به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
تعداد نظرات: ۵ نظر

بختیاری‌زاده: نمی‌دانم شکایتم را باید به کجا ببرم

بختیاری‌زاده: نمی‌دانم شکایتم را باید به کجا ببرم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: با دفاع وسط تیم الطلبه عراق صحبت کردم و قرار است از فردا (دوشنبه) برای ارزیابی در تمرینات تیم حضور پیدا کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیاوش بختیاری‌زاده در ابتدا درباره محرومیت عادل کلاه‌کج به دلیل توهین به داوری در بازی با کارا شیراز در جام حذفی، اظهار کرد: کلاه‌کج علاوه بر محرومیتی که از کارت قرمز در این دیدار داشت، از سوی کمیته داوری به دلیل توهین به داوری در بازی با کارا شیراز دو جلسه دیگر هم محروم شد.

وی بیان کرد: داوری و اشتباهات داوری در چند بازی اخیر ضررهای بسیاری به ما وارد کرده است. این محرومیت هم هنوز از تبعات بازی در جام حذفی است. نمی‌دانم شکایتم را باید به کجا ببرم. در چند بازی اول‌مان در لیگ، آن هم برای یک تیم نوپا که مشکلات فراوانی دارد، روی اشتباهات سهوی داور ضربات بسیاری را متحمل شدیم و از جمله آن‌ها می‌توان به دیدار با تیم‌های گسترش فولاد، ملوان و استقلال تهران اشاره کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز افزود: چطور همین جامعه داوری از ما می‌خواهد که سکوت کنیم و آرامش را برقرار کنیم اما خودشان حاضر نیستند از جوانی یک بازیکن بگذرند و گزارش می‌دهند و بهترین بازیکن و کاپیتان تیم من را محروم می‌کنند و بر این اساس ما را از وجود او در دو بازی آینده نیز محروم می‌کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: با توجه به چهار پنج بازیکنی که به دلیل مشکلاتی که وجود داشت، در اختیار ندارم اکنون هم کلاه‌کج را ندارم که در این شرایط کار من خیلی سخت می‌شود. به هر حال ما با همین نفراتی که در اختیارمان هستند و با امید به خدا و دلگرمی و انگیزه، به شدت تمرین می‌کنیم.

بختیاری‌زاده در ادامه گفت: روز پنج‌شنبه این هفته برای برگزاری اردو، راهی تهران می‌شویم و تا پیش از بازی با راه‌آهن، در آن جا اردو می‌زنیم. با توجه به نهایت تلاش مالکیت و قائم‌مقام باشگاه، در هتل استقلال تهران مستقر می‌شویم تا در شرایط بسیار عالی تا پیش از بازی با راه‌آهن در آرامش تمرین کنیم و امتیاز لازم را از این مسابقه به دست آوریم و تیم به جدول بازی‌ها برگردد و بتوانیم یک رده خوبی برای خودمان کسب کنیم.

وی درباره جذب یک مدافع عراقی، عنوان کرد: خودم شخصا با «عدنان عطیه» دفاع وسط تیم الطلبه عراق صحبت کردم و قرار است از فردا (دوشنبه) تا چهارشنبه در تمرینات تیم حضور داشته باشد و روز چهارشنبه تصمیم می‌گیرم که بماند یا برود و ان‌شاءالله که به درد ما بخورد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز ادامه داد: همچنین دو بازیکن اروپایی دیگر هم که در پست‌های هافبک و حمله‌اند، مدنظر هستند که هفته آینده به ایران می‌آیند و آقای یعقوبی، قائم‌مقام باشگاه پیگیر کارهای هماهنگی است و شدیدا به دنبال تقویت تیم می‌باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
0
5
سياوش در بازي با راه آهن اگه مي خوايد شانسي داشته باشي برادران محمدي و بازيكن خارجيشون را از كار بندازيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
بازيكن خارجي محرومه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
0
5
خدا کند استقلال خوزستان هر سه امتیاز بازی با راه آهن را کسب کند تا بچه ها بخصوص جوانان تیم روحیه بگیرند و با یک نیروی مضاعف ادامه بدهند با این بضاعتی که این تیم دارد مساوی هم حکم برد را برایش دارد وقتی قیمت یک بازیکن از هر یک از یازیکنان پانزده تیم حاضر در لیگ معادل چهار پنج بازیکن اسقلال اهواز باشد و باشگاه از پرداخت همین مبالغ کم هم ناتوان باشد به خدا مساوی آوردن هم جرات میخواهد .
صادق رمیضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
0
5
سیاوش تو وبازیکنات حق اشتباه کردن نداری این اشتباه کردن فقط مختص داوری است اگر اشتباه کردی منتظر محرومیت باش ولی درصورتی که بااشتباهات داوری متضرر شدی حتی انتظار عذر خواهی هم نباش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
0
0
برادران محمدي و خارجيه را بگيريد