به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

بختیاری‌زاده: بعد از ابلاغ اخراج صحبت می‌کنم

بختیاری‌زاده: بعد از ابلاغ اخراج صحبت می‌کنم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: هنوز کسی به من حکم اخراجم را ابلاغ نکرده و پس از اینکه این مساله به اعلام شد در مورد آن صحبت می‌کنم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سیاوش بختیاری‌زاده درمورد برکناری‌اش از استقلال اهواز گفت: تا زمانی که محمد ملکی در این مورد با من صحبت نکرده است نمی‌توانم چیزی بگویم. وقتی خودم با ملکی صحبت کردم آن وقت از برکناری مطمئن می‌شوم.

وی در مورد اینکه آیا از این مسئله ناراحت نشده است خاطر نشان کرد: مربیگری استقلال اهواز افتخاری بود که نصیب من شد باور کنید در چند روز اخیر بدترین روزهای 53 سال زندگی خود را پشت سر گذاشتم با دست خالی برای موفقیت تیم تلاش کردم زمین تمرین، هتل تیم و تمامی امکانات را بنده تهیه می‌کردم به عشق بچه‌های لشکرآباد و سایر محله‌های اهواز برای موفقیت تیم تلاش می‌کردم.اگر این مسئله درست باشد و ملکی برکناری‌ام را به من اعلام کند ابتدا 48ساعت استراحت می‌کنم و سپس صحبت‌هایم را مطرح خواهم کرد.

بختیاری‌زاده در مورد اینکه ملکی اعلام کرده یکشنبه پول بازیکنان را پرداخت می‌کند اظهار داشت: پول هفته قبل و مدتی قبل‌تر هم بود اما پول را نگه داشتم تا این نتیجه حاصل شود و من را کنار بگذارند مگر می‌شود شبانه پول برسد چه اسپانسر خوبی واقعا این مسائل جالب است.

وی درمورد انتقاد ملکی به نبود عادل کلاه‌کج در کنار استقلال اهواز و حضورش در مراسم‌های ختم هادی نوروزی تصریح کرد: ابتدا باید بگویم عادل کلاه کج دو بازی محروم بود و تنها کسی که برای بخشش او تلاش کرد بنده بودم به محض اینکه محرومیت او بخشیده شد این بازیکن خودش را به تهران رساند در ضمن باید بگویم تنها کسی که برای لغو محرومیت او تلاش کرد بنده بودم.

بختیاری‌زاده در مورد اینکه تغییرات زیادی در استقلال اهواز رخ داده و هر روز یک نفر محروم می‌شود تصریح کرد: به هر حال پس از سرپرست و مدیرعامل هیأت مدیره و مالک نوبت به من رسید باز هم اعلام می‌کنم فعلا قصد صحبت ندارم و ابتدا باید با مسئولان باشگاه صحبت کنم و بعد از اینکه حرف‌هایم را با ملکی زدم درمورد سختی‌هایی که در این مدت بر ما گذشت مصاحبه خواهم کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
0
5
اقای ملکی تیم رو تحویل بده .هرچی با احساسات مردم بازی کردین بسه . اقای بختیاری زاده شماهم مقصرین میردورقی بازیکنه یا اسلامی که بازیشون دادی . شما سرمربی بودین باید باخت رو بپذیرین . ولی اگه ملکی تیم رو تحویل نده وضعیت از این بدتر میشه. هوادارا باید بیان تیم رو از این وضعیت خارج کنن.
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
0
3
آقاي بختياري زاده خسته نباشي برادر متاسفانه مشكلات باشگاه كم نيستند و بركناري شما هم دور از ذهن نبود،از زماني كه بعضي بازيكنان رو تو معذورات قبول كردي بايد فكر اينجا رو هم ميكردي،از اول فصل گفتيم بجز چند بازيكن بقيه در حد استقلال اهواز نيستند،خود كرده را تدبير نيست
از برادران معروف بگير تا غلامي،قزل وخيلي هاي ديگه،واقعا تو استان خودمون به اندازه چند تا تيم ليگ برتري بازيكن داريم ولي شما نديدي،نمونش بازيكنهاي گمنام فولاد نوين،مشكل اصلي اين تيم خود شخص ملكي است كه متاسفانه انتخاب هاي خوبي نداشت و الان بايد ته جدول به اتفاق فولاد كه زماني هر دو تيم افتخار خوزستان بوديم،بجنگيم براي سقوط نكردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
0
4
دلالهای تهرانی بعد جریان درگیری و جداشدن بازیکنا گفته بودن نمیذاریم سیاوش بمونه و اخرش کار خودشونو کردن
قاسم رونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
0
1
اقای ملکی باید تیم به شفیع زاده واگذار کنه وبختیاری هم باید بره
آرش محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
0
1
آقا استقلال اهواز سقوط خواهد کرد
عباسی امیدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
0
1
تیمی که بادلالی اقای ج بسته بشه بهتر ازاین نخواهد شد و با اوردن برادران ... که شما به پدر این دوباج دادید تا اخرش همین ها مربیه اخراج کردن