به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
تعداد نظرات: ۸ نظر

آشوبی: وعده مسئولان استقلال عملی نشده است

آشوبی: وعده مسئولان استقلال عملی نشده است

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال استقلال اهواز می‌گوید هنوز هیچ یک از وعده‏های مسوولان باشگاه عملی نشده و همچنان یک ريال به حساب ما واریز نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، فرزاد آشوبی در خصوص وضعیت تیم استقلال اهواز اظهار کرد: اگر مسوولان باشگاه کمک کنند که مشکلات بازیکنان حل شود، تعطیلات پیش رو و اردویی که خواهد بود، به لحاظ جسمی و فنی بسیار به بازیکنان کمک خواهد کرد.

وی با بیان این‌که در صورت حل نشدن مشکلات، تیم در ادامه با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو خواهد شد، گفت: تعطیلات و اردوی پیش رو زمانی مثمرثمر خواهد بود که مشکلات تیم حل شود، در غیر این صورت روزهای سختی در انتظار تیم خواهد بود.

هافبک آبی‌پوشان اهوازی عنوان کرد: هنوز نیز هیچ یک از وعده‏های مسوولان باشگاه عملی نشده و همچنان یک ريال به حساب ما واریز نشده است. یک سوم از بازی‌ها گذشته و ما همچنان در قول هستیم! به هر حال این قول‏ها باید در جایی و زمانی عملی شود.

وی افزود: ما براساس قولی که مسوولان تیم دادند، مجددا حاضر شدیم به تیم برگردیم ولی هنوز هم مشکلات پابرجاست. با این شرایط دورنمای خوبی را برای این تیم متصور نیستم، مگر آن که عزم جدی و قوی جهت حل مشکلات وجود داشته باشد.

آشوبی با بیان این‌که به عنوان بازیکن تیم استقلال اهواز دوست دارد به قرارداد خود با این تیم پای‌بند باشد و به تیم کمک کند، ادامه داد: در این مساله بحث و شکی وجود ندارد که ما هم دوست داریم به تیم پای‌بند باشیم ولی به هر حال قراردادی میان ما و باشگاه امضا شده است که مفاد آن باید از جانب هر دو طرف رعایت شود که متاسفانه تاکنون از طرف باشگاه این اتفاق رخ نداده است. زمانی که به تیم برگشتم به ما قول داده شد که قرار است اتفاقات خوبی در این زمینه رخ دهد ولی تا این لحظه چنین چیزی اتفاق نیافتاده است و امیدواریم که بیافتد.

وی در خصوص این که آیا مشکلات تیم فقط به مسایل مالی برمی‏گردد، گفت: اگر در زمینه فنی مشکلی باشد که در حیطه وظایف من به عنوان بازیکن نیست که پاسخگو باشم و کادر فنی باید در این خصوص اظهار نظر کند؛ اما قطعاً حل شدن مشکلات مالی روی کیفیت فنی هم اثرگذار است.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال اهواز افزود: سه ماه است در اهواز تمرین می‌کنیم ولی زمین تمرین‌مان رختکن هم ندارد. این مساله برای یک تیم لیگ دویی هم زشت است، چه برسد به یک تیم لیگ برتری و این اصلا اتفاق خوبی نیست. ما تاکنون در یک زمین درست تمرین نکرده‌ایم.

وی تصریح کرد: این مسایل مشکلات کوچکی هستند که وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند باعث مشکلات بزرگ می‌شوند.

آشوبی بیان کرد: وقتی می‌گوییم مسایل حل شود، صرفاً بحث پول مطرح نیست؛ اگرچه پول می‌تواند کمک کند و بخش اعظمی از مشکلات را حل کند و دغدغه‏ی بازیکن را از بین ببرد و باعث می‌شود بازیکن با تمرکز بیشتری به کار خود ادامه دهد.

وی اضافه کرد: پول باعث می‌شود تمرکز مربی هم بیشتر شود، چون بازیکنی را در اختیار دارد که ذهنش آزاد و گوش به فرمان است.

هافبک تیم استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که آیا دریافت تعداد گل بالا در هر بازی به شخصیت این تیم و برخی بازیکنان بزرگ آن لطمه نمی‌زند؟ عنوان کرد: نمی‌شود به فوتبال با این دید نگاه کرد. زمانی که مشکلات بوجود می‌آید و درمان نمی‌شود، روز اول فاصله یک گل است، روز دوم دو گل و الی آخر. تداوم مشکلات، روح را از یک تیم می‌گیرد.

وی اضافه کرد: اختلاف تیم ‌ما با هر یک از تیم‌هایی که چهار پنج گل به ما زدند، اصلا این نیست. ما در شرایط نابرابر رو در روی آن‌ها قرار گرفتیم و در شرایطی بازی کردیم که بازیکن به لحاظ روحی تمرکز نداشت و این عدم تمرکز به کل تیم سرایت کرد و باعث شده است که تیم روح جنگندگی، مبارزه و پیروزی نداشته باشد.

