به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

ساسان انصاری؛ دو گل و یک پاس گل

ساسان انصاری؛ دو گل و یک پاس گل

خوزستان اسپورت- بازیکن جوان تیم فوتبال فولاد خوزستان روند صعودی را نسبت به هفته های ابتدایی لیگ پانزدهم طی کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، با وجودی که عملکرد ساسان انصاری در هفته های ابتدایی فصل جاری لیگ برتر با انتقاداتی از سوی گروهی از هواداران تیم فولاد خوزستان روبرو شده بود، اما این بازیکن رفته رفته نمایش بهتری در ترکیب فولاد داشته و نسبت به ابتدای فصل روند صعودی را طی کرده است تا رضایت هواداران فولاد را جلب کند.

ساسان انصاری که در بازی هفته چهارم مقابل سپاهان اصفهان و دیدار هفته نهم مقابل صبای قم گلزنی کرده بود، در دیدار این هفته فولاد برابر تیم سیاه جامگان یک پاس گل زیبا به ماتیاس چاگو داد تا برای اولین بار در این فصل در نقش گلساز ظاهر شود.

گرچه طی یکی دو روز گذشته، آمار ساسان انصاری در فصل جاری لیگ برتر، از سوی برخی منابع خبری به اشتباه، زدن دو گل و ارسال سه پاس گل عنوان شده، اما آمار واقعی این بازیکن همان آماری است که در بالا اشاره شد.

تیم فولاد خوزستان به استثنای این سه گل که ساسان انصاری در متن آنها بوده، توانسته چهار گل دیگر نیز در لیگ پانزدهم به ثمر برساند.

در دیدار فولاد و راه آهن، ابتدا ماتیاس چاگو پس از دریافت توپ از حسین ابراهیمی با حرکت در پشت محوطه جریمه حریف و ضربه راه دور گل اول فولاد را زد و سپس مهدی بدرلو ضربه ایستگاهی حاصل از حرکت پا به توپ اسماعیل شریفات را تبدیل به گل مساوی فولاد کرد.

در دیدار هفته دوم مقابل پدیده مشهد نیز حسین ابراهیمی توانست در پی ریباند ضربه سر مهدی بدرلو که به بدن مهدی دغاغله برخورد کرده و برگشته بود، گل تساوی فولاد را بزند و در بازی هفته هشتم تیم های فولاد و تراکتورسازی، پس از اینکه پاس رو به جلوی ماتیاس چاگو به مهدی دغاغله توسط مدافع میانی تراکتورسازی قطع شد، امید خالدی توپ برگشتی را بدون معطلی و با ضربه دقیق تبدیل به گل کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
0
4
از حق نگذریم ساسان تو این چند هفته خیلی بهتر بازی کرده ولی کلا بازیکن متوسطی هست اما همیشه با تعصب و جنگنده بازی کرده و نمیشه اون رو با بعضی از بازیکنان جدید فولاد هم کاسه کرد
به هر حال در حال حاضر موجودی فولاد همین بازیکنا هستن و ما باید ازشون حمایت کنیم تا ببینیم چی پیش میاد
دایخ بعالم بایخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
0
3
آره تو این چند هفته خوب بازی کرده پاس گلش که عالی بود ، ای کاش دغاغله ، مالکی ، فشنگچی ، سلیمی اخراج بشن اسکوچیچ رو هم میتونن عوض کنن و مربی دیگه ای بیارن تیم چونکه بدون برنامه بازی میکنه نتیجه نمیگیره فولاد بازیکنای خوب هم داره که اگه یه مربی دیگه بیارن میتونه بخوبی از اونا استفاده کنه مساریچ ، چاگو ، شریفات ، جماعتی ، ایمانی ، ناصری ، حبیبی نژاد، خانزاده ، خالدی اگه بیت سعید و دروازه بان خوب به تیم اضافه میشه خیلی خوب میشه
پاسخ ها
هوادار فولاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
اگه شما جای بیت سعید بودی از تیم خطت میزدن دوباره برمیگشتی؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
0
4
خدایش من یکی از اونای بودم که خیلی خیلی سخت تر از همه از ساسان انتقاد رو داشتم ولی داره یواش یواش خوب میشه خدایش ولی هنوز اون ساسان 2 سال پیش نشده // امیدوارم سلیمی از ساسان یاد بگیره / دغاغله رو که ولش کن .....
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
0
4
آمار واقعی دادن بهتره.
انصاری چندبازی اول لیگ خوب بازی نمیکرد اگه ما انتقاد میکردیم حق داشتیم بعدش کم کم بهتر شد و انشالا بهتر از این هم بشه نه فقط ساسان که چندتا از بازیکنا جدیدم باید بهتر بشن