به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ October 2024 18
کد خبر: ۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

دورقی: برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کنیم

دورقی: برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کنیم

خوزستان اسپورت- هافبک دفاعی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم ما روند صعودی دارد و انشالله در پایان فصل بتوانیم جزو سه تیم اول لیگ برتر باشیم.

میثم دورقی در گفت‌وگو با خوزستان اسپورت، در رابطه با پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز و گلزنی در این دیدار، اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و مستحق پیروزی بودیم. همه بچه‌ها در این دیدار زحمت کشیدند و خدا راشکر می‌کنم که توانستم ضربه پنالتی را به گل تبدیل کنم تا زحمات بازیکنان تیم کامل شود.

دورقی در خصوص اعتراض تیم گسترش فولاد به قضاوت داور و پنالتی اعلام شده برای استقلال خوزستان گفت: من نزدیک به صحنه بودم، مدافع گسترش فولاد پای مهدی زبیدی را زد و پنالتی به درستی اعلام شد. دیروز هم در تمرین از زبیدی سئوال کردم که گفت بعد از اینکه مدافع گسترش پای او را زده، پایش روی توپ رفته و سرنگون شده است.

هافبک اهوازی تیم استقلال خوزستان در خصوص اینکه قبل از بازی مقابل گسترش فولاد اعلام شد سه اخطاره است و پس از آن مجوز بازی گرفت، توضیح داد: داور بازی با نفت تهران، اخطار حمدالله ابدام را به نام من ثبت کرده بود ولی پس از اینکه مسئولان باشگاه اعتراض کردند و فیلم مسابقه توسط کمیته داوران بازبینی شد، اعلام کردند مشکلی برای حضور در دیدار با گسترش فولاد ندارم.

میثم دورقی در پایان مصاحبه با خوزستان اسپورت، در پاسخ به این سئوال که چقدر امیدوار است روند فعلی تیم استقلال خوزستان ادامه پیدا کند، عنوان کرد: همه بازیکنان و مربیان تلاش می‌کنند تا انشاءالله به جام قهرمانی برسیم. بعد از قهرمانی به گرفتن سهمیه و قرار گرفتن در بین سه تیم بالای جدول لیگ فکر می‌کنیم. انتظارات مردم خوزستان از تیم ما بالا رفته است و باید انتظارات را برآورده سازیم. مسئولان باشگاه استقلال هم امکانات لازم را برای موفقیت تیم فراهم کرده‌اند تا به امید خدا مقام خوبی در پاین فصل به دست بیاوریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
4
درود به شرف شیر بچه خوزستانی ، من میدونم با حمایت های بیشتر مردم خوزستان از شما حتما قهرمان میشید.
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
1
3
انشالله ک سهمیه کسب کنین خدا پشت پناهتون زنده باد ویسی شیرمرد ایل بختیاری بهت افتخار میکنیم!انشالله ک تیم دوست داشتنی استانمان فولاد هم ازبحران نجات پیدا کنه
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Netherlands
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
4
به امید قهرمانی اس خوزستان. فقط قهرمانی.....
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
1
فرزنده باغملک ما بختیاریها بهت افتخار میکنیم