به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

بختیاری‌زاده: چشم انتظار رسیدن پول هستیم

بختیاری‌زاده: چشم انتظار رسیدن پول هستیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: نه تنها بازیکنان که مربیان استقلال اهواز تاکنون یک هزار تومانی دریافت نکرده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیاوش بختیاری‌زاده در رابطه با شرایط تیم استقلال اهواز و مشکلات مالی این تیم، اظهار کرد: همه اعضای تیم چشم انتظار خبرهای خوب و رسیدن پول هستند. تمرینات را مرتب و منظم انجام می‌دهیم و مدیران باشگاه هم بدنبال رفع مشکلات مالی و پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان هستند.

بختیاری‌زاده ادامه داد: بازگشت استقلال اهواز به لیگ برتر با رکود اقتصادی در کشور همراه شد. امسال برخی از تیم های متمول دولتی نظیر نفت تهران و سپاهان اصفهان هم در پرداخت قراردادها دچار مشکل شدند. متأسفانه شرکای آقای ملکی مالک باشگاه استقلال و اسپانسرهایی که قرار بود طبق قرارداد از این تیم حمایت مالی داشته باشند، تاکنون به تعهدات عمل نکرده اند و به همین دلیل استقلال اهواز دچار مشکل شده است. نه تنها بازیکنان که مربیان استقلال اهواز تاکنون یک هزار تومانی دریافت نکرده‌اند.

سرمربی استقلال اهواز که با تلویزیون مرکز خوزستان بصورت زنده صحبت می‌کرد، در پاسخ به این سئوال که چرا محمد ملکی با وجود نداشتن توان مالی و فقط به امید اسپانسرها وارد عرصه تیمداری شده است، توضیح داد: اگر به سه ماه قبل برگردید، می‌بینید که تیم فولادنوین در آن مقطع زمانی مشتری نداشت و تیم های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان که نام آنها مطرح شده بود، در نهایت اعلام کردند قصد خرید امتیاز را ندارند. ملکی در چنین شرایطی برای خرید امتیاز اقدام کرد و دلگرمی شرکای آقای ملکی و اسپانسرهای مالی باعث شد تا ایشان امتیاز تیم فولادنوین را معامله کند. شما ببینید حتی شرکت هایی که نام آنها در مسابقات ابتدای فصل روی پیراهن استقلال اهواز درج شد، به تعهدات مالی خود عمل نکردند.

سیاوش بختیاری‌زاده در رابطه با اینکه پول خرید امتیاز فولادنوین از سوی محمد ملکی به شرکت فولاد خوزستان پرداخت شده است یا خیر، عنوان کرد: اطلاع دقیقی ندارم که بحث مالی بین طرفین به کجا رسیده است. تا جایی که می‌دانم آقای ملکی از افراد متمول هستند و در تلاش است تا با گرفتن مطالباتش از شرکت های مختلف، اقدام به پرداخت بدهی‌های باشگاه استقلال اهواز کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
0
0
اخه شما که نمیتونین منابع مالی درست انتخاب کنید براچی تیم داری میکنید سهمیه خوزستان هدر میدین
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
0
0
برید به اونهایی بگید که برای رای جمع کردن مردم رو گول زدن و با چک هایی که پاس نشدند فولاد نوین رو دادن به دوستان خودشون