به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
تعداد نظرات: ۱۷ نظر

سیاوش بختیاری‌زاده افشاگری کرد

بختیاری‌زاده افشاگری کرد: به بازیکنان گفتند ببازید

خوزستان اسپورت- سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال اهواز در خصوص برخی از اتفاقات این تیم افشاگری کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، استقلال اهواز با اینکه خیلی دیر کارش را شروع کرد اما در هفته‌های ابتدایی لیگ نتایج خوبی گرفت. این تیم در 3 بازی اول 5 امتیاز به دست آورد که این امتیازات خیلی‌ها را شگفت‌زده کرد اما انگار تیم چشم خورده بود. بعد از آن دیگر هیچ خبری از برد و حتی تساوی نبود. دیگر استقلال اهواز 5 امتیازی مانده بود. خیلی‌ها فکر می‌کردند مشکلات مالی باعث شده این اتفاقات بیفتد اما ظاهرا پشت پرده خبرهای دیگری بود.

خبرهایی که باعث شد استقلال اهواز 5 گل از راه‌آهن بخورد. این نتیجه باعث شد سیاوش بختیاری‌زاده از سرمربیگری آبی‌های اهواز کنار گذاشته شود. با این اتفاق تصور می‌شد بختیاری‌زاده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد اما ترجیح می‌دهد سکوت کند. سرمربی برکنار شده استقلال اهواز البته از یکسری مسائل پرده برمی‌دارد که کمی عجیب است. اتفاقاتی که ظاهرا باعث شد باخت به راه‌آهن از یک هفته قبل رقم بخورد. سیاوش بختیاری‌زاده که خیلی از حرف‌هایش را به بعد از صحبت با محمد ملکی مالک باشگاه موکول کرده، در مورد دلایل شکست‌های تیمش حرف‌های جالبی دارد.
 
چه شد که اینطور شکست خوردید و یکدفعه برکنار شدید؟
 بالاخره مربی‌ها یک روز می‌آیند و یک روز می‌روند اما رفتن به چه شکل باشد، مهم است. من در این 3 ماه که با استقلال اهواز بودم به صراحت می‌گویم که این تیم را بیشتر از بچه‌هایم دوست داشتم. به خاطر اینکه بچه‌های پابرهنه لشکر آباد، کوت عبدا... و خیلی از جاهای کم امکانات اهواز تیم را دوست داشتند و با عشق به این تیم زندگی می‌کنند. برخلاف همه مربیان هم مشکلات زمین چمن، لباس، دکتر و دارو، جای خواب و حتی غذای بچه‌ها را من پیگیری می‌کردم و انجام می‌دادم. در حالی که این کارها را حتی مربیان محلات هم انجام نمی‌دهند.

خب شاید مقصر خود شما بودید که پیگیر همه مسائل بودید. در صورتی که می‌توانستید اینها را بهانه کنید.
 اگر انجام نمی‌دادم تکلیف تیم چه می‌شد؟ من این تیم و مردم اهواز را دوست دارم. به خاطر آنها این کارها را می‌کردم اما متاسفانه از وقتی که بوی پول به مشام خیلی‌ها رسید، دلال‌های ساکن تهران دست به کار شدند و باخت‌های مشکوک رقم خورد. آنها خیلی زود به جابه‌جایی مربیان خاک خورده دست زدند تا مربیان فرصت‌طلب بیایند و کار را در دست بگیرند.

درست است که از هفته قبل مشخص شده بود سرمربی جدید استقلال اهواز چه کسی است؟
 بله، از هفته قبل می‌دانستم چه کسی انتخاب شده. اسم‌هایی هم که مطرح می‌شود فقط برای گول زدن مردم است وگرنه مربی مورد نظر انتخاب شده بود.

جریان باخت مشکوک چه چیزی است؟
از هفته قبل که قرارداد استقلال اهواز با اسپانسر بسته شد، پسر بزرگ آقای ملکی، بزرگترهای تیم را جمع کرد و به آنها گفت تا وقتی سیاوش هست از پول خبری نیست. واقعا این حرکت خیلی زشت است.

