به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ September 2024 28
کد خبر: ۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
تعداد نظرات: ۲۵ نظر

شایعات جدید اطراف تیم فولاد خوزستان

شایعات عجیب پیرامون تیم فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- تنها برد فولاد خوزستان در لیگ پانزدهم مقابل سیاه‌جامگان مشهد رقم خورد. بردی که حواشی زیادی به دنبال داشت و البته یک قربانی.

به گزارش خوزستان اسپورت، روزنامه ایران ورزشی در شماره امروز به شایعه پیوستن محسن فروزان دروازه‌بان اخراجی تیم سیاه‌جامگان مشهد به تیم فولاد خوزستان پرداخته و البته به شایعاتی که پس از پیروزی فولاد مقابل سیاه‌جامگان در فضای مجازی منتشر شده بود، اشاره کرده است.

داستان فروزان و فولاد
در گزارش ایران ورزشی، ضمن اشاره به خبر اخراج محسن فروزان پس از دیدار با فولاد، آمده است: «همین خبر کافی بود تا شایعه‌های زیادی در مورد گل خورده سیاه‌جامگان به وجود بیاید. مثلاً اینکه محسن فروزان به خاطر اینکه مدیر برنامه‌هایش، مدیر برنامه دراگان اسکوچیچ هم هست، این گل را خورده تا به این مربی کروات لطف کند که از بحران خارج شود. اگرچه این شایعه خیلی زود تکذیب شد اما باعث شد فروزان در موقعیت عجیبی قرار بگیرد.»

این گزارش افزوده است: «چند روزی به همین صورت طی شد و همچنان فروزان بلاتکلیف ماند تا اینکه محمدرضا عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان مشهد خبر داد که فروزان از این تیم جدا شد.»

این روزنامه در ادامه آورده است: «هنوز لحظاتی از این خبر نگذشته بود که شایعه شد محسن فروزان قرار است به فولاد خوزستان برود. البته این شایعه از چند روز پیش مطرح شده بود اما دیروز به شکل جدی‌تری به گوش می‌رسید. این در حالی بود که فروزان به خوبی می‌دانست رفتن به فولاد خوزستان یعنی زدن مهر تایید روی شایعه‌ای که در مورد کمک به اسکوچیچ به گوش می‌رسید. به همین دلیل به نظر می‌رسد حضور فروزان در فولاد از همین الان منتفی است چرا که او دوست ندارد از الان درگیر یکسری شایعه شود.»

در این گزارش همچنین اشاره شده که محسن فروزان از تیم های پرسپولیس و پدیده پیشنهاداتی دارد.

در همین راستا، رضا مهاجری سرمربی پدیده روز دوشنبه در مصاحبه با سایت کاپ به صراحت اعلام کرد با توجه به اینکه فروزان قبلاً شاگرد وی بوده و روی این دروازه‌بان شناخت کافی دارد، نظری روی او ندارد و قرار نیست به پدیده بیاید. همچنین از آنجا که جذب فروزان توسط پرسپولیس بسیار بعید به نظر می‌رسد، این احتمال وجود دارد که باز هم شایعه پیوستن این دروازه‌بان به فولاد روی زبان ها بیفتد؛ شایعه‌ای که می‌تواند برای باشگاه فولاد خطرناک باشد.

گسترش شایعه پیوستن محسن فروزان به فولاد خوزستان از یک سو باعث می‌شود تا تنها پیروزی فولاد در لیگ پانزدهم لوث شود و ابهاماتی پیرامون این پیروزی بوجود بیاید و از سوی دیگر می‌تواند بیانگر این نکته باشد که شاید فولاد از اتفاقات ابتدای فصل، درس عبرت نگرفته و قرار است در نقل و انتقالات زمستانی باز هم شاهد پیوستن بازیکنان اخراجی، مازاد، محروم و مصدوم تیم های ته جدولی به فولاد خوزستان باشیم.

احتمالاً دراگان اسکوچیچ که شدیداً از سوی هواداران فولاد تحت فشار است، دوست نداشته باشد چنین شایعاتی گسترش پیدا کند، چون رواج این شایعات باعث افزایش خشم هواداران فولاد در فضای ملتهب فعلی خواهد شد. پس منطق حکم می‌کند که اگر چنین شایعاتی پیش بیاید، قبل از اینکه مدیریت باشگاه فولاد برای تکذیب آن اقدام کند، این کار توسط اسکوچیچ انجام شود تا حرف و حدیث ها متوقف شود.