آشوبی درباره بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس خاطرنشان‌کرد: همه چیز در خصوص این بازی در زمین مشخص می‌شود. چنانچه مشکلات حل شود و دغدغه‌ها به حداقل برسد و روح مبارزه و جنگندگی به تیم برگردد، نمی‏گویم حتماً می‏بریم ولی قطعاً این قول را به هواداران می‌دهم که بازی‌ای خوب، آبرومند و در خور شخصیت تیم استقلال اهواز به نمایش بگذاریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
0
4
ملکی و جهانداری معلوم نیست چه تفکری دارن . دیگه معروف شدین کل ایران میشناسنتون چه اشخاصی هستین لطف کنید استقلال اهواز رو رها کنید
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
0
4
بزرگترين ظلم به تيم ما آوردن آقاي جهانداري از سوي شفيع زادها بود كه دودمان تيممون رو به هوا داد اين آقاي تجلي ناكامي و ويراني استقلال اهواز است... روزهاي خوبي با ايشان متصور نيست كي بوده كه ما 4 و 5 گل از حريفان دريافت ميكرديم حتي به دسته دو فرستادن اين تيم گواه اين مدعاست حالا از دست هيچ كس حتي فرماندار و استاندار و نماينده هم كاري ساخته نيست فقط اميدمان به خداست
مرداسی
|
United States of America
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
2
2
عجیبه که روزهای اخیر اقای جهانداری و اقای حسنوند مدیر رسانه استقلال اهواز اعلام کردن 10 درصد قرارداد بازیکن و کادر رو دادن و خبرشو تو خوزستان اسپورت هم خوندیم. این وسط یکی داره دروغ میگه!!
مدیر پایگاه سلام
طبق اعلام باشگاه استقلال اهواز به استثنای شش بازیکن که مقرر شده مبالغ قراردادهایشان بصورت جداگانانه پرداخت شود (یا برخی از آنها قبلا پرداخت شده) 10 درصد از قراردادهای سایر بازیکنان پرداخت شده است.

Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
1
2
با سياست تيم رو از دست شفيع زاده ها گرفتند وشفيع زاده تو مصاحبه آخرش گفت از جهانداري شكايت كرده،مقصر مسؤولان ورزش استان هستند كه هيچ كمكي به شفيع زاده ها نكردند وگر نه اونها كه 12 سال تيمداري كردند ولي حمايت نشدند،الان هم تنها كسي كه ميتونه تيم رو دوباره احيا كنه شفيع زاده ها هستند،ملكي و جهانداري فكر كردند اول فصل اسپانسر 12 ميلياردي ميگيرند و تيمداري ميكنند و كلي هم پول ميمونه براشون،شاهد اين قضيه هم قراردادي كه ملكي براي پسرش بسته بود
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
0
2
دیگه شورش رو درآوردن پول نداریم اونم تو استانی که پول کل ایران رو داره میده
اس اس الان خوب بود بزرگترین تیم ایران باشه
نه چشم به راه دست این و اون فقط دولت مثل تراکتور باید با پول نفت اس اس رو به جایگاه بالا برسونه
mohamad
|
United States of America
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
1
1
ای کاش شفیع زاده بیاد بخشی از سهام باشگاه رو بخره با ملکی شریک بشه تا مشکلات مالی حل بشه
استقلال ا اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
0
1
با سلام مقصر شفیع زادها هستند.اصلا مگر میشه تیمو به این شکل و مفتی به جهانداری واگذار کرد.بعدشم مگر شفیع زادها کم ازاستقلال اهواز استفاده کردند.........
ما مردم هم شدیم بازیچه. یعنی خدا وکیلی تو این استان کسی نیست این افراد را بازخواست کنه آخه این تیم یه روز پرطرفدارترین تیم شهرستانی ایران بود. این همه شرکت و منابع و ثروت چرا باید وضع محبوب ترین و قدیمیترین تیم استان این باشه. اقایون مسئول ما دلخوشی نداریم باران شهرمون اسیدی شده گرد خاک بیداد میکنه تفریح نداریم بابا بریدیم یه کاری بکنید خسته شدیم دلمون خونه بیکاریم دلخوشی نداریم ای خدا بدادمون برس خوزستان اسپورت التماس میکنم چاپ کنید اول خدا بعد شما این به اصطلاح مسوولان را به چالش بکشند مردم از شما حمایت میکنند بابا جوانیمون رفت چقدر خفت ببینیم چقدر کنفت بشیم شما رو بخدا قسم میدم چاپ کنید. کجاس سید شریف و بقیه نمایندگان کجایید مسوولان این همه سازمانها و کارخانه های ثروتمند استان این پولها کجا میره.........
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
0
0
خودتون رو حرص ندید یه پروژه ای راه افتاده که به علت شرایط بد آب و هوایی خوزستان دیگه تیمهای لیگ برتر اذیت نشن بیان اهواز سال دیگه بانک ملی هم اس صنعتی رو میفروشه فولاد و اس اهواز هم که احتمال زیاد رفتنی هستن
رضا از کرج