به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

بختیاری‌زاده: نمی‌دانم چه بلایی به سر ما آورده‌اند

بختیاری‌زاده: نمی‌دانم چه بلایی به سر ما آورده‌اند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: تغییر در زمان بازی ما به خاطر دو بازیکن راه‌آهن نکته اصلی به وجود آمدن این نتیجه ضعیف بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سیاوش بختیاری‌زاده  بعد از باخت تیمش مقابل راه آهن از برنامه‌ریزی سازمان لیگ و افرادی که باعث شدند این نتیجه برای تیمش رقم بخورد به شدت انتقاد کرد و گفت: نمی‌دانم چه بلایی به سر ما آورده‌اند و فکر می‌کنم صدای مظلومیت تیم استقلال اهواز با این همه مشکلات امروز با این نتیجه بهتر به گوش مسئولین تیم خواهد رسید.

بختیاری‌زاده در خصوص مشکلات مالی تیم استقلال اهواز نیز افزود: یکی از دلایل دیگر این باخت هم مشکلات مالی تیم ماست که از ابتدای فصل با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم.

سرمربی تیم استقلال اهواز در خصوص عملکرد شاگردانش در این دیدار گفت: در ابتدا باید به تیم راه‌آهن و مهدی تارتار تبریک بگویم اما بعد از آن باید تحت تأثیر قرار گرفتن بازیکنانم بخاطر عملکرد خوب بازیکنان راه‌آهن انتقاد می‌کنم چرا که ما بر روی یک اشتباه فردی گلی را دریافت کردیم که شیرازه تیم از هم پاشیده شد و بعد از آن هر وقت که خواستیم به خودمان بیاییم نداشتن تمرکز کافی از سوی بازیکنانم اجازه نمی‌داد که کنترل بازی را در دست بگیریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
Reza
|
Germany
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
1
2
تمام بلاهايي كه سر تيم اومده از عدم مديريت است،آقاي بختياري واقعا براي چي تيم رو بردي تهران،هم هزينه الكي وهم خستگي روحي و رواني بازيكنان رو در پي داشت،تمام اين مسائلي كه اتفاق افتاده قابل پيشبيني بود واين تيم متاسفانه در مسير سقوط قرار گرفته،اين تيم نياز داره شوك بهش وارد بشه وفقط با ورود شفيع زاده ها شايد فرجي بشه
خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
3
0
از اول هم نباید استقلال به لیگ برتر میومد نه بنیه مالی داره نه بازیکن.. بهتر بود نفت آبادان یا نفت مسجدسلیمان میومد