به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

بختیاری‌زاده: فولاد روح پیروزی ندارد

بختیاری‌زاده: فولاد روح پیروزی ندارد

خوزستان اسپورت- بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: فولاد خوزستان روح پیروزی ندارد و به باخت عادت کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از کاپ، سهراب بختیاری‌زاده در خصوص بحران باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: فولاد قبل از هر مسابقه بازنده است و جدا از مسائل مستطیل سبز فولاد روح تیمی و روح پیروزی طلبی که لازمه هر تیمی برای موفقیت است را ندارد. آنها به باخت عادت کرده اند و این عادت تبدیل به معضل بزرگی برای این تیم شده است.

فولاد روح ندارد
وی ادامه داد: آنها نمی خواهد این را قبول کنند. فولاد افسرده است و روح ندارد. بزرگترین مشکل این است که خود اسکوچیچ هم قبل از هر بازی تسلیم وارد زمین می شود و تسلیم بازی را شروع می کند. اعتقاد دارم بازیکن تحت تاثیر روحیه مربی است. من شنیدم این مربی قراردادش به گونه ای است که باشگاه فولاد به دلیل مسائل مالی نمی تواند او را برکنار کند. من فکر می کنم این اصلا خوب نیست.

بختیاری‌زاده اضافه کرد: جدا از اینکه اطمینان مردم نسبت به فولاد سرد شده است، مشخص است اسکوچیچ می داند که نمی تواند به این تیم کمک کند و به دلیل قراداد مالی اش پافشاری می کند تا بماند و این مساله اعتماد مردم را نسبت به این مربی سرد و بدبین می کند.

استقلال تنها امید خوزستان است
بازیکن سابق استقلال خوزستان درباره عملکرد خوب این تیم بیان داشت:  استقلال خوزستان تیم خوب و یکدستی است و ساده فوتبال بازی می کند. بازیکنانش در خدمت تیم هستند و این راز موفقیت آنهاست. تنها امید فوتبال خوزستان است ولی من فکر میکنم خوزستان لیاقتش این نیست که فقط یک تیم موفق را در کشور داشته باشد.

استقلال اهواز اصلی ترین گزینه سقوط است
وی در خصوص استقلال اهواز و عملکرد ضعیف این تیم گفت: نمی خواهم قضاوت کنم ولی این تیم به احتمال زیاد اصلی ترین گزینه سقوط است و امیدوارم سال آینده کسانی که به عنوان مدیر در این تیم کار خواهند کرد، اتفاقات امسال این تیم برایشان درس عبرت باشد و به این گونه به لیگ برتر نیایند، به اینگونه تیم نبندند و به اینگونه تیم آماده نکنند.

بختیاری‌زاده در پایان اضافه کرد: برای تیم بستن و عملکردی خوب یکسری شاخصه ها لازم است که استقلال اهواز هیچ کدام از این فاکتورها را ندارد. نبود ابزار و فضای مناسب برای کار کردن باعث می شود این تیم سقوط کند و این طبیعی است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
0
3
مشکلات فولاد اینقدر ملموسه که نیاز به هیچ توضیحی نداره
بهترین و عملی ترین راه کنار گذاشتن اسکوچیچه
اونهایی که منتظر هستن اسکو استعفا بده هر روز به فرو رفتن فولاد در این باتلاق کمک می کنن
این یعنی خیانت به باشگاه فولاد و مردم خوزستان
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
1
اين گلر فابيو چه گلري خوبي بود ' ايرانجوان رو هم يك تنه برد پلي اف

جنازه اين از سليمي بهتره
جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
0
سایت عزیز ازت گله دارم.چرابا کسی که به فوتبال خوزستان توهین کرده مصاحبه میکنید.
مدیر پایگاه سلام
مصاحبه از جانب ما نبوده است. منبع مصاحبه در متن آن ذکر شده است.