شما از کجا خبردار شدید؟
 یکسری بچه‌ها آمدند و این مساله را به من گفتند.

پس چرا تا الان چیزی نگفتید؟
 من این مسائل را به خدا، افکار عمومی و هواداران می‌سپارم.

چرا به خاطر این اتفاقات شکایت نکردید؟
 به هیچ وجه شکایت نمی‌کنم چون حاج محمد ملکی مالک باشگاه برایم عزیز است. باید با ایشان صحبت کنم تا ببینم از این مسائل آگاهی داشته یا نه. بعد از آن مصاحبه می‌کنم و همه چیز را می‌گویم

اما محمد ملکی این تصمیم را در مورد شما گرفته و شما را اخراج کرده.
 حاج محمد ملکی به گردن من خیلی حق دارد. او در این 15 سال که مسوولان خوزستانی سیاوش و سیاوش‌ها را ندیدند، من را دید. تهامی را دید و خیلی‌های دیگر را. به خاطر همین هم احترامش برایم واجب است.

یعنی ملکی در جریان کارهای پسرش نیست؟
 من فکر می‌کنم هفته پیش که حاج محمد ملکی در بیمارستان بستری بود که عمل جراحی کند، پسر بزرگ او همه کارها را طبق خواسته خودش انجام داد. او با یک دلال به اسم «م- ج» در هتل صحبت کرده بود و به من گفتند که باید 2 نفر را در تیم جای بدهم. اسم‌ها را به من گفت و من نپذیرفتم. به خاطر همین هم سراغ آن مربی مشهدی رفتند و با او صحبت کردند که به توافق هم رسیدند.

اسم بازیکنان را می‌گویید؟
 احساسم این است که فعلا نباید این اسم‌ها را بگویم اما آنها بدون اینکه من روحم خبر داشته باشد در نهایت به لیست تیم اضافه شدند و کارت بازی‌شان هم صادر شده.

منظورتان «ع- م» و «پ- ط» است؟
 بهتر است من اسمی از آنها نبرم چون خود مردم همه چیز را می‌دانند.

شما چرا با وجود اینکه از همه اتفاقات خبر داشتید ماندید و ادامه دادید؟ شاید مقصر خودتان هستید که بدون پول و با آن همه مشکلات کار را استارت زدید و در ادامه با این اتفاقات ماندید.
 من شجاع و کله خراب هستم. به خاطر همین هم ماندم تا به این تیم و هوادارانش خدمت کنم. مردم همه این مسائل را می‌دانند و تشخیص می‌دهند چه کسی مقصر است.

چرا اصرار دارید تا زمان صحبت با محمد ملکی، خیلی از حرف‌ها را نزنید؟ یعنی به جز مساله پسر مالک باشگاه، مسائل دیگری هم هست؟
 بله، خیلی مسائل هست. فقط جریان پسرش نیست. می‌خواهم به ملکی بگویم چه چیزی دادی و چه انتظاری داشتی؟ می‌خواهم بگویم چرا بعد از اینکه ما از 3 بازی اول 5 امتیاز گرفتیم، بقیه را باختیم؟ چرا شب بازی با استقلال 2 بازیکن نیامدند؟ من خیلی از مسائل را می‌دانم که باید بگویم.

مساله بازی با استقلال تهران دارد خیلی حاشیه‌ساز می‌شود. واقعا بازیکنان عمدا نیامدند؟
 بله، «م-غ» و «س- ق» عمدا نیامدند. بعد از بازی هم آمدند و با تیم تمرین کردند. اگر مشکل داشتند چرا فردایش آمدند یا اگر مشکل نداشتند چرا برای بازی نیامدند. اینها را خیلی‌ها می‌دانند.

قراردادتان با استقلال اهواز چقدر بود؟
 400 میلیون تومان برای یک فصل.

به هر حال این مبلغ باید به شما پرداخت شود.
اگر مدیران باشگاه حرفه‌ای بودند نباید اینطور  اخراج من را اعلام می‌کردند. باید من را دعوت می‌کردند و می‌گفتند از 400 میلیون تومان، صد میلیون بگیر و خودت برو اما این کارشان نشان داد که حرفه‌ای نیستند.

