به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ July 2024 07
کد خبر: ۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
نگاهی به تیم های خوزستانی لیگ 2 کشور

کارون خوزستان؛ خطر سقوط احساس می‌شود

کارون خوزستان؛ خطر سقوط احساس می‌شود

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال کارون خوزستان کم شانس ترین نماینده خوزستان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم کارون خوزستان در قرعه‌کشی لیگ دسته دوم در گروه نخست این مسابقات با تیم هایی چون نیروی زمینی تهران، شهرداری بندرعباس، بعثت کرمانشاه و اکسین البرز در یک گروه قرار گرفت و از همان ابتدا پیش بینی می‌شد که این تیم کار سختی داشته باشد، خصوصاً که گفته می‌شد تیم کارون یارگیری خوبی در ابتدای فصل نداشته است.

کارونی‌ها فصل را با شکست مقابل بعثت کرمانشاه در کرمانشاه آغاز کردند و در 6 هفته ابتدایی مسابقات متحمل 5 باخت شدند تا یکی از کاندیداهای سقوط لقب بگیرند. این تیم اما از هفته هفتم به بعد عملکرد بهتری داشت و در 3 بازی متوالی 7 امتیاز گرفت تا دور رفت را با 10 امتیاز به پایان ببرد.

شروع دور برگشت برای تیم کارون خوزستان با شکست برابر بعثت کرمانشاه در اهواز همراه بود تا این تیم با واگذار کردن این دیدار مهم و با 10 امتیاز از 10 بازی راهی تعطیلات میان فصل شود.

کارون خوزستان که فرزاد بهزادی مربی جوان خوزستانی را بعنوان سرمربی و عبدالمجید باقری‌نیا را بعنوان مدیرفنی در کادر مربیگری دارد، اکثر مسابقات را با حداقل اختلاف گل بازنده شد و در چند مسابقه هم دست اندرکاران این تیم نسبت به قضاوت داوران اعتراضاتی داشتند که این اعتراضات در بازی مقابل بعثت کرمانشاه در اهواز با تنش هایی همراه بود.

صادق طیبی با زدن 2 گل بهترین گلزن کارون بود و مصطفی یرفی، حسین بختیاری زاده، حسن شریفی، امین هاشمی و عباس مروانی هرکدام یک گل برای تیم کارون زدند. زدن 7 گل در 10 مسابقه نشان از پایین بودن قوای تهاجمی تیم کارون داشت و شاید یکی از علل قعرنشینی این تیم هم با این موضوع مرتبط باشد.

سفیدپوشان کارون در نهایت با قرار گرفتن در رده هشتم جدول گروه نخست راهی تعطیلات میان فصل شدند تا تنها تیم خوزستانی باشند که خطر سقوط به لیگ 3 را احساس می‌کند.

کارون خوزستان باید با استفاده از وقفه میان فصل نسبت به تقویت تیمش اقدام کند تا در پایان مسابقات به لیگ 3 سقوط نکند.

جدول رده بندی گروه اول لیگ دسته دوم کشور

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها