به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

صادقی: امیدوارم مشکلات استقلال اهواز حل شود

صادقی: امیدوارم مشکلات استقلال اهواز حل شود

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: امیدوارم مشکلات بازیکنان استقلال اهواز حل شود تا با خیال راحت در مسابقات حضور پیدا کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، ابراهیم صادقی پس از پیروزی 4 بر یک مقابل استقلال اهواز در جمع خبرنگاران گفت: به خاطر رکود 400 بازی با پیراهن سایپا خوشحال هستم و امیدوارم همچنان برای تیم سایپا مسمثرثرم باشم تا بتوانیم سهمیه آسیایی کسب کنیم زیرا ما لیاقتش را داریم.

وی در مورد بازی با استقلال اهوازگفت: بازی خوبی بود و ما توانستیم بازی را ببریم  استقلال اهواز هم تیم خوبی است که مشکلاتی دارد و من امیدوارم مشکلاتش حل شود تا با خیال راحت در مسابقات حضور پیدا کنند.

وی در مورد اینکه امروز خودش خوب بازی کرد و به خداحافظی از فوتبال فکر می‌کند یا نه گفت: من به خداحافظی فکر نمی‌کنم زیرا شرایط ذهنی و بدنی من خیلی خوب است. در بازی امروز هم انگیزه خاصی داشتم زیرا باشگاه برای من مراسم گرفته بود و می‌خواستم باز هم توانایی‌های خودم را نشان دهم.

برچسب ها: استقلال اهواز
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
1
3
ياايها الناس ببينيد بازيكن غير خوزستان داره غصه ميخوره روي اس اهواز واي بي غيرت ها دارن چكارميكنن واي خدا بايد بيچاره حساب كنين خودتون اي مسئولين ورزش خوزستان موسوي شادگان