راستی پسر ملکی همانی است که قبلا سرپرست تیم بود و کنار رفت؟
 نه، سرپرست تیم، مسلم پسر کوچک ملکی بود که بعد از مدتی آمد و گفت فوتبال اوضاعش خیلی خراب است و نمی‌توانم بمانم. به خاطر همین هم رفت.

 
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۷
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
2
23
تفاوت سرمربی مثل آقای بختیاری زاده و اسکوچیچ همین تعصب به فوتبال جایی است که در آن بزرگ شده است .سیاوش میتونست از این جو بیش از رقم قراردادش پول بگیرد ولی بعضی ها میدانند چه بر سر فولاد آمده و برنامه چیست ولی تعصب و احساس ندارند و فقط پول را میبینند و نهایت به کشورشان میروند
blue boy
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
1
21
شجاع و کله خراب:)))این تیکه اش باحال بود
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
19
پیمان طالشی و عادل مسعودی کجای فوتبال ایران بودن که بدون اطلاع سرمربی هلشون دادن داخل لیست ؟؟؟ آقای ملکی چه جوابی داره به مردم خوزستان بده ؟؟؟ چرا به بازیکنا میگن تا سیاوش هست پول نمیدیم آیا این بازیکنا انگیزه دارن روبرو حریف بازی کنن با این حرفی که بشون زدن ؟؟؟ ننگ بر این فوتبال
jafar
|
Switzerland
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
1
16
در فوتبالی که دلال ها همه کاره شوند و قانون هم با آنها برخورد نکند جائی برای انسان های دلسوز و فوتبالی مانند سیاوش بختیاری زاده باقی نمی ماند . حق دارند کسانی که می نویسند حالمان از این فوتبال به هم می خورد ؛ اون از فولاد و این هم از استقلال اهواز
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
1
13
واقعا این اتفاقات تقصیر کیست مرد بزرگ فوتبال خوزستان ، استاد مسلم ضربات ایستگاهی (تبحرسیاوش در این خصوص بالاتر از سطح فوتبال ایران بود یاد جنوب اهواز در سال 72 بخیر) ایچنین ناجوانمردانه گذاشتن کنار ،خوزستان مسئول نداره ، پاسخگو نداره ، نماینده نداره ، هوادار نداره چی بگم واقعا ناراحتم اون از بازی با فوتبال فولاد و بزرگ مردی مثل دهکردی و این از سیاوش (هوا بس که ناجوانمردانه سرد نیست خراب است) فقط یکی جوابم سوالمو بده اگر می دونید بگید واقعا این اتفاقات تقصیر کیست
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
11
درود بر شرفت سياوش خان
همه ما ميدونيم كه تيم بعد از تو نابودتر ميشه سقوط 100 درصدي هست فقط ننگش به جهانداري و ملكي بمونه
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
9
سایت ... تا دو روز قبل علیه استقلال اهواز مطلب میزد از وقتی سیاوش رفت حنطه اومد شدن طرفدار استقلال اهواز قشنگ معلومه مثل جریان فولاد نفوذ کردن تو استقلال اهوازو توی این داستانا نقش داشتن وگرنه لحظه به لحظه اخبار ملکی رو از کجا داشتن؟ به سیاوش بگید علیهشون افشاگری کنه یه مشت ... جمع شدن تو اون سایت به اسم خبرنگار دارن تیمای خوزستانو داغون میکنن بادلال بازی
بابک
|
United States of America
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
7
بهر حال این موضوع باید اول بررسی شود و بعد تمامش کنند و در فکر تیم باشند تا دیر نشده . فولاد که رفت لااقل اس اهواز بماند
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
9
فقط میدونم که خوزستانی ها با اتفاقاتی که این فصل براشون رخ داده، خیلی از فوتبال زده شدن...
فوتبال همه دلخوشی ما هست، خدا رو خوش میاد این کار رو باهامون میکنن؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
6