امتیازات دور رفت فدای کوئه‌ماها؟!
اما دومین شایعه عجیب درباره تیم فولاد که دیروز زمزمه آن شنیده شد، حکایت از این داشت که دراگان اسکوچیچ بدین دلیل طی هفته‌های گذشته مهاجم خارجی جدیدی به باشگاه فولاد معرفی نکرده که در نظر دارد تا زمان برطرف شدن مشکل ITC دورگ کوئه‌ماها، مهاجم بدون تیم مانده آفریقایی، صبر کند و به هر شکل ممکن این بازیکن را در نقل و انتقالات زمستانی به فولاد بیاورد.

این شایعه به معنای این است که اسکوچیچ بازی‌های زیادی را فدای انتظار برای آوردن دورگ کوئه‌ماها به فولاد کرده است. کاری که از یک مربی حرفه‌ای بعید به نظر می‌رسد، چرا که حضور یک مهاجم گلزن خارجی می‌توانست امتیازات کسب شده توسط تیم فولاد در بازی‌های قبلی را افزایش دهد.

در عین حال، مسئولان باشگاه فولاد خوزستان، شایعه عدم جذب مهاجم خارجی بدلیل اصرار اسکوچیچ برای آوردن دورگ کوئه‌ماها را همچون شایعه پیوستن محسن فروزان به تیم فولاد، تأیید یا تکذیب نکرده‌اند.

علی کاهکش، سرپرست تیم فولاد خوزستان، روز گذشته در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا درباره جذب مهاجم خارجی و نام وی گفته است: نامه‌نگاری‌های لازم را انجام دادیم و احتمالا هفته آینده او به ایران می‌آید. از باشگاه دستور داده‌اند تا زمانی که حضور این بازیکن در ایران قطعی نشده است، نامش را اعلام نکنیم.

مسئولیت مهم باشگاه فولاد
بهرحال باید منتظر روزهای آینده ماند و دید در شرایطی که باشگاه فولاد خوزستان حساس ترین فصل نقل و انتقالات زمستانی را پیش رو دارد، آیا به خواسته هوادارانی که برای فرا رسیدن نقل و انتقالات روزشماری می‌کنند، جامه عمل می‌پوشاند و با نظارت دقیق و موشکافانه بر یارگیری کادر فنی، اقدام به آوردن بازیکنان کارساز و مؤثر، از طریق مذاکره مستقیم با این بازیکنان خواهد کرد یا قرار است که باز هم اتفاقات ابتدای فصل تکرار شود. گرچه خبرهایی مبنی بر سخت گیری مسئولان تیم فولاد به گوش می‌رسد و ظاهراً همین سخت گیری باعث جبهه گیری کادر فنی فولاد علیه مسئولان این تیم شده است.

