به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ October 2024 05
کد خبر: ۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

درخواست علی شفیع​زاده از سیامک سرلک

طبق اعلام سیامک سرلک، این بازیکن از فردا در تمرینات استقلال اهواز حاضر خواهد شد.
علی شفیع زاده مالک باشگاه استقلال اهواز در تماس تلفنی از سیامک سرلک بازیکن اسبق فولاد خوزستان درخواست کرد تا به تیم آبی پوش اهواز ملحق شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیامک سرلک که قرار بود بعد از مدت ها عدم حضور در مسابقات رسمی به میادین فوتبال بازگشته و به تیم دسته دومی کارون خوزستان ملحق شود، شب گذشته از حضور در این تیم انصراف داد. سرلک در تماس تلفنی با مسئولان تیم کارون خوزستان اعلام کرد که به دلیل تماس تلفنی و درخواست علی شفیع زاده مالک باشگاه استقلال اهواز تصمیم گرفته به این تیم ملحق شود و از روز شنبه در تمرینات آبی پوشان شرکت می کند.

خبرنگار خوزستان اسپورت برای اطلاع از جزئیات این خبر با ارسطو جهانداری و حبیب خدریان تماس گرفت اما مدیرعامل و سرمربی جدید استقلال اهواز از این موضوع ابراز بی اطلاعی کردند. تلاش همکاران ما برای برقراری تماس با علی شفیع زاده مالک باشگاه استقلال اهواز که در دوبی اقامت دارد، به نتیجه نرسیده است.

به هر حال خبر تماس تلفنی و درخواست علی شفیع زاده ملاک استقلال اهواز از سیامک سرلک بازیکن اسبق فولاد خوزستان از سوی بازیکن مذکور اعلام شده و طبق گفته سرلک قرار است که این بازیکن از بعد از ظهر فردا (شنبه) در اولین جلسه تمرین استقلال اهواز با حضور حبیب خدریان سرمربی جدید این تیم حاضر شود.

احتمالاً تا ساعاتی دیگر باید منتظر مصاحبه سیامک سرلک در خصوص این نقل و انتقال و حضورش در استقلال اهواز باشیم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
خورشيد جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
0
3
سرلك يه فولاديه اصيله هر جا كه هست موفق باشه