به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
تعداد نظرات: ۹ نظر

توقف فعالیت‌ کانون هواداران باشگاه فولاد خوزستان

توقف فعالیت‌ کانون هواداران باشگاه فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- رئیس کانون هواداران باشگاه فولادخوزستان با بیان این‌که متاسفانه فعالیت‌های کانون متوقف شده است، گفت: لیدرها یکسری نیازها داشتند که برآورده نشد و با توجه به این موضوع ما نمی‌توانیم آن‌ها را ساماندهی کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، ساسان طاهری درخصوص عدم فعالیت این کانون، اظهارکرد: شرایط باشگاه به صورتی است که متاسفانه نمی‌تواند بودجه‌ای را برای کانون صرف کند و سیاست باشگاه این شده است که فعلا پول و هزینه‌ای در قبال کانون هواداران صرف نکند.

وی ادامه‌ داد: نمی‌توانیم بگوییم کانون تعطیل شده است، چرا که درب دفتر کانون باز است ولی بودجه‌ای که باید صرف شود از ابتدای فصل تاکنون صرف نشده و در کل بودجه‌ای برای آن تصویب نشده است.

رئیس کانون هواداران باشگاه فولادخوزستان بیان‌ کرد: متاسفانه فعالیت‌های کانون متوقف شده است و لیدرها یکسری نیازها داشتند که برآورده نشد و با توجه به این موضوع، ما نمی‌توانیم آن‌ها را ساماندهی کنیم. به خاطر مشکل بودجه‌ای و وضعیت جدید باشگاه نیز حقوق لیدرها پرداخت نشد و فعلا هم هیچ تصمیمی در خصوص پرداخت حقوق لیدرها گرفته نشده است. البته از من تاکنون درخواستی مبنی بر کناره‌گیری، نشده است و همچنان رییس کانون هستم.

وی خاطرنشان‌کرد: من تاکنون چندین بار با آقای اژدری‌زاده، مدیرعامل باشگاه در این زمینه صحبت داشته‌ام، ولی هیچ کدام به نتیجه نرسیدند و او می‌گوید که هیات مدیره باید در این زمینه تصمیم‌گیری کند که هنوز هم تصمیم‌گیری نشده است.

طاهری با اشاره به سابقه 15 ساله کانون هواداران باشگاه فولادخوزستان، عنوان ‌کرد: کانون سابقه‌ای 15 ساله دارد که متاسفانه امسال با شرایط بسیار بحرانی مواجه شده‌ایم. طی این مدت در راستای ساماندهی سکوها کارهای بسیاری شد و زحمات بسیاری کشیده شد. کانون هواداران فولاد مدال‌های مختلف بسیاری دارد و بارها به عنوان کانون برتر اعلام شده است و سابقه جریمه نداشته‌ایم ولی متاسفانه سیاست باشگاه بر ‌اساس بودجه و هزینه‌ها، تغییر کرد و در حال حاضر، کانون را در برنامه‌های خود ندیده‌اند.

وی گفت: در حال حاضر هواداران ساماندهی نمی‌شوند و ما برنامه خاصی در این زمینه نداریم و اتفاقات ناگواری طی این مدت در چند بازی خانگی‌مان افتاده است و تبعا اگر کانون سازماندهی داشت، می‌توانست کمک کند. به هر حال باید قبول کنیم هر کار فرهنگی‌ای یکسری هزینه‌ها دارد و باید این هزینه در بودجه باشگاه گنجانده می‌شد که متاسفانه ما هنوز این موضوع را ندیده‌ایم و البته هنوز امیدواریم، و امیدوارم نظر هیات مدیره و مدیرعامل تغییر کند.

