به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 16
کد خبر: ۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

نظری: شکست دادن فولاد ظلم به فوتبال بود

نظری: شکست دادن فولاد ظلم به فوتبال بود

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: با شرایط فعلی هیچ امیدی به آینده ندارم و اگر وضع اینطور باشد نمی‌توان امیدی به آینده داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمداسماعیل نظری در گفت‌وگو با فارس، در مورد شکست استقلال اهواز مقابل فولاد خوزستان گفت: در بازی با فولاد شروع خوبی داشتیم. همه چیز خوب پیش می‌رفت اما متاسفانه پس از گلی که به ثمر رساندیم فولاد فشار زیادی آورد و گل تساوی را دریافت کردیم. در نهایت در دقیقه 93 هم حریف یک پنالتی به دست‌ آورد و به پیروزی رسید.

وی در مورد اعتراض اعضای تیمش به داوری خاطرنشان کرد: روی صحنه پنالتی اعتراض نداریم و تصمیم داور درست بود اما قبل از پنالتی 2 خطا اتفاق افتاد که داور از آن چشم‌پوشی کرد. ما توپ‌گیری سالمی داشتیم اما داور با اعلام خطا فشار حریف را روی ما بیشتر کرد و در نهایت صحنه منجر به پنالتی روی داد. علی حنطه هم روی این مسئله اعتراض داشت و معتقد بود دو اشتباه داور در تصمیم‌گیری باعث شد که حریف فشار بیشتری بیاورد و پس از آن اشتباهات به پنالتی برسد.

هافبک استقلال اهواز در رابطه با وضعیت تیمش و اینکه اتفاقات بدی در اطراف این تیم می‌افتد، عنوان کرد: با بازیکنان جوان صحبت می‌کردم و به آنها سعی می‌کردم انگیزه بدهم. به آنها گفتم هر جایی بروند شرایطش بدتر از استقلال اهواز نخواهد بود. حتی در لیگ یک هم این مشکلات را نخواهیم داشت. قبل از بازی با فولاد خوزستان به هتل رفتیم اما به دلیل اینکه جا نبود به منازل‌مان بازگشتیم. واقعا از سال 82 در لیگ برتر فوتبال بازی می‌کنم و مدتی هم در لیگ دسته اول بودم اما هیچ وقت ندیدم تیمی با این مشکلات روبرو باشد.

نظری در اعتراض به این مسئله و اینکه باشگاه واقعا هتل هم برای برگزاری اردو نمی‌تواند رزرو کند، خاطرنشان کرد: شب قبل از بازی همراه با بازیکنان دیگر به هتل رفتیم اما گفتند جا به اندازه کافی وجود ندارد. به همین خاطر من، فرزاد آشوبی، پرویز کریمی و عادل کلاه‌کج به همراه یکی دو بازیکن دیگر به منازل‌مان رفتیم.

وی در پاسخ به این سؤال که به اردو نرفتن قبل از بازی مربوط به دهه 60 است،اظهار داشت: باور کنید آن موقع خود باشگاه‌ها نمی‌خواستند به هتل بروند وگرنه اگر چنین تصمیمی داشتند حتما آن را عملی می‌کردند.

هافبک تیم فوتبال استقلال اهواز در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد با این شرایط تیمش به طور قطع سقوط خواهد کرد، گفت: اگر وضعیت اینطور باشد این اتفاق خواهد افتاد. باید یکی پا پیش بگذارد و به داد تیم برسد. با این وضعیت نتیجه‌گیری ممکن نیست. زمانی که حنطه به تیم آمد گفتم بستر مهیا نیست و واقعا در این شرایط کار کردن سخت است.