اقاسیاوش اولین بازیکن که بادلالی وباپول وارد شد مبین میردورقی بود اون موقع باید افشا گری میکردی
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
8
اقای شفیع زاده مقصر تمام این کارها شما هستی تیم رو دست کیا دادی.سازمان تربیت بدنی اهلیت اینها رو چطور تاییدکرد؟
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
5
با سلام.
وضعیت تیم های خوزستانی اسف بار است چر ا مدیر کل تربیت بدنی ، استاندار خوزستان و ... وارد این موضوع نمی شوند.
باتشکر
ناشناس
|
Norway
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
5
2
اگر پیشنهاد نفت م س را قبول میکرد به این سرنوشت دچار نمیشد
محسن از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
0
5
از کی تا حالا مربیای مشهدی از مربیای خوزستانی بهتر شدند ؟. سیاوش دوست داریم -
طاها
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
2
2
با سلام خدمت کلیه ورزشدوستان عزیز خوزستان اول یک نکته به آقا سیا که خودش خاک خورده فوتباله اما مربیگری فوت و فن زیاد داره که آقا سیاوش بزرگوار حالا حالا کار داره تا برسه اما من معتقد هستم که بهتر از خیلی از مربیهایی هست که الان دارن کار میکنند آقا سیاوش خودش اول فصل شرایط استقلال اهواز رو میدانست و با انتخاب و درایت اومد پس حالا هر حرفی بزنه توجیه کارش میشه ولی قبول دارم فضا فضای صادقانه ای نبود ولی این روند تو کل فوتبال ما هست (دلال،مسائل پشت پرده،لیدر،بازیکن سالاری،مدیران ناکارامد) پس چیز تازه ای نیست از آقا سیاوش بعیده که همچین بهانه ای بیاره بو قول خودش 15 سال دیده نشده بودیم اما نباید برای ابراز وجود و دیده شدن دست به هرکاری زد به اسم تعصب و کمک به بچه های خوزستان (لشکرآباد،آخرآسفالت و ...) هرکی در جریان فوتبال ایران باشه اینا رو میدونه مسئله فولاد هم چیز تازه ای نیست همه چیز رو زمان مشخص میکنه یا علی فوتبال خوزستان رو به نا اهلان و غیربومیا سپردن همین نتیجش میشه
محمدطه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
0
باسلام. آقا سیاوش زیر و بم فوتبال رو میشناسه و در یک خانواده فوتبالی بزرگ شده و از همه مهم تر یک انسان سالم و پاکه و بخاطر پول هرکاری نمیکنه.
تعصبی که آقا سیاوش نسبت به فوتبال خوزستان و ایران داره کمتر کسی داره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
0
شما طرفداران فولاد و اس اهواز واقعا چی فکر کرده اید تصمیم به تضعیف و بعد هم نابودی فوتبال خوزستان در تهران گرفته میشود شما همین صنعت نفت ابادان را نگاه کنید سابقه کدام تیم خوزستانی حال حاضر از صنعت نفت بیشتره کدامشان میتواند ادعا کند که هوادارانش بیشتر از صنعت نفته ولی ببینید با این تیم ریشه دار و اصیل چه کرده اند سه ساله که اونه در لیگ یک نگه داشته اند مسئولین وزارت نفت با هماهنگی فدراسیون فوتبال می روند و حمایت مالی و رسانه ای عظیمی از نفت تهران بی هوادار و بی خاصیت می کنند ولی حاضر نیستن از دو تیم نفتی خوزستان با آنهمه هوادار متعصب حمایت کنند و سرنوشتشان این میشود که هستن . صنعت نفت با اونهمه مساوی و باخت در لیگ یک و جایگاه غم انگیزش در جدول بازهم مدیرعامل و مسئولین در تهران اصرار به ماندن سرمربی دارند یعنی همون جنایتی که در حق فولاد کرده و می کنند . پس قربون شکلتون برخی مسئولین ، خوزستان را نمی خواهند نه ورزشش را و نه پیشرفت و شکوفائیش را وگرنه بعد از 28 سال از اتمام جنگ حالا خوزستان ما باید گلستان و بسیار پیشرفته بود . خلاصه امیدی نیست و خودتان را اذیت نکنید . تصمیم گرفته شده .