به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ October 2024 05
کد خبر: ۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

ویسی: هجمه علیه داوران انسانی نیست

ویسی: هجمه علیه داوران انسانی نیست

خوزستان اسپورت-  سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مساوی به درد ما نمی‌خورد، با تمرکز بالا و بازی جوانمردانه می‌خواهیم 3 امتیاز بازی با استقلال تهران را بگیریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل استقلال تهران گفت: بازی با استقلال یک بازی بسیار حساس برای هر دو تیم است چرا که هر دو تیم بالای جدول هستند و برد می‌تواند هر یک از ما را صدرنشین کند. استقلال می‌تواند با برد مقابل ما شرایطش را استحکام ببخشد. با این شرایط مساوی به درد ما نمی‌خورد و با تمرکز بالا و بازی جوانمردانه می‌خواهیم 3 امتیاز را بگیریم.

وی با اشاره به شرایط استقلال و اینکه این تیم بدون یکی، دو بازیکن اصلی خود به میدان می‌آید، گفت: مطمئن باشید تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس اگر چند بازیکن خود را هم در اختیار نداشته باشند لطمه نخواهند خورد چرا که از لحاظ بازیکن تامین هستند. استقلال تیم بسیار بزرگی است که در این فصل فوتبال را خوب بازی می‌کند و بچه‌های ما به خوبی درک کرده‌اند که این بازی چقدر حساس است و با تمام وجود برای شکست استقلال به میدان خواهند آمد.

سرمربی استقلال خوزستان تاکید کرد: شناخت خیلی خوبی از استقلال داریم هرچند یک فرد عادی هم از استقلال و پرسپولیس شناخت کامل دارد به این دلیل که بازی‌های این دو تیم همیشه پخش مستقیم می‌شود. به عقیده من وقتی تیمی مقابل پرسپولیس و استقلال بازی می‌کند نیازی به مربی ندارد و در حال حاضر این شرایط را تیم ما دارد به این دلیل که انگیزه بازیکنان ما برای رویارویی با دو تیم پرطرفدار ایران آنقدر بالاست که کار مربی را راحت‌تر می‌کند. بازیکنان من قطعا با انگیزه خیلی بالا مقابل استقلال بازی خواهند کرد و انشاءالله که برنده از میدان خارج خواهیم شد.

ویسی در خصوص دیدار قبل تیمش مقابل ملوان یادآور شد: در بازی با ملوان اذیت شدیم چرا که آن بازی بعد از تعطیلات برگزار شد و تیم حریف نمایش خیلی خوبی ارائه داد. خداراشکر می‌کنم که در آن بازی بازنده نشدیم و توانستیم یک امتیاز کسب کنیم.

وی در خصوص هجمه‌هایی که علیه داوران به وجود آمده است، گفت: متاسفانه مد شده که مربیان ما با کوچکترین اشتباه علیه داور صحبت کنند تا فضا را برای بازی بعدی آماده کنند. این یک تفکر غلط و نادرست است، هجمه‌های سنگینی که علیه داوران ایجاد شده انسانی نیست.

سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد: داور در دیدار مقابل سپاهان برای ما پنالتی نگرفت و می‌توانستیم بازنده نباشیم اما یک بار حرف نزدم. سال گذشته یک حرف کوچک زدم و 4 جلسه محرومم کردند. در حال حاضر مربیان دیگر ناجورتر صحبت می‌کنند اما کمیته انضباطی کاری نمی‌کنند.

«از فدراسیون فوتبال می‌خواهم هجمه‌ها را کمتر کنند تا داوران با استرس کمی قضاوت کنند»، ویسی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: درست نیست که مربی که اسم بالاتری دارد، علیه داور صحبت کند و هیچ اتفاقی برای او نیفتد ولی من اگر صحبت کنم چند جلسه محروم شوم. قرار نیست که یک اتفاق بیفتد و داور را وسط بیندازند. داوران هم اشتباه می‌کنند اما نباید اشتباهات فاحش داشته باشند تا تیم‌ها لطمه بخورند. امیدوارم داوران با تمرکز به میدان بیایند و اشتباهات گذشته را جبران کنند، از طرفی امیدوارم مربیان علیه داور صحبت نکرده و آنها را له نکنند.

وی در خصوص وضعیت مالی باشگاه استقلال خوزستان عنوان کرد: 3 سالی که در باشگاه استقلال بودم مشکل مالی نداشتیم و حتی یک ریال هم به هتل‌ها، هواپیمایی‌ها و فروشگاه ورزشی بدهکار نیستیم. قراردادها پایین است اما بودجه‌ها توسط هیئت مدیره تصویب شده و همان را اجرا می‌گذارند. حقوق بازیکنان پرداخت شده و بازیکنان طلبی ندارند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
0
1
بله استقلال صنعتي گروه ملي ايرانه كه بدهي جا نمي زاره
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
0
4
آرزوی همه خوزستانی ها موفقیت همه تیمهای خوزستانی هست
ایکاش اس اس شهر اهواز هم امکانات و مدیریت شما رو داشت!!!!!
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
0
1
خدا رو شکر که مشکل مالی ندارید.ولی ایکاش تیم استقلال اهواز که تیم ریشه دار قدیمی و پرطرفداری است وضعیت شما را داشت.واقعا خوش به حالتون.