نظرات عموم کارشناسان فوتبال خوزستان و هواداران تیم فولاد بر اینست که باشگاه فولاد خوزستان در کنار انجام تغییرات در کادر فنی، باید نسبت به کنار گذاشتن چند بازیکن فاقد کارآیی و جذب چند بازیکن طرازاول در نقل و انتقالات زمستانی اقدام کند تا بتواند تیم فولاد را از بن بست فعلی خارج کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۵
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
3
8
بنظرم فروزان و بیرانوند بهترین گزینه ها برای فولاد هستن که دروازه بان مطمئن نداره اما اگر باشگاه میخواست کوئه ماها رو بیاره خیلی زودتر می اورد اگر خوزستان اسپرت شنیدی کوئه ماها خودشه ک داره میاد وظیفه داری دو سه روز قبل از امدنش بگی که بچه ها برن هیِت فوتبال ومانع بستن قرارداد بشن
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
نمیدونستم باید منفی بزنم یا مثبت چون درباره فروزان بات مخالفم ولی درباره کوماها بات موافقم!
اشکان فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
12
با شناختی که از جناب اسکوچیچ پیدا کردیم هیچ چیزی از طرف ایشون بعید نیست و میتونه واسه پول همه کاری بکنه.این ننگ تا ابد تو تاریخ استان ثبت میشه. اجنبی که اومد همه چیزمون رو نابود کرد،همه فقط نظاره کردن و بعد با جیبی پر از دلار رفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
2
6
اول اینکه فروزان گلر ضعیف و پرحاشیه ایه هرجا رفته گذاشتنش لیست مازاد دومم اینکه اگه کاسیاس هم باشه فولاد نباید بیاردش چون بازم حاشیه کانال خاص و جریان خاص و اینا درست میشه فولاد دروازبان درجه 1 میخاد مثل علیرضا بیرانوند که با باشگاش اختلاف داره یا یکی از 2 تا دروازبان سپاهان که باید یکیشون بره یا یکی از گلرای تراکتور که بازی نمیکنه مث طهماسبی.
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
2
6
فروزان ؟؟؟؟؟ یعنی صفر بیاد جای صفر ؟؟؟؟؟
آقای اژدری مراقب باش این بار کلاه سرمان نرود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
1
6
به احتمال زیاد بیرانوند قراره از نفت جدا شده...اگه عرضه دارین اونو بیارین...نه لنگه ی سلیمی رو که جناب فروزان هستش.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
2
4
تو این شرایط که فولاد دروازه بان درست حسابی نداره محسن فروزان چرا بد باشه ؟ از سلیمی که خیلی بهتره و اونایی که درمورد بیرانوند هم صحبت میکنن بدونن که ایشون با نفت قرارداد داره پس فروزان میتونه مشکل فولاد رو تا حدودی حل کنه چون گزینه بهتری وجود نداره
چاسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
6
تیم دفاع سر زن می خواد دروازبان میگیرن. تیم فوروارد می خواد حتما منتظرن یه فوروارد از یه تیم دیگه اخراج بشه اونو بگیرن از همون بازیکنایی که مدیر برنامه های اسکوچیچ ترانسفرش کرده .لطفا این دغاغله رو هم ترانسفر کن مدیر محترم وهمه کاره
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
1
5
فروزان دروازه بان بدی نیست حداقل از سلیمی بهتره گر چه بیرانوند یا رحمان احمدی و طهماسبی گزینه های بهتری هستن اما بحث سر جذب یه بازیکن به خصوص نیست موضوع روند کلی جذب بازیکن در باشگاهه فولاده
باید جذب بازیکن در چهار چوب تعیین شده ی باشگاه انجام بشه هیچ کانال خاص و اجنت به خصوصی نباید تو این زمینه فعال باشه تنها مذاکره مستقیم با باشگاه قابل قبوله و نکته ی دیگه حضور یک تیم فنی قوی برای نظارت بر عملکرد مربی و نقل و انتقالات باشگاهه
این شرایط باید همیشه در باشگاه حاکم باشه نه اینکه صرفا مخصوص اسکو باشه
امیدوارم اسکو به زودی از فولاد بره و دوباره اصول باشگاه در تمام ارکان تیم حاکم بشه
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
6
فکر کنم بعضی از بچه ها متوجه مطلب نشدند. مطلب ننوشته فروزان یا این بازیکن خارجیه خوب یا بد هستند. بحث روی مسائل پشت پردست و شاهکارهایی که انگار قرار نیست تمام بشه. مثلا ما باید نیم فصل منتظر بمونیم و دغاغله و مالکی رو تحمل کنیم تا مشکل دورگ حل بشه باوجودی که میتونستیم خیلی زودتر فوروارد بهتر و جوونتر بیاریم. یا اینکه بازم قراره مدیربرنامه اسکوچیچ بازیکن بیاره اونم بازیکنی که از نظر مسائل انضباطی مشکل داره و متهم به تبانی شده. شما فکر کنید فردا اسکوچیچ پیشنهادی داشت از فولاد رفت یا اخراج شد اونوقت تکلیف ما با محسن فروزان و امثالهم چی میشه؟ آیا با یه اشاره باعث باخت تیم میشن یا نمیشن؟
کلا گفتم استنباطم اینه که مطلب درباره خوب یا بد بودن بازیکن نیست بحث سر مسائل پشت پردست که فولادو نابود کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
3
ای بابا دوباره شروع شد ما گفتیم دیگه نیم فصل خبری از دلال بازی نیست چرا یهو سند باشگاه فولاده نمیزنن به اسم اینا تا دست از سرمون بردارن؟ بابا بسه دلال بازی ولله بالله فولاد داغون کردن خدا نابودشون کنه
