به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 19
کد خبر: ۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶
تعداد نظرات: ۵ نظر

ویسی: این پیروزی از نان شب واجب‌تر بود

ویسی: پیروزی از نان شب واجب‌تر بود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد که پیروزی مقابل گسترش فولاد از نان شب هم برای تیمش واجب‌تر بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز، اظهارکرد:‌ همان گونه که پیش بینی می‌کردیم، بازی سخت و حساسی بود. ما نیز تمام انرژی‌مان را برای برد در این مسابقه جمع کرده بودیم تا این برد را تقدیم مردم خوزستان کنیم که خوشبختانه به این مهم دست پیدا کردیم.

وی با بیان این که بازیکنانش تمام نکات فنی را در این بازی رعایت کرده بودند، گفت: امیدوارم این روند را ادامه دهیم و صدرنشین باقی بمانیم، چرا که واقعا حق این بازیکنان صدرنشینی است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد تیم گسترش فولاد خوزستان نیز عنوان کرد: گسترش فولاد در بیرون خانه فقط یک گل خورده بود و 10 امتیاز خود را خارج از خانه گرفته بود و این کار را برای ما خیلی سخت کرده بود و خدا را شاکریم که توانستیم این بازی را ببریم.

وی افزود: کل مجموعه تیم ما خوب است و در حمله به دفاع فوق العاده هستیم و واقعا به بچه ها خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم در بازی های آینده نیز این روند را ادامه دهیم.

ویسی درخصوص صحبت‌های فراز کمالوند در خصوص کیفیت پایین بازی، گفت: وقتی بازی ها بعد از تعطیلی شروع می شوند، مطمئنا کیفیت لازم را نخواهد داشت. من هم اعتقاد دارم بازی آن گونه که باید کیفیت نداشت.

وی در خصوص خوشحالی بی حد و حصرش پس از سوت داور در پایان بازی نیز گفت: دلیل این خوشحالی به خاطر بازی شش امتیازی بود که بردیم و صدرنشین شدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص بی میلی روح‌الله سیف‌اللهی جهت ورود به زمین، گفت:‌ سیف‌اللهی اگر بخواهد این گونه ادامه دهد قطعا تا نیم فصل جایی در تیم نخواهد داشت. بازیکن باید در خدمت تیم باشد و برایش فرقی نکند 10 دقیقه بازی کند یا 90 دقیقه. سیف‌اللهی باید خودش را جمع کند وگرنه همان گونه که گفتم تا نیم فصل در تیم نخواهد ماند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
0
7
اي گل گفتي گورديولاي ايران الحق ازنون واجب تر بود به نظرم بايد يه پاداش به تيم اس خوزستان داده بشه بااين برد موسوي شادگان
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
0
7
بهت افتخاااااااااااار میکنیم ویسی
محمدمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
0
3
من بعنوان یک فولادی به شما تبریک میگم و از اینکه با بازیکنای بومی به این موفقیت دست پیدا کردین باعث افتخاره. پیشنهاد میکنم سیاست خودتون رو تغیر ندین و از همکاراتون بخواهید همچنان لیگ های پایین و البته تیم های پایه رو زیر نظر داشته باشن . درضمن فکر میکنم یک هافبک دفاعی و یک هافبک طراح به تیم اضافه بشن.
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
0
3
درود برگواردیولای وطنی. مربی پاک ،فهمیده، مودب، و فروتن. بهت افتخار میکنیم . از تمام هواداران فولاد درخواست میکنم برای بازیهای اس خوزستان ورزشگاه رو خالی نکنند. خداییش بیایید حمایت کنیم بهرشکل تیم استانمون و گواردیولا هم یک فولادی هستش. به امید خدا ما ازدست این مدیر نالایق خلاص میشیم وبا بازگشت دهکردی بزرگ ،گواردیولا میشه سرمربی فولاد.
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
0
تبریک اقای ویسی گل. شما هواداران اهواز فقط باید هزار نفر بیاد ورزشگاه چرا از تیم اس خوزستان حمایت نمبکنید هواداران البته وقتی یه شهر 3 تیم لیگ برتر داشته باش همین