نظری با اشاره به وضعیت خودش تاکید کرد: ما از شهر دیگری به اهواز آمدیم و غریب هستیم. با این انگیزه به استقلال اهواز آمدم که 2-3 سال به عمر فوتبالم اضافه کنم. اگر قرار است شرایط اینطور باشد تکلیف ما را روشن کنند. باور کنید هواداران را می‌بینم که اشک در چشمانشان حلقه می‌زند ولی به خاطر علاقه به تیم خود چیزی به بازیکنان نمی‌گویم. استقلال اهواز تیمی ریشه‌دار است و نباید به چنین وضعیت دچار شود. من با خانواده‌ام به اهواز آمدم و خیلی از بازیکنان دیگر هم این وضعیت را دارند. نباید چنین وضعی به وجود بیاید و بازیکنان اسیر مشکلات شوند. واقعا اگر قرار بود با این وضعیت مقابل فولاد با آ‌ن همه امکانات نتیجه بگیریم، ظلمی در حق فوتبال روا داشته می‌شد. با این وضعیت شرایط بهتر نخواهد شد و امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
1
4
واقعا راست ميگه خودش بازيكني كه خيلي باتعصب و حرفه اي داره به اين تيم كمك ميكنه ولي حيف به خدا اگر نميخواين به اين تيم كمك كنين بذاريد اين بتزيكنا برن به زندگيشون برسن اسماعيل نظري خودش به نظر من يكي از بهترين بازيكناي اين ليگ بوده از مسئولان خواهش ميكنيم به كمك اين تيم بيايند
نازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
1
4
بالابخدادیرنشده بریددنبال،سیاوش بختیاری
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
0
4
من فقط دوس دارم یه خسته نباشید جانانه به مسوولان استان بگم. مسوولان خسته نباشید.
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
0
3
ملکی دیگه برو چی می خوای از استقلال اهواز
ناشناس
|
Latvia
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
0
4
کاش این صحبتهای آقای نظری را نمیخواندم .
فکرش را میکردم که وضعیت اس اهواز خوب نیست ولی نه اینچنین .
من هم مثل این کاربر بالائی فقط دوست دارم یک خسته نباشید به مسئولین استان بگویم . چرا چرا چرا ؟؟؟
قربون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
1
3
چرازمان،آقای بختیاری بازیکنا،ازاین حرفا نمیزدن.چون اون بیچاره باجون،ودل تلاش میکردتابچه هاناامیدنشن
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
0
5
حيف يه همچين بازيكناي باتعصبي كه براشون امكانات فراهم نشه
ايشالا مشكل تيم خل بشه و حق همچين بازيكناي باغيرتي ضايع نشه
سيدسعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
0
4
اگه تيم منحل اعلام شود خيلى بهتر است حداقل بازيکنا تکليف خود را بهتر مى دانند وبراى خواب واستراحت دربدر کوچه وخيابانها نميشوند اقاى ملکى فصل سرما ويخبندان است جوانهاى مردم را از بلاتکليفى بيرون بيار.
چرا با ابروى فوتبال خوزستان بازى ميکنى اه اين ملت پشت سر شما س ما به اندازه کافى مشکلات داريم فولاد با ان همه سرمايه وا داده .
نميدانم قصد حضورتان در فوتبال خوزستان چيست ولى شک نکن به ان نخواهى رسيد برايتان در سرمايه گذارى بعدى جز فوتبال موفقيت وسربلندى ارزومندم.
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
0
3
میگم هدایت ممبینی الان کجاست؟ میگم این تیم، تیم شهرش نیست؟ اول لیگ خو خیلی سینه چاک میکرد حالا چی شد؟ میگم نمی خواد بره پیش کیروشی پور ...
استقلال اهوازی
|
Germany
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
1
من هم مثل دیگر کاربران محترم یک خسته نباشید جانانه به مسولین عزیز و اقای ملکی عرض میکنم.خدا قوت.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
1
مسئولین محترم و کاربلد و درجه یک استانی و شهری همه ما یک خسته نباشید جانانه و محکم بابت این همه مهر و محبت و حمایتتون ..... واقعا خسته نباشید
هر چی گفتیم فایده نکرد دیگه هم فایده ای نمیکنه چون مردم به مردم اهمیتی نمیدن