به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

جلسه بی‌نتیجه جهانداری با شفیع زاده

خوزستان اسپورت- جلسه مدیران سابق باشگاه استقلال اهواز در خصوص تعیین وضعیت امتیاز این باشگاه بدون نتیجه ماند.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از اینکه چک های خرید امتیاز تیم فولادنوین اهواز توسط ارسطو جهانداری و محمد ملکی پاس نشد، دایره حقوقی شرکت فولاد خوزستان برای دریافت وجه چک های مذکور از طریق قانونی اقدام کرد.

در همین راستا، طی روزهای گذشته چند جلسه بین مالکان سابق و فعلی باشگاه استقلال اهواز برگزار شد تا در این رابطه چاره اندیشی شود.

از جمله این جلسات، جلسه بین شهرام شفیع زاده و ارسطو جهانداری بود. جهانداری که چندی پیش سهام باشگاه استقلال را از برادران شفیع زاده خریداری و سپس به محمد ملکی واگذار کرد، در جلسه با شهرام شفیع زاده از وی خواسته برای کمک به استقلال اهواز وارد گود شود و در زمینه پرداخت مطالبات باشگاه فولاد و مشارکت در پرداخت هزینه های فصل جاری استقلال اهواز اقدام کند.

جلسه نخست بین شفیع زاده و جهانداری به نتیجه خاصی نرسید ولی این احتمال وجود دارد که طرفین در جلسات بعدی به توافقاتی دست پیدا کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
4
بشنو باور نکن
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
1
4
ب اميد روزي هاي خوب اس اس شهر اهواز
به اميد سربلندي اين تيم خوب و دوست داشتني. بدترين كار شفيع زاده اين بود كه پاي جهانداري رو به اين تيم باز كردن.
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
7
4
اخه اگر شما نمیتونستید یه تیم ساپورت مالی کنید میزاشتین یا ابادان یا مسجدسلیمان میخردینش چی بگم از دست این دور زمونه اخه یه شهر 3 تیم لیگ برتر براچیش
فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
1
شهرهای دیگه هم زحمت بکشن ووارد لیگ برتر بشن و سامان دهی کنن وضعیت تیم های شهرشون رو همیشه از بودجه انتقاد می کنید آیا تیم های خوزستانی بودجه کمتری نسبت به تیم های لرستانی دارن ؟میشه باکمترین بودجه وارد لیگ شد ولی از اون به بعد به نظرم با یک برنامه ریزی مناسب ویک آکادمی خوب واستفاده از نفرات آکادمی میشه این خلا رو پر کرد