به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
تعداد نظرات: ۸ نظر

بختیاری‌زاده: بازیکنانی که رفتند دیگر نباید برگردند

بختیاری‌زاده: بازیکنانی که رفتند دیگر نباید برگردند

خوزستان اسپورت- دیدار استقلال اهواز وگسترش فولاد تبریز حساسیت خاصی برای آبی‌های جنوب داشت اما قبل از بازی اتفاقاتی افتاد که باعث شد این تیم از پیش بازنده باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، ساعاتی به شروع بازی نمانده بود که بازیکنان باتجربه تیم از جمله محمد غلامی، سعید قزلگچلی، سعید سالارزاده و شاهین مجیدی اردو را ترک کردند تا دست سیاوش بختیاری‌زاده خالی بماند. بختیاری‌زاده که به خاطر باخت به گسترش فولاد خیلی ناراحت است، در مورد اتفاقات پیش از بازی صحبت می‌کند.

صحبت های سرمربی استقلال اهواز در رابطه با این اتفاقات را مرور کنید:
 
این روزها استقلال اهواز حواشی زیادی دارد.
 بله، دیروز، پریروز بچه‌ها کاری کردند که سر و صدا زیاد شد. درست است آنها حق دارند اما شکل کار و نوع انجام کار آنها درست نبود. الان هم که دارند لحظه به لحظه مصاحبه می‌کنند تا ماجرا را شلوغ‌تر کنند.

منظورتان از نوع و شکل کار چه بود؟
 من هفته گذشته، فکر می‌کنم دوشنبه، سه‌شنبه بود که همه بچه‌های باتجربه را آوردم و به آنها گفتم بازی ما با گسترش فولاد تبریز حساس و مهم است. برای این بازی احتمال دارد پول نباشد، اگر نمی‌آیید از الان به من بگویید تا فکر دیگری کنم. آنها گفتند که مشکلی نیست و ما می‌آییم بازی می‌کنیم. من هم روی حرف آنها حساب کردم اما متاسفانه 10، 12 ساعت قبل از بازی بدون اطلاع، اردو را ترک کردند و رفتند.

یعنی به شما هم هیچ حرفی نزدند؟
 نه، چیزی نگفتند. الان هم در مصاحبه‌هایشان می‌گویند مربی تیم با ما تماس نگرفت. من می‌خواستم در جواب آنها بگویم که من نه با این بازیکنان، بلکه با بازیکنی که حتی 100 بازی ملی هم داشته باشد، تماس نمی‌گیرم. حتم دارم که هیچ مربی این کار را نمی‌کند و زنگ نمی‌زند. بازیکن وظیفه‌ای دارد که باید آن را انجام دهد و نباید منتظر تماس مربی باشد.

به هر حال شاید شرایط به آنها فشار آورده؟
 ببینید الان اکثر باشگاه‌های ما از نظر مالی اوضاع خوبی ندارند. به جز باشگاه‌ها، ادارات و نهادها هم دچار چنین مشکلی هستند و این بحث کلی است و در همه کشور وجود دارد. پس وقتی باشگاه‌های بزرگ و متمول پرداخت مالی نداشتند، مطمئنا خصوصی‌ها هم مشکل خواهند داشت و باید با آن کنار آمد.

از اول فصل تا الان هیچ دریافتی نداشتید؟
 من فقط می‌دانم کادرفنی هنوز یک هزار تومانی نگرفته اما ما عهد بستیم و تا روزی که باشگاه بخواهد انجام وظیفه می‌کنیم.

کلا در این مدت بحث‌های حاشیه‌ای زیادی در باشگاه استقلال اهواز به وجود آمده. شاید بحث استعفای مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره باعث شده بازیکنان هم به خود این اجازه را بدهند که چنین کاری کنند.
 من وارد بحث‌های مدیریتی نمی‌شوم و در جریان آنها نیستم. کار من در چمن است و در مورد آن صحبت می‌کنم اما این بچه‌ها هر چه قدر هم مشکل داشته باشند رسم برخورد با تیم و تماشاگرها این نبود.

گفته می‌شد بعضی از بازیکنان پول گرفتند. درست است؟
 نه، اصلا چنین چیزی نیست.

یعنی کلاه‌کج کاپیتان تیم هم پول نگرفته؟
 نه کلاه‌کج و نه هیچ بازیکن دیگری پول نگرفته.

