به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

تأیید خبر اختصاصی خوزستان اسپورت

با تآیید خبر اختصاصی خوزستان اسپورت، سروش رفیعی می تواند مسافر جام ملت های آسیا شود.
خبر اختصاصی خوزستان اسپورت مبنی بر رفع مشکل بازیکنان سرباز تیم ملی ایران و حضور آن ها در جام ملت های آسیا مورد تأیید قرار گرفت.

خوزستان اسپورت، سایت خبری ورزش خوزستان، ساعت 17 دیروز (یک شنبه) در مطلبی با عنوان «سروش رفیعی مجوز خروج می‌گیرد» از رفع مشکل بازیکن فولاد خوزستان با موافقت سرلشکر حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به دنبال درج این خبر، تعدادی از سایت ها و خصوصاً یک سایت ورزشی که از هر فرصتی برای ضربه زدن به فوتبال خوزستان استفاده می کند، ضمن تکذیب خبر اختصاصی خوزستان اسپورت، اقدام به درج مصاحبه هایی از مسئولان مختلف خصوصاً سردار موسی کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران نموده و ادعا کرد که حضور بازیکنان سربازی چون سروش رفیعی و مهرداد پولادی در جام ملت های آسیا منتفی شده است.

مسئولان ذیربط که قصد داشتند خبر خوشحال کننده رفع مشکل بازیکنان سرباز تیم ملی را تا زمان پرواز تیم ملی به سوی استرالیا مسکوت نگه دارند تا از جوسازی های احتمالی جلوگیری کنند، صبح امروز اقدام به اعلام رسمی خبر موافقت سرلشکر فیروزآبادی با رفع مشکل بازیکنان سرباز تیم ملی نمودند.

بدین ترتیب کارلوس کی روش می تواند از بازیکنان سرباز در جام ملت های آسیا استفاده کند. در این میان جامعه فوتبال ایران خوشحال از این خبر تیم ملی را بدرقه می کنند اما ناراحتی برای تعدادی از دوستان باقی می ماند که دیروز سعی در تکذیب خبر اختصاصی خوزستان اسپورت داشتند.

لازم به ذکر است که سرلشکر فیروزآبادی در ساعات پایانی وقت اداری روز گذشته اقدام به صدور مجوز خروج از کشور برای بازیکنان سرباز تیم ملی کرد اما مقرر شد که این موضوع مسکوت باقی بماند.

صبح امروز عبدالمناف هاشمی معاون مالی و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان در مصاحبه با فارس اعلام کرد از آنجایی که انعکاس برخی اخبار بازتاب منفی داشته باشد خیلی از مسائل را رسانه‌ای نکردیم اما گودرزی وزیر ورزش پیگیری‌های خوبی انجام داد و با سرلشگر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مکاتباتی انجام شد که وی هم دستور داد با نظر مثبت به این مسئله رسیدگی شود.

به هر حال مشکل سروش رفیعی، مهرداد پولادی، حسین ماهینی و شجاع خلیل زاده برای حضور در جام ملت های آسیا برطرف شده و کارلوس کی روش می تواند دو نفر از این چهار نفر را همراه تیم ملی به استرالیا ببرد.


تأیید خبر اختصاصی خوزستان اسپورت/سروش رفیعی مجوز خروج از کشور گرفت


پیامک :5000291247