به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲

جعفری: بازیکنان خوزستانی مظلوم واقع می شوند

فرزاد جعفری از رفتارهای اخیر علیه فوتبال خوزستان گلایه مند است.

مدافع خوزستانی فوتبال ایران گفت: بازیکنان خوزستانی در فوتبال کشور مظلوم واقع می شوند.

به گزارش خوزستان اسپورت، فرزاد جعفری مدافع راست تیم استقلال خوزستان بعد از ظهر امروز به اردوی تیم ملی امید ایران دعوت شد اما به فاصله کمتر از سه ساعت به دلیل مشکل سربازی از فهرست نفرات دعوت شده خط خورد و جایش را به حسین فاضلی بازیکن سپاهان اصفهان داد.

فرزاد جعفری در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص این اتفاق گفت: من به همه تصمیمات کادر فنی تیم ملی امید و فدراسیون فوتبال احترام می گذارم. اگر از من خواستند به اردوی تیم امید بروم، این کار را انجام می دهم و اگر هم اسمم را حذف کرده باشند، برای تیم امید آرزوی موفقیت می کنم.

جعفری درباره انتقاداتی که بلافاصله پس از دعوت شدن وی علیه محمد خاکپور در یکی از سایت های ورزشی منتشر شد، چنین گفت: متأسفانه بازیکنان خوزستانی مظلوم واقع شده اند. من به عنوان یک بازیکن فوتبال تابع تصمیمات مسئولان هستم و هر دستوری بدهند انجام می دهم. شما ببینید قبل از من بازیکنان سرباز دیگری از جمله سروش رفیعی و مهرداد پولادی به تیم ملی دعوت شده و در اردوهای قبلی حضور یافته بودند اما هیچ انتقادی به این موضوع نشد ولی پس از دعوت من یک سری مطالب منتشر شد تا بلافاصله اسمم از لیست دعوت شده ها خط بخورد.

وی ادامه داد: جا داشت که دوستان خبرنگار کمی تأمل می کردند و اجازه می دادند تا بازیکنان به اردو بروند و سپس مسئولان محترم نظام وظیفه در این خصوص نظر بدهند. شاید تصمیم گرفته شود که بازیکنان سرباز در حین انجام خدمت سربازی بتوانند برای تیم ملی کشورشان هم بازی کنند.

جعفری با گلایه از رفتارهای خصمانه علیه فوتبال خوزستان گفت: خوزستان مهد فوتبال ایران است و بازیکنان طراز اول زیادی دارد که می توانند در سطح تیم ملی بازی کنند اما متأسفانه در تهران پشتوانه قوی نداریم و برخی ها هر گونه که دلشان می خواهد رفتار می کنند تا بازیکنان خوزستانی از صحنه حذف شوند.

این بازیکن بااخلاق و ارزنده اهل شهرستان بهبهان در خصوص آخرین وضعیت سربازی اش گفت: مانند سایر بازیکنان سرباز کماکان بلاتکلیف هستم ولی امیدوارم مسئولان ذیربط نسبت به بازیکنان جوان عنایت ویژه ای داشته باشند و مجوز بازی ما در تیم های نظامی را صادر کنند تا بازیکنان سرباز بتوانند ضمن حضور در تیم های نظامی به تیم های ملی ایران در رده های سنی مختلف کمک کنند.



پیامک :5000291247