به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳
تعداد نظرات: ۹ نظر

بختیاری‌زاده: اسکوچیچ و منصوریان را اعدام کنید!

بختیاری‌زاده: اسکوچیچ و منصوریان را اعدام کنید

خوزستان اسپورت- سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: اگر مدیران همه باشگاه ها مثل استقلال اهواز تصمیم بگیرند، باید اسکوچیچ و منصوریان را دار بزنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیاوش بختیاری‌زاده در گفت و گوی زنده تلفنی با رادیو مرکز خوزستان، عنوان کرد: اگر استقلال اهواز که سه روز قبل از شروع لیگ تمریناتش را آغاز کرده، بعد از بازی هفتم با این شیوه اقدام به تغییر سرمربی می‌کند، پس باید مربیانی مثل دراگان اسکوچیچ و علیرضا منصوریان که با حضور بازیکنان مطرح و چند ماه تمرین نتایج خوبی نگرفته‌اند را دار بزنند.

وی ادامه داد: من زمانی مسئولیت استقلال را قبول کردم که هیچ کدام از مربیان داخل یا خارج از استان جرأت نداشتند هدایت این تیم را بپذیرند. با دست خالی در 5 هفته 5 امتیاز گرفتیم. آقایان بیایند جواب دهند چه اتفاقاتی درون تیم افتاد که بعد از بازی پنجم نتوانستیم امتیاز بگیریم؟

بختیاری‌زاده افزود: تغییر مربی حق طبیعی هر باشگاهی است ولی اگر بخواهیم منصفانه به قضیه نگاه کنیم، باید تمامی ارکان باشگاه از نفر اول تا اطرافیان این تیم اخراج شوند. آدم هایی که بعنوان مسئول در اطراف این تیم بودند، چون نتوانستند به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان و مربیان عمل کنند، ماجرای اخیر را رقم زدند تا اذهان عمومی را فریب بدهند و بگویند استقلال اهواز مشکل فنی داشت.

وی اشاره کرد: چرا بعد از گرفتن 5 امتیاز در 5 مسابقه این همه فشار به تیم وارد کردند؟ چرا روز مسابقه بازیکنان تیم از اردو غیب می‌شدند؟ چرا باید سیاوش بختیاری‌زاده بجای تمرکز روی تمرینات و مسابقات مدام به فکر رفع مشکلات بازیکنان و راضی کردن آنها برای حضور در تمرینات باشد؟ واقعاً متأسفم که مسئولان استان خوزستان و صداوسیمای این استان در مقابل این مسائل سکوت کردند.

سرمربی سابق استقلال اهواز با اشاره به حضور علی حنطه در رأس کادر فنی استقلال اهواز گفت: حالا که تصمیم گرفتند سیاوش بختیاری‌زاده را تغییر دهند، چرا از مربی بزرگی برای هدایت استقلال استفاده نکردند؟ آیا اگر این آقایان در تبریز و اصفهان مدیر بودند، افکار عمومی آن شهرها اجازه می‌داد یک نفر مثل علی حنطه از مشهد بیاید و مربی تیم های تبریز یا اصفهان در لیگ برتر شود؟

بختیاری‌زاده در خصوص اینکه چرا تیم استقلال اهواز از تعطیلات 20 روزه و اردوی تهران استفاده خوبی نکرده، توضیح داد: بدلیل اینکه تمام وقت درگیر مشکلات بودیم. هیچ امکاناتی نداشتیم. در اردوی تهران هرکدام از بازیکنان جوان تیم که می‌خواست به خیابان برود، باید از من پول توجیبی می‌گرفت، چون پولی نداشتند. مردم باید بدانند که روز قبل از بازی با راه آهن بازیکنان استقلال اهواز جمع شدند و در اعتراض به بدقولی مسئولان باشگاه اعلام کردند مقابل راه آهن بازی نخواهیم کرد. من از آنها خواستم به حرمت نام فوتبال خوزستان به میدان بروند. متأسفم که بعد از من یک آقای مسئول در استقلال اهواز بازیکنان را جمع کرده و گفته مطمئن باشید تا سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی این تیم است، هیچ پولی به بازیکنان داده نمی‌شود.

وی ادامه داد: از همه مردم بابت حمایت هایی که داشتند، تشکر می‌کنم. تقصیر من این بود که قبول مسئولیت کردم و تیم را با وجود همه مشکلات تا این هفته سرپا نگه داشتم. تقصیر من این بود که به بازیکنان خوزستانی میدان دادم. تقصیر من این بود که بازیکنان را قانع می‌کردم تا بدون پول برای تیم بازی کنند.

