کنیم و این سه امتیاز می‌تواند جایگاه ما را درجدول خیلی بهتر کند.

بختیاری‌زاده در پاسخ به این سوال که منظورتان از حواشی اطراف تیم‌ چیست؟ عنوان کرد: تا آنجا که توان داشته‌ایم تلاش‌مان این است که درون تیم‌مان مشکلی نباشد.

وی درباره غایبان تیمش برای دیدار با گسترش فولاد گفت: متاسفانه عادل کلاه‌کج و طالب ریکانی محرومان این دیدار و تلفات جام حذفی هستند و ای کاش در جام حذفی شرکت نمی‌کردیم. تلفات این جام گریبان ما را گرفت و برای دیدار فردا کلاه‌کج و ریکانی را در اختیار نداریم و چند بازیکن‌مان هم مصدوم هستند. تمام آن‌هایی که در کنار من هستند هیچ استرسی را با این وجود در من ندیده‌اند چرا که توکل من به خدا و جوانان خوب تیمم است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در پاسخ به سوال که آیا قرار است مدیر فنی در کنار شما گذاشته شود عنوان کرد: من هم این موضوع را شنیده‌ام و البته شایعات زیاد است. از وقتی که شروع به کار کرده‌ام شایعات بسیاری بوده و نوک تیز شایعات به سمت ما بوده و شاید خواسته‌اند که سیاوش یا استقلال اهواز و یا آقای ملکی و همکارانش موفق نباشند اما بدون توجه به این شایعات با اتکا به خداوند کارمان را انجام می‌دهیم.

وی افزود: علی پروین سال‌ها پیش تعریف خوبی از مدیر فنی داشت. مدیر فنی پستی بیهوده است و آدم‌هایی که از غافله فوتبال عقب افتاده‌اند می‌خواهند چنین پستی را به دست آورند اما در تیم و باشگاه ما هیچ پستی برای این سمت تعریف نشده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
0
0
اس اس شهر اهواز سرور
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
0
0
با سلام بنده میخواستم به آقای بختیاری زاده یک نکته ای را متذکر بشوم البته که خود آقا سیا از بزرگان فوتبال و از بازیکنان بسیار خوب قدیم فوتبال خوزستان بود ولی مربیگری با کارهای دیگر در فوتبال فرق میکند و باید نیاز به تمرکز بالا و مدیریت بالا و شناخت کافی از مجموعه تیم اعم از مدیران،بازیکنان و کادر فنی و و کلاً سیستم باشگاهی که در آن فعالیت میکنید یا میخواهید کار کنید دارد آقا سیا تا قبل از اینکه به عنوان سرمربی به تیم استقلال بیاد یکی دو جا کارکرده بود ولی کارنامه زیاد موفقی نداشت چرا چون کمک های خوبی ندارد از مشاوران فنی خوبی بهره نمیگیرد و ثانیاً آقا سیا خود شما نبودی تا قبل از پذیرفتن مسئولیت انتقاد میکردید از مدیران تیمهای خوزستانی که چرا از پیشکسوتان به عنوان مشاوران فنی و مدیران فنی کنار تیمهایتان استفاده نمیکنید الان چطور شده که خود مخالف این پست هستید آقا سیا برای ماندن نباید از همه چی گذشت ولی باید گذشت داشت