رئیس کانون هواداران باشگاه فولادخوزستان گفت: امیدوارم این واحد که با اشک چشم درست شد و زحمات بسیاری برای آن کشیده شد و افراد خوبی را تربیت کرد، پابرجا بماند و از بین نرود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
علی برومند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
1
13
خدا را شکر تنها کار مثبت اقای اژدری همین کار بود
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
0
17
جناب آقای ساسان طاهری
فراموش نکنید روزی رو که از رفتن دهکردی خوشحال شدید چون مدت ها بود قدرت رو ازتون گرفته بود .. فراموش نکنید روزی رو بکه به جناب دهکردی و دوستانشون درون باشگاه پشت کردید و سریع رنگ عوض کردید به جبهه مقابل پیوستید .. این روز قابل پیش بینی بود
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
1
15
(( حضور50هزارنفری در بازی باتراکتور و حمایت از بازگشت دهکردی،اولین وآخرین راه نجات فولاد )) . دوستان ، دلسوزان،هواداران مظلوم جنوب خوزستان فولاد ، منتقدان فهیم،قلم بدستان آگاه و..... تورو خدا دیگه از پراکنده گویی دست بکشیم و در این سه روز باقی مانده بیایید در گفتمان وعمل متحد شویم، تمامیه نقدهای شما دراین مدت چندماهه کاملا درست وبجا بوده و هرچه گفتیم و نقدکردیم نه گوش شنوایی بوده و نه دست یاری. پس گفتن بیش از این یعنی مخاطب قراردادن یه کر یاکسی که خودش رو به نشنیدن و ندیدن میزنه ، دراین سه روز باقی مانده از تمامیه امکانات موجود برای تبلیغات و کشاندن تمامیه دلسوزان فوتبال خوزستان به ورزشگاه نهایت استفاده رو کنیم و بیش از این متفرق نباشم. مطمئنا مطمئنا مطمئنا جمعه صدای ما کاملا شنیده میشه و بهترین جمله برای همبستگی، بهترین شعار برای اتحاد، وتنهاراه نجات فولاد حمایت از بازگشت دهکردی میباشد که بدون هیچ گونه توهین وبی ادبی میتوانیم به گوشهای پنبه فرو کرده برسانیم . ( خواهش میکنیم فقط جمله اول که در پرانتز گذاشته شده رو تبلیغ کنید،خواهش میکنیم،خواهش میکنیم وقبل ازآن ازمساعدت خوزستان اسپرت نهایت سپاس رو داریم )
فولاد تابان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
3
3
اين کم داشتيم که الحمد لله که منحل شد وکلا باشگاه وتيمداری رو هم تعطيل کنيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
2
2
هرجاباشي استاد موفق باشي الان هم خييييلي ناراحت هستي چون اگر عاشق صندلي هستي سريعتر مديرعامل يه باشگاه ميشدي ولي اينكار نكردي جون هميشه دلت با اسم مقدس فولادوتعصب فولاد هستي موسوي شادگان
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
0
5
تنها راه برگشتن تیم به صدرجدول متحدشدن هواداران درکنارتیم است تشویق هواداران برای بازیکنان ومربی وباشگاه....این تحریک دیگران است که هواداران راازتیم جداکنن بافحاشی کردن به بازیکنان و...فقط جمع شویم تشویق کنیم مطماًفولاد قهرمان میشه
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
0
3
چه بهتر که این کانون بسته شد
لیدر و لیدر بازی از همون مسائل خاص فوتبال ایرانه که جای دیگه مشابهش وجود نداره و خیلی هم مشکل ساز هست
لیدر داریم که مدیر باشگاه عوض میکنه مربی تغییر میده و ارنج تیم می چینه
اگه هوادار تیم هستی بی منت تیمت رو تشویق می کنی لیدر دیگه چه صیغه ایه ؟
امیدوارم روزی بیاد که لیدر حقوق بگیر وجود نداشته باشه و هوادارا به خاطر عشق و علاقه تیمشون رو تشویق کنن
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
1
0
همه جا دیکتا توری حداقل پولشونو میدادی بعد اخراجشون میکردی از اول فصل برا دادن پولشون دورشون دادی .مثل جذب مهاجم که از اول فصل تا الان هنوز جذب نشده .لیدر باید باعشق کار کنه وپول نگیره ولی شما مزه پولو تو دهنشون گذاشتی حالا هم به قولت عمل کن وپول این بنده خدا ها را بده
hamid
|
United States of America
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
0
1
Salam.man be hame tarafdarane foolad begam ke barname asli naboodie foolade va dalilesh ham footbali nist.pas omidvar be rahaee az moshkelat bazgasht be oj nabashid.zamani khahad resid ke foolad mesle jonoobe ahwaz tabddil be khaterei shirin mishe