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
4
اینجور که بوش میاد انگار قراره همون کوئه ماها را بیارن که اگه بیاد فاتحه تیم خوندس اسکو تیمو میفرسته دسته یک هوادارا هوشیار باشن این مهاجم حدود یه ساله بازی نکرده وخونه نشین بوده حتی استقلال اهواز هم نخواستش چون سنش زیاده واضافه وزن داره وخیلی وقته بازی نکرده ..یه مهره سوخته دیگه به تیم اضا فه میشه با این پیرمرد چاق
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
3
فروزان که از سلیمی ضعیفتره ضمن اینکه اگه فروزان بیاد جای بشاگردی بدبخت میاد که بازیش نمیدن چون سلیمی نور چشمی اسکوچیچه جایی نمیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
5
نیم فصل سلیمی + دغاغله + فشنگچی + مالکی + ابراهیمی لیست مازاد.
5 بازیکن خوب خریداری شوند. فولاد با این بازیکنان بجایی نمیرسد باید تغییرات ایجاد کند.
بازگشت حاج حسین فرکی فراموش نشود.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
4
واویلا واویلا ... اسکوچیچ بسه دیگه
ناشناس
|
Iraq
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
3
عموم کارمند باشگاه پرسپولیسه میگه مدیرشون سر اینکه طارمی به خاطر پول باهاش حرفش شده به شدت باهاش لج افتاده و احتمال خیلی زیاد نیم فصل طارمی جدا میشه و احتمال داره با مهرداد محمدی معاوضه شه...به گوش مسولا برسونین جای خارجی بی کیفیت برن دنبال طارمی شیر بچه جنوب
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
2
موفقيت فولاد فقط با فركيه . لطف كنيد .اسكوچيچ رو اخراج كنيد . من مطمئنم فولاد از استقلال ميبازه . مشخصه . مدير عامل چرا پيش بينى نميكنه از اين باختهاى مكرر
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
3
فقط بیرانوند باید بیاد. خواهش داریم پیشنهاد بدین. مهاجم آفریقایی باید تحت نظارت مستقیم باشگاه جذب بشه . اگه دخالت اسکوچیچ در امور غیر فنی مثل انتقال بازیکن اتفاق بیوفته باید اژدری حیا کند .حتی باید راه رفتن اسکوچیچ تحت نظر باشه همیشه حراست باش حرکت کنه .
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
5
سربازان فولاد که از نیم فصل آزاد میشن ستاره های نقل وانتقالاتن و فولاد در خواب خرگوشی و دنبال مافیا بازی ودلالی. متاسفم برای باشگاهم . متاسفم برای باشگاهم که همین دو سه سال پیش بود که میگفتند دنبال الگوهای باشگاهداری در اروپانباشید ،فولاد بهترین نمونست برای باشگاههای ایرانی ولی ببینید از نظر اخلاقی و فنی به چه روزی افتاده. دلال ها و دست های پشت پرده در باشگاه خیمه زدندو از فولاد جز ویرانه ای باقی نمانده. روز جمعه آخرین روز اسکو و اژدری هستش با هر نتیجه ای که پیش بیاد.
Yasin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
4
اسکوچیچ.مالكی،دغاغله،فشنگچی،سیلیمی باید از فولاد اخراج بشن
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
2
3
آقا یاسین ! به اینها اژدری رو هم اضافه کن. واقعا شما مادر تمام مشکلات فولاد رو نمیبینید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
2
فروزان گلر خوبی نیست میتونیم انتخابهای خیلی بهتر داشته باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
1
خدا کنه نقل و انتقالات نیم فصل عذاب نکشیم اقای اژدری اقای کاه کش حواستون باشه به این از خدا بیخبرها نذارید فولادو چپاول کنند اینها کیسه دوختن
imn
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
1
واقعا از این مدیرعامل فولاد بعیده هزینه بکنه چون اگر میخواست مبلغ اسکوچیچ میداد اخراجش میکرد ولی ندادن مبلغ قرداد نشون میده باشگاه یا بودجه کافی نداره یا سیاست اینه که هزینه نکنند و دوباره به جذب چند بازیکن داخلی اکتفاء بکنند و برای راضی کردن هواداران چندتا از بازیکنان نالایق فولاد اخراج میکنند یعنی دوباره همان اش و همان کاسه فقط چهره ها عوض شده و خبری از تحول و نتایج خوب نیست به نظر من مهره اصلی که باید بره مدیرعامل باشگاه هست چون فاقد شخصیت قوی برای خارج کردن فولاد از این بحران هست و الا خیلی زودتر در هفته ششم به بعد باید یا اسکوچیچ کنار میزد و مبلغ قراردادش میداد چون طبق قانون حقش هست و با مربی جدید کار میکرد یا اینکه اگر توانایی کنار زدن اسکوچیچ نداشت باید حداقل شش بازیکن ناکارامد فولاد شخصا فسخ قرار داد میکرد و از امتیاز بازیکنان زیر بیست ویک سال و جوانانش استفاده میکرد نه اینکه فقط نظاره گر باشه واقعا حیف این زمان طلایی که از دست رفت و حیف از این بی تدبیری و ضعف مدیریتی.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
0
فولادتعطیل تعطیل
حیف آکادمی فوتبال ایران