به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
تعداد نظرات: ۷ نظر

خونه‌ به‌ خونه 2 - صنعت نفت 1؛ دومین باخت آبادان

خوزستان اسپورت:
هفته سیزدهم لیگ یک - استادیوم هفت تیر بابل
سه شنبه 12 آبان 94 - ساعت: 14:45
خونه به خونه بابل 2 - صنعت نفت آبادان 1
داور: غلامرضا جباری
کمک داوران: سعید آل وردی و محمد پور متقی
اخطار: علی حقدوست و بهتاش میثاقیان (خونه به خونه)
تماشاگر: سه هزار نفر

خونه به خونه بابل: سیروس سنگچولی، علیرضا نظیف کار، هادی شکوری، محمد علیزاده، علی حقدوست، وحید علی آبادی، حسین کیانی، هادی خیری، روح الله باقری، بهتاش میثاقیان و منصور تنهایی.
سرمربی: اکبر میثاقیان

صنعت نفت آبادان: علیرضا عساکره، عباس مرداسی، علی عبدالله زاده، عباس مرداسی، محمدرضا پورمحمد، محمود تیغ نورد، محمدزبیر نیک نفس، محمود داری زاده، جعفر بذری، امیر ذلیکانی و امین متوسل زاده.
سرمربی: کارلوس مانوئل

خلاصه بازی
دیدار تیم های فوتبال خونه به خونه بابل و صنعت نفت آبادان با نیتجه دو بر یک به سود تیم میربان تمام شد.

در مسابقه ای که در دقایق پایانی تحت تأثیر مصدومیت محمود تیغ نورد بازیکن صنعت نفت قرار گرفت، زردپوشان نفت با واگذار کردن بازی برده از صدر جدول فاصله بیشتری پیدا کردند.

صنعت نفت در دقیقه 34 روی ضربه ناگهانی امیر ذلیکانی که به زیر طاق دروازه میزبان برخورد کرد و از خط گذشت، یک بر صفر پیش افتاد اما این گل را روح الله باقری دو دقیقه بعد پاسخ داد تا نیمه اول یک بر یک مساوی تمام شود. ضمن اینکه ضربه پنالتی منصور تنهایی در دقایق پایانی این نیمه توسط علی عساکره دروازه بان صنعت نفت دفاع شد.

در نیمه دوم تیم خونه به خونه با حمایت تماشاگران مازندرانی توانست بازی بهتری نسبت به تیم نفت ارائه دهد و در دقیقه 78 توسط روح الله باقری به گل دوم و پیروزی بخش رسید تا دومین باخت شاگردان کارلوس مانوئل در چهار بازی اخیر رقم بخورد.

در دقایق پایانی این مسابقه، محمود تیغ نورد بازیکن صنعت نفت به شدت آسیب دید، بطوری که آمبولانس برای انتقال این بازیکن به بیمارستان وارد محوطه چمن بازی شد و تیغ نورد را به بیمارستان انتقال داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
0
1
چرا هیچ کس نیست به داد فوتبال خوزستان برسه

اینجا عیسی زاده .و کارلوس مانویل تبم را با دلال بازی غیر بومی کردند وصنعت را دارند نابود میکنند

اونجا هم جناب آقای اژدری و دراگان
ناشناس
|
Singapore
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
0
1
لطفا درباره تیغ نورد اطلاعات بیشتری بزارید
من تو استادیوم بودم واقعا همه واسش ناراحت شدن
آبادان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
0
0
با این سرمربی کارلوس مانوئل خوش اومدیم به دسته 3؟؟؟؟؟؟ سلام دسته 3 کشور، تا کی باید ببینیم 2 مساوی 2 باخت 1 برد، روال آقای کارلوس مانوئل همینه؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
0
0
درود بر شرفت عیسی زاده مرسی از بابت نابود کردن نفت ممنون از این همه لطف و محبتی که دارید امیدوارم صد در دنیا و هزار در آخرت بابت این همه محبت پاداش بگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
0
1
اگه قراری تغییراتی در تیم نفت بشه الان وقتشه دیگه ،حالا درسته که بازیکنان را الان نمیتونن تغییر کنند با اینکه بازی نمیکنن و همش راه میرن تو زمین،ولی این مربی را برای چی نگه داشتند دیگه بدتر ازاینا میخواد چکار کنه،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
0
0
یک کلام ختم کلام
تا وقتی که اکثر هیئت مدیره تهرانی هستن وحتی اگه عوض بشن غیر از تهرانیها کسی جاشون را نمیگیره چون قانون هیئت مدیره این است که چند نفر از آنها باید تهرانی باشن و غیر از این چیزی از فوتبال نمیدونن و تمام جلسات خرید و خارج کردن بازیکنان و تغییر مربیان در تهران برگزار میشود فاتحه صنعت نفت آبادان ، برزیل ایران ، را بخوانید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
0
وقتی تهران نشینان و جناب عیسی زاده می بینند بخاری از هواداران صنعت نفت بلند نمیشه معلومه که کار خودشونه میکنن . پس لطفا قبل از ایراد به آنان از خودمان ایراد بگیریم که اینقدر بیخیالیم و نشسته ایم تا آقایان پس از مردن رستم و سهراب کاری بکنند .