به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
تعداد نظرات: ۹ نظر

نصرتی: بازی با فولاد یک گله بود

نصرتی: بازی با فولاد یک گله بود

خوزستان اسپورت- مدافع گسترش فولاد گفت: از خداحافظی سرمربی تیم در رختکن پس از دیدار با فولاد شوکه شدم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، محمد نصرتی درخصوص دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان که با تساوی به پایان رسید، گفت: بازی یک‌طرفه و اصطلاحا یک گله بود و کنترل کامل بازی در اختیار گسترش بود و ما مانند نیمه دوم دیدار با پرسپولیس، توپ و میدان را به‌طور کامل در اختیار داشتیم و 2-3 فرصت خوب را هم از دست دادیم.

وی ادامه داد: بازی به اندازه‌ای در اختیار ما بود که حریف فقط چشم به ضدحمله داشت و حتی یک توپ هم روی دروازه ما نیامد. واقعاً حیف شد که این بازی را نبردیم. حالا نمی‌دانم قسمت بود یا خواست خداوند که این اتفاق افتاد و در دقیقه پایانی مسابقه گل خوردیم، در عین حال خوشحالم که طوری بازی کردیم که تیم‌ مقابل هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

نصرتی درمورد اینکه در گل خورده چه کسی مقصر بود، گفت: به هر صورت وقتی تیمی گل می‌خورد، همه مقصر هستند، اما باید اشتباهات را به حداقل رساند.

مدافع گسترش درمورد خداحافظی کمالوند از بازیکنان این تیم در رختکن گفت: واقعاً از اعلام این خبر شوکه شدم. امیدوارم این موضوع جدی نباشد و این تصمیم از روی احساس و عصبانیت گرفته شده باشد.

وی درمورد اینکه به نظر می‌رسد کمالوند با این اقدام در صدد آن است تا به تیم یک شوک روحی و روانی ایجاد کند، گفت: واقعاً نمی‌دانم. پس از بازی به کمالوند زنگ زدم، اما جواب نداد تا بدانم دلیل این تصمیم چیست. تیم ما روان بازی می‌کند و در روزی که فولاد برای یک بازی انتحاری آمده بود، حتی یک فرصت هم به این تیم ندادیم و نمی‌دانم آخر بازی چه اتفاقی افتاد و شاید هم فکر کردیم که همه چیز تمام شده است که ناگهان گل تساوی را خوردیم.

وی درباره اظهار‌نظر کمالوند درمورد کم‌کاری برخی بازیکنان گفت: بچه‌های ما با جان و دل بازی می‌کنند و این حرف‌ها نیست. خودم که خیلی خوشبین هستم، چون فوتبال‌مان قابل قبول و مسلط هستیم. حتی مساریچ پس از بازی به من گفت که برد حق شما بود، اما قسمت این بود که بازی مساوی شود. با این حال قطعاً در آینده به مراتب بهتر خواهیم شد.

نصرتی گفت: اگر در ضربات آخر بهتر عمل کنیم و گل بزنیم، می‌توانیم به تیم‌های بالای جدول هم برسیم، چون همه کار می‌کنیم، جز گل زدن.

وی در پایان گفت: امیدوارم تصمیم کمالوند احساسی باشد، چون دقیقه 93 گل خوردیم، کمالوند از روی عصبانیت این حرف‌ها را زده است. با این حال مطمئن باشید طی چند روز آینده همراه با چند بازیکن باتجربه تیم نزد کمالوند خواهیم رفت تا او را از تصمیمش منصرف کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
0
10
اين فولاد نبود كه باهش طرف بودى.
بعدشم چرا بايد شوكه بشى .سرمربى كه كاربلد نباشه مث كمالوند و اسكوچيچ نبايد هم شوكه بشى و ا ميدواريم اسكوچيچ بره دنبال همزادش كمال وند.
اضافه شدن مساريچ جزء ليست خروجى فولاد ما رو خوشحالتر ميكنه .
چه بازيكنان بى شرم .
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
0
8
اسکوچیچ ببین چه بلای سر فولاد اوردی که نصرتی هم برای ما دور برداشته میگه بازی یه گله بود اقای اژدری اگه نمیتونی اسکوچیچه اخراج کنی اقلن شهامت داشته باش استعفا بده
تا ابد فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
0
8
آقای نصرتی مگه شما با فولاد خوزستان بازی داشتی این تیم مال خوزستان نیست داره فقط نام خوزستان یدک میکشه فوتبالیستهای خوزستانی ناب هستن تو فوتبال ایران ، ای کاش تمام بازیکنان فولاد ، بومی خوزستان میبودن تا تو همون تبریز تور دروازتون پاره میکردیم
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
2
6
جوجه گسترش! حالا حالا ريزى. فولاد رو اينجورى دست كم نگير. موندم خيلى منتظريم احمد جبورى و يه مهاجم خارجى و دروازبان هم كافى . بعد دهن باز كنيد و لع لع كنيد . بى شك فولاد واقع تو ليگ. پيداس .
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
0
5
والا تمام این حرفایی که در مورد فولاد می زنن درسته
اسکو هیچ فولاد رو نابود کرد البته با همراهی بابا زاده و اژدری
این ادمها باید از فولاد برن تا راه برای بازگشت فولادیهای اصیل باز بشه
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
0
3
درست فولاد داغونه ولی اینجوری هم نیست که این اقا میگه!!!!!!!!!!!! اصلا هم اینجوری نبود، روی یک حرکت مسخره گل زدن، حالا پررو بازی هم در می آره
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
0
6
البته گلی که گسترش زد رو حرکت محیرالعقول استاد سلیمی بود ولی واقعیت اینه که فولاد اصلا شکل و شمایل یک تیم خوب رو نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
0
0
اولا بازي يكطرفه نبود و فولاد بازي بدي نكرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
0
1
آقای نصرتی عزیز پیاده شو تا با هم برویم توری میگه بر بازی مسلط بودیم و بازی یک گله بود که انگار سه چهارتا گل زدن .
تو کل نود دقیقه فقط یک گل زدن و در آخر مسابقه هم گل تساویش را خوردن .
ولی آقای اسکوچیچ شرم بر تو باد که کاری کردی که نصرتی و کمالوند و استانهای که فوتبال را با بازیکن سرباز خوزستانی یاد گرفته اند حالا برای مردم خوزستان کلاس می زارند .