سیاوش بختیاری‌زاده در پایان با خنده گفت: اگر قرار باشد سیاوش را بدین شکل برکنار کنند،  فکر می‌کنم با توجه به امکانات و بازیکنانی که تیم های فولاد خوزستان و نفت تهران دارند، باید دراگان اسکوچیچ و علیرضا منصوریان را در میدان چهارشیر اهواز اعدام کنند!

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
2
9
درود بر سیاوش باتعصب
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
3
7
از جلسه آقای سید شریف خبری نشد این بزرگوار بخاطر فولاد پیگیر شدند و انتظار داریم با تمام وجود و تا حصول نتیجه که برکناری اژدری و بازگشت دهکردی است اقدام کنند . باید اژدری اخراج شود .
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
3
9
درود به شرفت سید
سیاوش بیاد برگرده به تیممون
نمیخوایم حنته منته
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
0
5
درسته رسانه های ما مخصوصا سیمایا اصلا موشکافی نمی کنن و فقط گذری از این مسال رد می شن مثل اوردن اسکوچیچ به سیمای خوزستان که خیلی مسال باز نشدن
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
2
7
جناب اقای سیاوش بختیاری زاده شخصیت و مردانگی شما بر هیچ یک از مردم خوزستان پوشیده نیست,متاسفانه تیم بدست افرادی افتاده که اصلا نمیدونن فوتبال چیه و به دنبال اهداف دیگه ای از قبال فوتبال هستند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
1
5
تیم رو دادن به استقلال اهواز چون دیدن اوضاعش خرابه و فوقش یک سال 3 تیمه بودن خوزستان رو تحمل میکنن نه بیشتر!
یه سری آدم رو مامور خودزنی کردن که ضربه به خودیشون عمقی تر هست..
تیم پول بازیکن رو نداره بده اصلا نیمدونم پرداختیا تو لیگ در این سطحه پول خرید فولاد نوین رو هنوز ندادن... بعد جالبه ما رو هم جیگر فرض کردن و برا منحرف کردن افکار میان مشکل فنی و سرمربی رو بولد میکنن....
دلم به حال سیاوش سوخت..
فردوسی پور خوب حرفی زد.. به احتمال زیاد وسط فصلم میکشن کنار..
اما بدونن اگه ابرو خودشون مهم نیست ما نمیزاریم کسی با ابرومون بازی کنه...
الباجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
0
2
با سلام.واقعا جای تاسف هست که به همین سادگی جناب بختیاری زاده از تیم کنار زده میشه.تیمی که با کمترین زمان و بدترین شرایط فنی و مالی بسته شد و نتایج آن نسبت به وضعیت کلی تیم قابل قبول بود.از مسولان ورزش استان خواهش داریم به فرزندان متعصب استان میدان بدهند تا با تعصب و غیرت تیمهای استان را اداره کنند.جناب بختیاری زاده درود بر شما
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
0
2
درود به شرفت سیاوش خان همه مردم اهواز و خوزستان میدونن که شما چقدر زحمت کشیدی اما ننگ این همه پرفتاری و ذلت به روی جهانداری و ملکی و دوستان می ماند که هیچ کدام اصالت این آب و خاک رو ندارن معلومه که منافع دیگری هست که از چشم ما پوشیده است .... اس اس اهواز بازهم پرچمش بالا میمونه حتی اگه بخوان نابودش کنن
طاها
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
0
2
سلام خدمت کلیه فوتبالدوستان فهیم خوزستان
آقا سیا این جرآت نیست ببخشید شخصیت شما خیلی بیشتر از اینها ارزش داره برا وقتی شما از وضعیت مدیریت و ساختار متزلزل باشگاه خبر داری نباید به اسم جرأت و تعصب قبول مسئولیت کنی این توهین به شخصیت بالای شماست ببخشید باید بی کفایتی مسولان و مدیران نمایان بشه حالا بهانه دارن که ما با مربی بومی نتیجه نگرقتیم و این آقایی که صددرصد با وساطت دلالها اومده دیگه خیالش راحته میگه این تیم که قبلش نتیجه نیاورده منم اگه نتیجه نیارم بهانه میاره میگه مربی قبلی تیم رو درست نبسته و خوب بازیکن نگرفتنو به ریش فوتبالیای خوزستان و من و شما میخنده