به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ October 2024 18
کد خبر: ۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

محمد غلامی هدف تماشاگران قرار گرفت

محمد غلامی هدف تماشاگران قرار گرفت

خوزستان اسپورت- هواداران تیم فوتبال استقلال اهواز در جریان دید ار این تیم مقابل استقلال خوزستان شعارهای تندی علیه محمد غلامی سر دادند.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد غلامی مهاجم شمالی استقلال اهواز، یکی از بازیکنانی بود که پس از ترک اردوی این تیم مصاحبه‌های زیادی علیه هواداران استقلال انجام داد. این بازیکن که یک روز قبل از دیدار با استقلال خوزستان به اهواز برگشته بود، بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و در نیمه دوم وارد میدان شد.

هواداران استقلال اهواز در کنار شعارهای بسیار تندی که علیه محمد ملکی رئیس هیئت مدیره و ارسطو جهانداری مدیرعامل و علی حنطه سرمربی این تیم سر می‌دادند، محمد غلامی را هم بی‌نصیب نگذاشتند. شعارها علیه غلامی از لحظه‌ای که این بازیکن یک موقعیت تک به تک را هدر داد، افزایش پیدا کرد و در خاتمه مسابقه به اوج رسید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
سيدسعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
0
6
تماشاگرا هيچگونه انتظارى از کل مجموعه تيم ندارن.
نه انتظار برد و نه بقا در ليگ برتر چون کل تيم از مديريت گرفته تا تدارکات حقشون نام استقلال اهواز نيس فقط يه خواهش داريم ابرومندانه سقوط کنيد و سپس تيم رو تحويل اهلش بدن و دست از سر خوزستان بردارن
اميد
|
United States of America
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
0
3
حقه غلامي همينه..وقتي سه روز مانده به ليگ هيچ تيمي اونو نخواست سياوش خان با كلي دلسوزي اون رو به ليست اس اهواز اضافه كرد بعد غلامي با كمك دلالهاي امپن شروع به مصاحبه عليه سياوش خان واس اهواز كرد!!!!!!!!!!!!حقته آقاي غلامي حقته باش تا بازيهاي بعدي
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
0
1
هواداران دیر از خواب بیدار شدن