به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
تعداد نظرات: ۵ نظر

امیری: به آینده استقلال اهواز امیدواریم

امیری: با آینده استقلال اهواز امیدواریم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال استقلال اهواز می‌گوید با وجود مشکلات زیاد که در استقلال اهواز دارند به آینده این تیم امیدوار هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، مهدی امیری سوادکوهی مربی تیم استقلال اهواز در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار کرد: در این چند وقت اخیر استقلال اهواز نشان داد که بازیهای خوب و هجومی دارد. امیدواریم مقابل سایپا بازی خوب و جوانمردانه‌ای را داشته باشیم.

او ادامه داد: سایپا از تیم های خوب و با شخصیت است و کادر فنی خوبی دارد. ما در این هفته تیم سایپا را آنالیز کردیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را در آوردیم.

امیری سوادکوهی افزود: استقلال اهواز تیم جوان و با تجربه ای است و سعی می‌کند با تمام مشکلات موجود خوب کار کند. البته همه تیمها مشکلات دارند.

مربی استقلال اهواز اضافه کرد: در این بازی مصدوم و محروم نداریم. 16 بار با سایپا بازی کردیم. از این تعداد بازی شش برد سهم سایپا و پنج برد سهم ما بوده و همچنین پنج تساوی هم به دست آمده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا شما امیدوار هستید که استقلال اهواز در لیگ برتر بماند، گفت: مالک باشگاه به دنبال حل مشکلات تیم است. به آینده تیم بسیار امیدوار هستیم.

سوادکوهی درباره استقلال خوزستان نیز اظهار کرد: آنها تیم خوب و با شخصیتی هستند و کادر فنی خوبی دارند. تیمی که پول داشته باشد و از نظر امکانات در سطح خوبی قرار داشته باشد می‌تواند پیشرفت کند. در تیم ما مشکلاتی به وجود آمد و چند بار مدیرعامل عوض شد. همچنان که می‌دانید امتیاز استقلال اهواز را از لیگ دو خریدند و به لیگ برتر آوردند.

شایان ذکر است که علی حنطه بدلیل محرومیت انضباطی، حق حضور در کنفرانس خبری را نداشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
1
6
خوبه دیگه تهامی رو هم نمیفرستن مصاحبه
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
2
5
جاااااالبه مربیانه استقلاله اهواز یا مشهدین یا سوادکوهی شمالی و...!! یعنی اینا که چشمه دیدنه خوزستانیا روندارن دارن برای شادی وسربلندیه ما میجنگن؟؟!! به به
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
1
3
آقاي بختيار دنبال چي ميگردي بچه هاي تيم در اوضاع بدي دارن زندگي ميكنند يه يك ريالي پول نگرفتن خرج زندگيشون از اين راه شما تا حالا شرمنده زن و بچه ات شدي ؟؟؟
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
1
4
بازيكنا هتل ندارن تو تهران اسير شدن رفتن يه هتل سوسك از در و ديوارش آويزون بوده اون وقت توقع دارين با اين وضيعت قبل از بازي ،چه توقعي از بازيكن دارين توقع برد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تورو خدا رسيدگي كنيد
حسن
|
United States of America
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
2
3
خوب پس چرا حنطه استعفا نمیده