به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷

بختیاری‌زاده: تارتار راه کاظمی را می‌رود

بختیاری‌زاده: امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: فرهاد کاظمی تیم خوبی را درست کرده بود که تارتار راه وی را می‌رود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مهر، سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل راه‌آهن اظهار داشت: این مسابقه باید امروز برگزار می‌شد که با توجه به برنامه‌ریزی‌های سازمان لیگ، بازی ما هم با تعویق مواجه شد که این مساله باعث شد تا برنامه‌ریزی‌مان کمی با تغییر مواجه شود، اما ما به این مسائل اهمیت چندانی نمی‌دهیم.

وی افزود: هدف ما این است که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. فرهاد کاظمی تیم خوبی را درست کرده و تارتار نیز ادامه راه کاظمی را می‌رود تا تیمش را به موفقیت برساند. با توجه به همه مشکلاتی که هست، ما سعی می کنیم تا اگر بلیت برگشت تهیه شود با امتیاز به اهواز برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه در رابطه با رای کمیته انضباطی منبی بر محرومیت عادل کلاه کج گفت: خوشبختانه این رای به ما ابلاغ نشده و ما می توانیم از او در بازی فردا استفاده کنیم. امیدوارم کمیته انضباطی عطوفت اسلامی را رعایت کند و عادل را که از جمله بازیکنان با تجربه ما محسوب می شود را ببخشد.

بختیاری‌زاده در خصوص بازی‌های دوستانه تیم استقلال خوزستان در تعطیلات گفت: ما تیم جوانی داریم اما من هرچه تلاش کردم نتوانستم حریف هایی از لیگ دسته چهار و پنج پیدا کنم. امیدوارم فدراسیون به ایجاد لیگ چهار و پنج اقدام کند تا در روزهایی که تیم هایی مانند ما نیاز به بازی های تدارکاتی و زدن گل دارند بتوانیم از این بازی های استفاده کنیم. میانگین سنی بازیکنان من زیر 23 سال است و برخی اوقات به انجام این بازی های تدارکاتی و زدن گل های زیاد نیاز دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان در رابطه با اخراج 4 بازیکن این تیم تصریح کرد: هر 30 بازیکن اعضای خانواده ما هستند و درخصوص آنها خود باشگاه نظر می دهد و ما مطیع باشگاه هستیم. من شنیده ام که امروز یکی از تیم های بزرگ لیگ بهتری که سابقه قهرمانی در لیگ را دارد به خاطر رکود اقتصادی تشکیل جلسه داده و این نشان از حرفه ای بودن آنهاست.

بختیاری‌زاده در پایان خطاب به خبرنگاران گفت: اجازه بدهید یک نکته بیان کنم. دائم تلفنم زنگ می خورد و خبرنگاران می خواهند با من مصاحبه کنند و اتفاقا یکی از مهم ترین مسایلی که آموختم تعامل با ارباب جراید است و نمی توانم تلفنم را خاموش کنم. اما اینکه به من طعنه می زنید که چرا این همه مصاحبه می کنید، اگر اجازه بدهید تلفنم را از این پس خاموش می کنم. افتخار می کنم در روز به جای 15 ساعت 150 ساعت با رسانه ها صحبت کنم چون حق مردم و هواداران است که لحظه به لحظه از باشگاه خبر دار شوند اما هر وقت اجازه بدهید دیگر صحبت نخواهم کرد.

پیامک :5000291247