به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

ادامه غیبت آشوبی در تمرینات استقلال اهواز

خوزستان اسپورت- تمرینات تیم فوتبال استقلال اهواز ظهر امروز در زمین چمن شهرک گروه ملی پیگیری شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، بازیکنان استقلال اهواز ظهر امروز هم به مانند روزهای گذشته با حضور در زمین چمن شهرک گروه ملی، زمین باشگاه استقلال خوزستان، یک جلسه تمرینی را زیر نظر علی حنطه پشت سر گذاشتند.

بازیکنان استقلال اهواز پس از گرم کردن و کارهای سرعتی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند و سپس به دو گروه تقسیم شدند تا در قالب بازی درون تیمی به مرور برنامه های بازی با سایپا بپردازند.

فرزاد آشوبی تنها بازیکن غایب در تمرین استقلال اهواز بود که برای سومین روز متوالی در تمرینات غیبت داشت. دیروز از قول آشوبی نقل شده بود که مسئولان تیم استقلال اهواز برای حضور در تمرینات به این هافبک باتجربه اطلاع نداده اند.

طبق اعلام مسئولان استقلال اهواز قرار است که اعضای این تیم فردا (شنبه) اهواز را به مقصد تهران ترک کنند تا برای دیدار با سایپا آماده شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
جی جی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
0
0
بهتر. بنده بازیهای قبلی اس اهواز رو نمی شود که گفت آنالیز کردم چون دانش ابن کار را ندارم اما آشوبی در اکثر مواقع از یار مستقیم خود براحتی جا می ماند.وسرعت بسیار پایین و بی انگیزه بازی میکند.نیازی به وجود بازیکن36ساله غیربومی نیست و بجای آن از لیگ استان هم بازیکن بیاید بهتر است