الان در غیاب این بازیکنان می‌خواهید چه کار کنید؟
 امید من به جوان‌های شایسته است و من اجازه دارم که 3 بازیکن خارجی به تیم اضافه کنم. پس تلاش می‌کنم که پول بچه‌هایی که رفتند را زنده کنم تا بتوانم با آنها بازیکن خارجی جذب کنم. حداقل می‌دانم بازیکنان خارجی به خاطر گذرنامه‌شان نمی‌توانند بدون خداحافظی تیم را ترک کنند و بروند.

اما خارجی‌ها که روی دریافتی‌شان حساس‌تر هستند؟
 گفتم که پول آن 4 نفر را زنده می‌کنم و می‌دهم به این 3 بازیکن خارجی.

یعنی این بازیکنان را کاملا کنار گذاشتید؟
 من کنار نگذاشتم، باشگاه کنار گذاشته چون آنها باشگاه را کنار گذاشتند.

اگر باشگاه از شما برای این بازیکنان نظر بخواهد، باز هم آنها را کنار می‌گذارید؟
 چون بدون مجوز تیم را ترک کردند، نباشند بهتر است.

پس با نظر باشگاه کاملا موافق هستید؟
 صددرصد. نظر من این است که بازیکنان اینچنینی در تیم نباشند.

ظاهرا فرزاد آشوبی قرار است برگردد؟
 بله، آقای آشوبی مشکل شخصی داشتند که باید کنار همسرشان باشند و باشگاه به او اجازه داده که فعلا در کنار تیم نباشد. به خاطر مشکلی که برای آقای آشوبی و همسرش رخ داده من حتی ترجیح می‌دهم او با وجود قابلیت‌های بالایی که دارد، تا پایان لیگ در کنار خانواده‌اش باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
استقلال اهواز
|
Germany
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
2
4
بازیکنای جوانان رو بازی بدی بهتره .از اول فصل باید بازیکن خوزستانی میگرفتی اقای بختیاری زاده .رییسی رو رد کردی تو تیمش بهترین بازیکنه.چندتا بازیکن خوب خوزستانی بگیر .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
0
6
درود بر سياوش و تهامي و خوش ذات
اميد
|
United States of America
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
0
6
درود به شرف وصداقت سياوش بختياري زاده كه پس از سالها انقلابي درتيمهاي خوزستان بوجود آورد.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
0
1
کار درست همینه استفاده از جونهای بومی استان مطمعن باشین جواب میده بهتر از بازیکنهای غیر بومین که هر روز حاشیه و استرس به تیم وارد میکنن
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
0
1
به نظر من بهترين كار همينه درسته مشكله ولي براي رسيدن به اهداف بزركتر بايستي از گام هاي كوچك شروع كرد بازيكناني كه كه نام برديد تا آخرين لحظه منتظر تيمهاي ديگر بودند كه وقتي ديدند تيمي سراغ آنها نيامد به ناچار استقلال را انتخاب كردند پس همون بهتر كه نباشند
اقاي بختياري زاده اگر در همين گوشه كنار خوزستان بگرديد بازيكناني بهتر از اين بازيكنان و حتي بازيكنان خارجي پيدا ميكنيد
مثل امثال بيت سعيد و جان فزا و .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
0
2
اس اس اهواز
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
0
0
سياوش خان ديدي بازيكن خودي و بومي شمارو دست تنها نميزاه ببين بازيكن جوون چقدر خوبه حتي به ليگ هم سقوط بكنيم مهم نيست ولي آخر فصل يكي دو دست بازيكن خوب و جوون و بومي در اختيار داري كه بازم به ليگ برتر برميگرديم... اخراج اون بازيكنها كمترين حقشونه و ديگه نيازي به اونها نداريم اما ايكاش از بازيكنان سال قبل چندتا مهره خوب رو حفظ ميكردي كه الان خيلي كمك بودن
مهدیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
0
1
اقا سیاوش دمت گرم حتی اگه تیم سقوط کنه بازیکنایی که رفتند تحت هیچ شرایطی نباید برگردند من خودم طرفدار سرسخت استقلال اهوازم حاظرم این تیم سقوط کنه ولی همه بچه های خوزستان بازی کنن "هیچ وقت بازیکن غیر بومی دلش واسه خوزستان نمیسوزه"دنیا خوزستان"دنیا استقلال