به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

توضیحات بختیاری‌زاده درباره مصاحبه با رسانه‌ها

واکنش بختیاری‌زاده به تعدد مصاحبه با رسانه‌ها

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با اشاره به مصاحبه‌های متعددی که در لیگ امسال انجام داده است، گفت: وقتی بعضی‌ها می‌خواهند تیم را وارد حاشیه کنند، من وظیفه ندارم که ساکت باشم.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیاوش بختیاری‌زاده در واکنش به اینکه گفته می‌شود او بیش از حد با رسانه‌ها مصاحبه می‌کند، به تسنیم گفت: من باید با رسانه‌ها تعامل داشته و جوابگو باشم. الان تعداد روزنامه‌ها و خبرگزاری خیلی زیاد است و اگر جواب بعضی‌ها را ندهیم دلخور می‌شوند. ما تیم نوپایی هستیم که هنوز جایگاه افراد در باشگاه تعریف نشده است. طبیعتاً وقتی اتفاقی می‌افتد، خیلی‌ها با من تماس می‌گیرند و من هم به رسم ادب باید پاسخگو باشم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در ادامه افزود: وقتی حاشیه‌ای برای تیم ما به وجود می‌آید یا کسی حرفی می‌زند که بخواهد تیم را وارد تنش کند، من وظیفه دارم که صحبت کنم و ساکت نباشم. بالاخره باید تیم را جمع‌وجور کنیم. الان هم خوشبختانه هیچ حاشیه‌ای وجود ندارد و ما با آرامش در حال آماده کردن خود برای شروع مجدد بازی‌های لیگ برتر هستیم.

وی همچنین در خصوص صحبت‌های محمد غلامی، مهاجم استقلال اهواز که گفته است او در این سه ماه به اندازه 15 سال مصاحبه کرده است، گفت: من در همین 15 سال گذشته هم مصاحبه می‌کردم و خیلی‌ها در مورد مسائل فوتبالی که مربوط به استان خوزستان می‌شد با من حرف می‌زدند. باز هم می‌گویم وقتی قرار باشد در مورد آدم‌هایی که می‌خواهند تیم را دچار مشکل کنند، صحبت کنم، اندازه 150 سال دیگر هم مصاحبه می‌کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
0
5
کوشا کوشا کوشا
هیچوقت بازی های خوبت علی الخصوص اون ضربه های ایستگاهی که میزدی فراموش نمیکنم اما باید قبول کنی یکم زیادی مصاحبه میکنی . کم گوی و گزیده گوی چون در
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
0
3
وقت رو از دست ندین .تیم باید تقویت بشه .صحبت کردن بی فایده است عمل کنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
2
4
سیاوش جان دمت گرم .
خوب بلدی دهن اینجور آدمها را ببندی .
سیاوش جان کور شه چشم حسود و کر شود گوش کسی که توان شنیدن این مصاحبه های دلسوزانه شما را ندارد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
0
4
سیاوش جان از روز اول شروع بازیها تاکنون شما تکتاز بعنوان همه کاریه تیم در برابر تمام مشکلات ایستاده اید و ما با شنیدن این مصاحبه ها جان تازه ای میگیریم و نسبت به آینده تیم خیلی امیدوار میشویم .از خداوند برایت آرزوی موفقیت بخصوص با استقلال اهواز در لیگ برتر امسال کشور را ارزومندیم .نابود شود کسی که قدرت شنیدن اخبار این تیم محبوب خوزستان را ندارد .