به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 16
کد خبر: ۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

معامله عجیب استقلال اهواز با غلامی و قزل

معامله تاریخی استقلال اهواز با غلامی و قزل

خوزستان اسپورت- احتمال انجام یک معامله ورزشی عجیب بین مسئولان تیم فوتبال استقلال اهواز با دو بازیکن این تیم وجود دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد غلامی و سعید قزل گچلی، دو بازیکن استقلال اهواز که در دیدار با استقلال تهران حاضر به همراهی تیمشان نشده بودند، قبل از بازی مقابل گسترش فولاد تبریز هم به همراه شاهین مجیدی اقدام به ترک اردوی استقلال اهواز کردند.

این بازیکنان از آن پس در اهواز حضور پیدا نکردند و مصاحبه های متوالی را علیه طرفداران تیم استقلال اهواز انجام دادند.

در عین حال، با روی کار آمدن علی حنطه در استقلال اهواز، شاهین مجیدی به این تیم برگشت و با یک جلسه تمرین در ترکیب اصلی استقلال مقابل پدیده مشهد به میدان رفت.

اما این بار از اردوی استقلال خبر می‌رسد که احتمال انجام یک معامله ورزشی تاریخی بین استقلال اهواز با محمد غلامی و سعید قزل گچلی وجود دارد.

ارسطو جهانداری مدیرعامل و علی حنطه سرمربی استقلال اهواز روز گذشته اهواز را به مقصد تهران ترک کردند تا ضمن برگزاری جلسه با محمد ملکی رئیس هیئت مدیره این باشگاه در رابطه با مسائل این تیم از جمله موضوع بازیکنان اعتصاب کننده تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

در همین رابطه خبر رسید که یک واسطه در جلسه با مسئولان استقلال اهواز اعلام کرده محمد غلامی و سعید قزل گچلی در صورتی به تمرینات این تیم باز خواهند گشت که فسخ قراردادهای بدون تاریخ از سوی باشگاه استقلال برای این دو بازیکن صادر شود و نیمی از مبلغ قراردادهای این غلامی و قزل گچلی به حساب آنها واریز گردد تا این دو بازیکن به اهواز بیایند و تا نیم فصل برای استقلال اهواز بازی کنند.

در واقع، غلامی و قزل گچلی که پس از شکایت به کمیته انضباطی نتوانسته بودند کاری از پیش ببرند و از نظر قانونی هم حق پیوستن به سایر تیم ها تا موعد نقل و انتقالات نیم فصل را ندارند، با استفاده از شرایط حاکم بر باشگاه استقلال اهواز می‌توانند به این تیم برگردند، نیمی از پول قراردادشان را بگیرند و با توجه به فسخ قراردادهای بدون تاریخ که دریافت می‌کنند، در نیم فصل به هر تیمی که آنها را بخواهد، منتقل شوند.

با توجه به اینکه شاهین مجیدی هم یک روز قبل از بازی پدیده مشهد بدون عذرخواهی رسمی از هواداران استقلال اهواز به این تیم برگشت و با یک جلسه تمرین مقابل پدیده در ترکیب اصلی قرار گرفت، انجام این معامله عجیب بین باشگاه استقلال اهواز با محمد غلامی و سعید قزل گچلی خیلی بعید نیست.

البته این اتفاق به شرطی خواهد افتاد که باشگاه استقلال اهواز بتواند تا قبل از روز یکشنبه پول درخواستی این دو بازیکن را پرداخت کند تا آنها در تمرین روز یکشنبه استقلال اهواز حاضر شوند و روز دوشنبه مقابل استقلال خوزستان به میدان بروند.

باید دید تا روز یکشنبه چه اتفاقاتی در استقلال اهواز رخ خواهد داد. آیا باشگاه استقلال موفق به تأمین پول درخواستی دو بازیکن مذکور خواهد شد یا خیر.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
صادق رمیضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
0
13
ی مشت بازیکن مازاد چه شاخی شدن برا استقلال اهواز ماشاالله به این مدیریت انتحاری
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
0
7
من نمی دونم یعنی استقلال از این دیگه اوضعش بدتر می شه اگه اینا رو بندازه بیرون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا حمعشون کنن، مرده شور ببره با این تیم داری، این استقلال اهواز سال هاست که دیگه فقط مایه آبروریزیه، اون از اون موقع که با وانت می رفتن سر تمرین اینم از الان
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
0
5
بابا اس اهواز چه گناهی داره اگه زیر نظر دولت بود شک نکنید سالها قهرمان بود
پیشینه اس اس قابل قیاس با تراکتور و سپاهان و غیره نیست ولی خوزستان مدیر نداره
شورای شهر اهواز باید اهل اهواز باشن ولی نیستن خوب معلومه طرف واسه اس اس اهواز دل نمیسوزنه
به امید قهرمانی غول آبی فوتبال خوزستان و ایران
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
0
0
خاک عالم